Master în analiză de marketing și perspective
National University of Singapore Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Singapore, Singapore
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 - 15 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
SGD 64.000 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2024
* Taxele exclud GST (taxa pe bunuri și servicii) și pot fi modificate în funcție de rata GST în vigoare.
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul nostru de Master of Science in Marketing Analytics and Insights este conceput pentru a pregăti absolvenții proaspăt pentru a satisface cererea tot mai mare de analiști de date din industrii pentru a aborda problemele legate de marketing - prezicerea cererii și tendințelor, înțelegerea preferințelor consumatorilor și a modelelor de comportament, crearea de noi concepte de produs și dezvoltarea portofoliilor de produse, luarea deciziilor de prețuri și promoții și formularea rețelelor de distribuție.
Inovațiile perturbatoare aduc provocări semnificative afacerilor tradiționale și existente, creând oportunități de creștere și expansiune. Curriculum-ul nostru are rădăcinile pe o bază teoretică solidă și este completat de învățare experiențială pentru a vă conecta perfect cu practicile de afaceri pentru economia viitoare.
De ce să alegeți NUS MSc în Marketing Analytics și Insights?
Îmbunătățiți-vă avantajul competitiv, comercializați-vă potențialul
Programul nostru de Master în Marketing Analytics și Insights se concentrează în mod unic pe formarea viitorilor agenți de marketing cu următoarele trei puncte forte.
În primul rând, capacitatea de a descoperi și de a articula anumite analize de date trebuie să abordeze problemele de marketing.
În al doilea rând, stăpânirea instrumentelor de cercetare de ultimă generație, care sunt abilitățile dure necesare pentru a aborda astfel de nevoi.
În al treilea rând, comunicarea eficientă a perspectivelor analitice. Structurat pe o perioadă de 12 până la 15 luni, veți învăța de la membri ai facultății distinși cu expertiză recunoscută în domeniile lor, precum și de la colegi și colegi talentați din diverse culturi și medii.
Susținut de Global Thought Leaders
Cu peste 170 de profesori internaționali distinși din peste 20 de regiuni, care oferă o vastă experiență în industrie și perspective de afaceri experimentate, facultatea noastră NUS Business School se angajează să vă ofere o educație de afaceri îmbogățitoare și stimulatoare.
O comunitate vibrantă
În calitate de student în programul de Master în Marketing Analytics și Insights, experiența studenților nu ar trebui să fie limitată doar la clasă. Pe lângă activitățile academice, vei avea acces la o multitudine de activități sociale, corporative și de îmbogățire, care sunt organizate special pentru ca tu să ai un timp împlinit aici la NUS.
Comunitatea Alumni NUS
Universitatea Națională din Singapore este renumită în întreaga lume pentru excelența noastră academică în educație, cercetare și servicii. După finalizarea masteratului NUS în Marketing Analytics și Insights, vă veți alătura unei rețele vibrante formată din peste 38.000 de absolvenți ai școlii de afaceri și 300.000 de absolvenți universitari din diverse medii și discipline. În plus, veți avea onoarea de a înființa rețeaua de absolvenți pentru comunitatea noastră NUS MSc în Marketing Analytics și Insights.
Conexiunea CEMS
Studenții NUS MSc în Marketing Analytics & Insights se pot înscrie alegând gradul suplimentar de Master CEMS în Management Internațional (CEMS MIM).
CEMS este o alianță strategică globală a școlilor de afaceri de top, companiilor multinaționale și organizațiilor neguvernamentale. Acest program MIM, global, cu o durată de un an, pre-experiență, subliniază și dezvoltă competențe de management și leadership, cu accent pe internaționalism și leadership responsabil.
În timpul anului dumneavoastră CEMS MIM, vă veți bucura de un semestru de schimb internațional la o universitate parteneră CEMS de vârf, veți finaliza cursuri CEMS în management global, veți participa la proiectul de afaceri și seminare de competențe, precum și efectuați un stagiu internațional. Cu CEMS MIM, veți avea ocazia să experimentați și să vă alăturați unei cohorte de studenți multilingvi de înalt calibru, cu mentalitate internațională, înscriși la școli de afaceri de top din întreaga lume.
Admitere
Curriculum
Structura Programului și Curriculum
Programul nostru de Master în Marketing Analytics și Insights este livrat intens pe o perioadă de 12 până la 15 luni într-o structură de trei semestre, constând din module de bază și opționale, precum și un proiect de analiză de marketing (MAP) care poartă credite sau un stagiu. Este de așteptat să finalizați 40 de credite modulare (MCs) pentru a absolvi. Nu există nicio specializare suplimentară oferită în program.
Săptămâna de orientare | Primul semestru | Al doilea semestru | Învățare prin experiență |
La începutul lunii august | august – noiembrie | ianuarie – aprilie | Mai – iulie / mai – octombrie |
1 modul (0 MC): • Principiile marketingului | 3 module de bază (12 MC) 2 module opționale (8 MC) | 2 module de bază (8 MC) 2 module opționale (8 MC) | Proiectul de analiză de marketing (MAP) sau Stagiu (4 MC) |
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Acreditări
Galerie
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Marketing și Leadership
- Cranfield, Regatul Unit
Master în marketing
- Cardiff, Regatul Unit
MSc Marketing
- Belfast, Regatul Unit