Master în comunicare socială
Universidad de Chile (The University of Chile)
Informatie cheie
Locația campusului
Santiago Metropolitan Region, Chile
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Contactează şcoala
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Feb 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masterul în comunicare socială al Institutului de comunicare și imagine al Universității din Chile pune accentul pe o pregătire metodologică riguroasă. Obiectivul său este de a satisface nevoia de dezvoltare a cercetării în domeniul disciplinar al comunicării în America Latină, deoarece acest lucru necesită formarea cercetătorilor de nivel înalt.
Ceea ce se află la bază este diagnosticul transformării profunde a proceselor de producție, circulație și consum comunicaționale, iar tehnologiile elaborate sunt tipice pentru epoca consumatorilor de masă din anii 70, de aceea apariția noilor tehnologii de comunicare ar trebui să se bazeze pe investigarea profundă a acestor procese de producție, circulație și consum.
Activitățile academice care alcătuiesc programa de masterat în comunicare socială sunt concepute pentru ca studenții să articuleze întrebări cu privire la schimbarea de la comunicarea publică și de masă la abordările hipersegmentate; a noilor relații dintre globalizare, identități și multiculturalism; a transformărilor platformelor tehnologice și a publicului ca producători și receptori de volume importante de date; de hipertextualitate și multimedia și variația consecventă a structurării perceptive; a mutațiilor din domeniul producției culturale industrializate și a impactului acestora asupra circuitelor de producție, distribuție și consum, printre alte probleme; și că dezvoltă competența metodologică, cantitativă și calitativă pentru a se ocupa de ele.
Această nouă versiune a Magisterului în comunicare socială reflectă tradiția programului inaugurat în 1982 de Școala de Jurnalism a Universității din Chile, unul dintre primele studii postuniversitare din zonă la nivel latino-american și care a lăsat o moștenire remarcabilă a academicieni și cercetători care au contribuit la dezvoltarea cunoștințelor științifice în domeniul comunicării.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în comunicare strategică și leadership
- Lisbon, Portugalia
Master în comunicarea științei și culturii
- Tlaquepaque, Mexic
Master în Comunicare și Marketing Digital
- Madrid, Spania