Master în comunicare strategică
University of Technology Sydney
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Sydney, Australia
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 3 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jul 2023
* în AUD pentru fiecare sesiune de 24 CP
Introducere
Lumea comunicării publice se schimbă rapid prin digitalizare, analiza „big data”, platforme și canale noi și atitudini și preocupări schimbătoare. Acestea conduc la schimbarea practicilor și provocărilor și la noi preocupări etice. UTS Masterul în comunicare strategică se bazează pe cele mai recente cercetări și este predat de o combinație de cercetători universitari superiori și profesioniști de top din industrie. Solicitanții care au absolvit cel puțin trei ani de experiență profesională relevantă în industria comunicațiilor ar putea dori să ia în considerare Masterul Executiv în Comunicare Strategică (C04384). Descărcați volantul Master of Strategic Communication
Absolvenții acestui curs obțin: o înțelegere avansată a comunicării umane informată de psihologia socială, sociologie, semiotică, studii culturale și alte discipline capacitatea de a sintetiza teoria comunicării și de a practica capacitatea de a dezvolta o strategie de comunicare informată prin cercetare și analiză, o sensibilitate la etică și probleme juridice legate de mass-media și comunicare o sensibilitate la incluziune, echitate și justiție socială capacitatea de a dezvolta strategii de comunicare care reflectă perspective interculturale și globale și abilități practice pentru a aplica comunicarea strategică pentru a aborda provocările și problemele organizaționale sau sociale.
Absolvenții acestui curs sunt pregătiți să lucreze în funcții superioare în comunicare corporativă, guvernamentală, politică, organizațională sau de marketing, publicitate, relații publice sau comunicare integrată, inclusiv poziții legate de marketing și promovare, implicarea părților interesate, comunicarea angajaților, sănătate, relații cu comunitatea, relații cu mass-media și afaceri publice.
Oportunități de carieră
Absolvenții acestui curs sunt pregătiți să lucreze în roluri superioare în comunicare corporativă, guvernamentală, politică, organizațională sau de marketing, publicitate, relații publice sau comunicare integrată, inclusiv posturi legate de marketing și promovare, implicarea părților interesate, comunicarea cu angajații, sănătate, relații cu comunitatea, relațiile cu mass-media și afacerile publice.