Master în antreprenoriat și marketing global (MScEGM)
Hong Kong Baptist University (HKBU) School of Business
Informatie cheie
Locația campusului
Kowloon Tong, Hong Kong
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
15 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jan 2025
Introducere
Masterul în antreprenoriat și marketing global (MScEGM) este un premiu comun oferit de Departamentul de Marketing, Universitatea Baptistă din Hong Kong și Grenoble École de Management pe o bază de studiu de 15 luni cu normă întreagă.
- Expunere internațională: petrecând primul semestru în Franța și al doilea semestru în Hong Kong, studenții pot experimenta direct estul și vestul într-un singur an prin expunerea globală.
- Experiență de învățare de clasă mondială: O oportunitate unică de cooperare internațională pentru studenți de a experimenta învățarea și predarea de înaltă calitate, care utilizează punctele forte ale a două școli de afaceri conduse de cercetare, care oferă programe de afaceri și management recunoscute la nivel internațional.
- Premiu comun: prima diplomă de master comună în antreprenoriat și marketing global din Hong Kong, care duce la un singur master care va fi eliberat în comun de Universitatea Baptist din Hong Kong și Grenoble Ecole de Management.
- Oportunitate de a lucra în Hong Kong: Absolvenții programului care nu sunt din Hong Kong pot aplica să rămână și să lucreze în Hong Kong timp de 12 luni după absolvire, indiferent că au primit sau nu o ofertă de angajare.
Studenți ideali
Programul este conceput pentru studenții care doresc studii postuniversitare pentru a avansa mai ușor în management și alte roluri de conducere sau pentru a începe o carieră ca antreprenor. Solicitanții din toate țările vor fi luați în considerare dacă pot demonstra abilitățile lingvistice necesare.
Rezultatul programului
Obiectivele programului
- Oferiți studenților cunoștințe și abilități antreprenoriale pentru a gestiona probleme complexe, dinamice și globale de afaceri întâlnite de o organizație.
- Dezvoltați înțelegerea de către studenți a teoriei și practicilor de marketing pentru a le permite să construiască și să evalueze critic strategii care să răspundă provocărilor de afaceri ale globalizării.
- Dezvoltați gândirea inovatoare a elevilor pentru a aborda problemele și problemele care apar într-o organizație și în mediul social.
- Oferiți studenților o oportunitate unică de a experimenta educație internațională de înaltă calitate oferită de două școli de afaceri conduse de cercetare, unde vor interacționa cu profesori și studenți din culturi diferite.
Grenoble École de Management
Fondată în 1984, Grenoble École de Management (GEM) din Grenoble, Franța este clasată pe locul 6-a cea mai bună școală franceză (Le Point 2018, 2019) șipe locul 21 pentru cea mai bună școală europeană de afaceri (Financial Times 2017) și are experiență în tehnologie și Managementul inovației va deveni un lider mondial, cu sediul în al cincilea cel mai inventiv oraș din lume (revista Forbes). Grenoble École de Management oferă 50 de programe de la nivel universitar până la nivel de doctorat și are 8 campusuri internaționale, precum Berlin, Londra, Moscova.
Obiectivele de învățare
- Soluții: Studenții vor demonstra o înțelegere a teoriei antreprenoriale, a instrumentelor și a modelelor de afaceri, aplicându-le pentru a propune soluții integrative la problemele de afaceri.
- Marketing: Studenții vor demonstra o înțelegere a cunoștințelor de marketing necesare prin desfășurarea activităților de marketing într-un context global.
- Analitică: studenții vor aplica gândirea analitică, critică și creativă pentru gestionarea schimbării și crearea de noi afaceri.
- Munca în echipă: studenții vor demonstra lucrul în echipă și abilitățile de comunicare orală și scrisă în gestionarea inovației și rezolvarea problemelor de afaceri.
Curriculum
Curriculumul a fost conceput cu atenție pentru a îmbrățișa o viziune globală cu studii de caz globale și un proiect de afaceri care abordează principiile și practicile antreprenoriatului și managementului de marketing internațional. Mai important, ca studenții să petreacă un semestru în Franța și un semestru în Hong Kong va genera sinergii între două instituții cufundate în practicile de afaceri din regiuni foarte diferite ale lumii. Pentru studenți, acest lucru va aduce cel mai bun tip de expunere globală.
Structura programului
Programul are 33 de unități de cursuri predate din Hong Kong Baptist University. Proiectul de afaceri (sau disertația academică) reprezintă 15 unități din Hong Kong Baptist University. Cerințele programului sunt următoarele:
Semestrul ianuarie (18 unități)
- Procesul de creare a startup-urilor MKTG 7010 și ecosistemul antreprenorial (3 unități)
- MKTG 7020 Oportunități de antreprenoriat și afaceri (3 unități)
- MKTG 7030 New Venture Business Planning, Small and Family Business (3 unități)
- MKTG 7040 Contabilitate și finanțe pentru antreprenori (3 unități)
- Management strategic MKTG 7050 (1,5 unități)
- MKTG 7060 Planificare de marketing (1,5 unități)
- MKTG 7110 Antreprenoriat responsabil din punct de vedere social într-un context internațional (3 unități)
Semestrul septembrie (15 unități)
- MKTG 7070 Vânzări eficiente avansate, negociere și comunicare interculturală (3 unități)
- MKTG 7080 Antreprenoriat corporativ și dezvoltarea afacerilor (3 unități)
- MKTG 7090 Leadership și Team Building pentru antreprenori (3 unități)
- MKTG 7100 Strategie de marketing digital (3 unități)
- MKTG 7120 Global Marketing (3 unități)
Perioada disertației
- Proiect de afaceri MKTG 7130 / Disertație academică (15 unități)
Proiect de afaceri (BP)
Studentul va trebui să finalizeze un BP de aproximativ 20.000 de cuvinte lungime. Pentru a finaliza cu succes BP, studentul trebuie să dezvolte o nouă propunere de pornire a afacerii, inclusiv analiza pieței, a produsului și a benchmark-ului, și să ofere o foaie de parcurs și un plan de acțiune pentru a ajuta în procesul de luare a deciziilor pentru dezvoltarea și introducerea pe piață. a acestei noi afaceri. BP ar trebui să fie punctul culminant al programului postuniversitar al studenților. Aceasta este oportunitatea lor de a aplica cunoștințele dobândite pe parcursul programului lor la o problemă specifică de afaceri din domeniul lor.
