Master în comunicare, marketing și publicitate
CATOLICA - Faculty of Human Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Lisbon, Portugalia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 8.280 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* În primul an (Taxe pentru 30 ECTS pe semestru). 3120 € în total în al doilea an.
Introducere
Clasat pe locul 17 Cel mai bun master european în marketing de prestigiosul clasament Eduniversal, Masterul în comunicare, marketing și publicitate le permite studenților să își dezvolte abilitățile și să dobândească cunoștințele necesare pentru a înțelege interfața de marketing cu strategia organizațiilor.
Acest program de masterat este renumit pentru rata ridicată de angajare a studenților săi. Acest lucru provine din combinația sa de formare teoretică solidă și aplicarea cunoștințelor în cazuri concrete, pentru a spori autonomia studenților în ceea ce privește dezvoltarea proiectelor profesionale, precum și a cercetării științifice.
De ce Maestrii Católica-Științe Umane?
Căutând să pregătească profesioniști competenți și integrali, studenții de masterat Católica-Științe Umane se pot baza pe o vastă reputație și o experiență reflectată în mod corespunzător în nivelurile ridicate de angajabilitate a studenților săi. Trei dintre programele noastre de masterat sunt clasate printre cele mai bune din lume în domeniile managementului artelor, științelor comunicării și marketingului.
Cu opțiuni curriculare care ies din avangarda cercetării științifice, în timp ce sunt adaptate la realitățile din lumea afacerilor, Facultatea de Științe Umane prezintă o gamă solidă și diversificată de programe de masterat.
Programele Católica-Științe Umane se bazează, de asemenea, pe un cadru didactic înalt calificat, incluzând vorbitori internaționali renumiți, cu internaționalizare încurajată în continuare prin schimburi de studenți și includerea în rețelele europene de cercetare.
Diplomele noastre de master constituie opțiuni specializate de excelență, pregătind studenții să dezvolte gândirea reflexivă necesară pentru a deveni profesioniști de înaltă calitate, cu pregătire etică și sub îngrijirea cercetătorilor și profesorilor de înaltă calitate.
În plus, studenții Católica-Științe Umane au acces la o gamă foarte largă de parteneriate și stagii în beneficiul activităților lor curriculare și extracurriculare.
Premii și parteneriate
Pentru a menține o relație dinamică cu piața, axată pe dobândirea de cunoștințe și dezvoltarea abilităților profesionale, masteratul în studii de comunicare desfășoară o serie de parteneriate diferite cu organizații publice și private.
Prin aceste parteneriate, Facultatea de Științe Umane este capabilă să recompenseze studenții care ating niveluri ridicate de performanță academică cu premii și stagii.
Rádio e Televisão de Portugal (RTP)
- Stagii si munca pe teren.
OCI - Observator de comunicare internă și identitate corporativă
- „Cea mai bună muncă academică FCH-UCP” oferind aprecierea publică și recunoașterea unui studiu academic privind comunicarea internă, identitatea corporativă și branding.
Porter Novelli Portugalia
- Stagiu plătit celui mai bun student din specializarea Comunicare, Organizare și Leadership.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Pentru a menține o relație dinamică cu piața, concentrată pe dobândirea de cunoștințe și dezvoltarea abilităților profesionale, programul de master derulează o serie de parteneriate diferite cu organizații publice și private.
Pentru informații detaliate, vă rugăm să vizitați site-ul nostru.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Oportunități profesionale
Oportunitățile profesionale care decurg din principalele comunicații, marketing și publicitate includ următoarele:
- Departamentele de marketing ale companiei;
- Agentii de publicitate si publicitate;
- Activitati de consultanta pentru marketing si publicitate;
- Relații corporative cu părțile interesate interne și externe;
- Comunicare internă;
- Birouri de presă.