Disertație academică
Acest curs solicită studentului să cerceteze un subiect adecvat domeniului antreprenorial și marketing global. Teza ar trebui să implice implicarea cu concepte teoretice și aplicare practică la o problemă de antreprenoriat și/sau marketing global.
Unități totale: 48 de unități
Observație: Programa de studii se poate modifica din când în când.
Admitere
Burse și finanțare
Bursă Internațională Postuniversitară (IPS)
Bursa Internațională Postuniversitară (IPS) este oferită studenților internaționali remarcabili. Beneficiarii de bursă vor primi scutire completă de taxa de școlarizare plus alocație de trai de 100.000 USD (aprox. 12.820 USD). Solicitanții eligibili vor fi luați în considerare pentru bursă simultan cu aplicațiile pe baza profilului general al cererii și a performanței la interviu. Nu este necesară o cerere separată pentru o bursă.
Concurența pentru burse crește odată cu trecerea anului, așa că vă recomandăm să începeți cererea devreme.
Sprijin de finanțare de bază pentru proiecte start-up-uri
La sfârșitul programului, studenții cu proiecte cu potențial ridicat vor avea șanse să-și prezinte ideile de afaceri investitorilor. Proiectele de înaltă calitate ar putea primi finanțare cu capital de risc pentru a-și fonda propriile companii. Se va acorda până la 1 milion HKD pentru potențiale proiecte de start-up.
Competiții și finanțări pentru studenți antreprenori
Studenții cu planuri antreprenoriale sunt sfătuiți să se alăture diferitelor competiții și evenimente de prezentare pentru a-și perfecționa și mai mult planurile și abilitățile de afaceri. Planurile de afaceri cu elemente tehnologice și inovatoare au mai multe șanse să atragă finanțatori. În plus, ideile de afaceri care încearcă să abordeze preocupările sociale locale sau globale sunt mai mult ca să atragă fonduri de început pentru întreprinderile sociale.
Alții
Bursele (care pot fi sub forma unei scutiri de școlarizare) vor fi oferite de Universitatea Baptist din Hong Kong, după cum urmează:
Bursa de admitere #
- Burse de la 25.000 USD până la 50.000 USD vor fi acordate noilor participanți cu un scor GMAT de 650 sau mai mult.
- Burse de la 10.000 USD până la 50.000 USD vor fi acordate noilor intrați cu un plan de afaceri cu potențial ridicat.
Premiul pentru start-up de succes
- 50.000 USD pentru un student care începe o afacere până la sfârșitul Programului^
Premiul de excelență academică
- 10.000 USD cu excelență academică la finalizarea programului pentru primii 3 studenți.
Premiul pentru învățare pe tot parcursul vieții
- Absolvenții de diplomă și absolvenții de diplomă asociat de la HKBU, HKBU-CIE, HKBU-SCE și BNU-HKBU-UIC au dreptul la acest premiu pentru învățare pe tot parcursul vieții de 10.000 USD dacă sunt admiși la programul MScEGM.
Sprijin financiar din partea Angel Funds
- Sprijinul de finanțare de bază este disponibil pentru proiectele de start-up calificate.
Burse oferite de Grenoble Ecole de Management
Pentru detalii, vă rugăm să vizitați site-ul Grenoble Ecole de Management.
# Aceste burse sunt oferite de la caz la caz și în funcție de disponibilitate.
^ Nominalizările acestei burse sunt supuse aprobării finale a consiliului de administrație al Programului.
Informațiile de mai sus sunt doar pentru referință și pot fi modificate fără notificare prealabilă. Universitatea Baptist din Hong Kong își rezervă dreptul de decizie finală și de interpretare în cazul oricărei dispute.
Galerie
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Programul este conceput pentru studenții care doresc studii superioare pentru a avansa în roluri manageriale și de conducere sau pentru a începe o carieră antreprenorială.În general, dorim să pregătim studenții pentru cariere ca:
- Global Brand Manager
- Manager global de vânzări și marketing
- Manager de marketing strategic global
- Antreprenori
- Manageri de proiect
- Manageri de cercetare și dezvoltare (R&D).
- Orice poziție managerială în e-business și industriile high-tech
- Manager global de servicii pentru clienți
- Manager de marketing digital global
- Global MarCom Manager
- Urmași ai afacerilor de familie
- Dezvoltatori de afaceri
- Manageri de produs business-to-business (B to B).
Acreditări
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.