Master în analiza web și date mari
Spain Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 6.850 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Mar 2024
* aplicați pentru bursa dvs. Posibilitate de până la 40%
Introducere
Cine ar trebui să participe
Analistul digital și cercetătorul de date sunt două dintre cele mai solicitate profiluri în prezent și în următorii ani. Această diplomă este destinată profilurilor manageriale, managerilor intermediari, profilelor tehnice, profesioniștilor independenți, antreprenorilor etc. Pe scurt, pentru orice profesionist care vrea să fie lider în compania digitală.
Acest program poate fi predat online, semi-față în față sau în persoană intensiv.
obiective
- Cunoașteți, înțelegeți și aplicați fundamentele fundamentale ale oricărei companii, dar din viziunea noii piețe digitale.
- Învățați să interpretați comportamentele pe care le au utilizatorii în rețea și, în special, pe site-ul nostru, în scopul adaptării produselor, serviciilor și afacerilor dvs. la ceea ce solicită utilizatorii.
- Gestionați cele mai importante instrumente, cum ar fi Google Analytics. În plus, luați legătura cu realitatea Big Data, care este deja o realitate de neoprit care afectează atât companiile, cât și indivizii.
- Aveți posibilitatea să vă construiți propriul proiect și să obțineți finanțare pentru acesta.
- În plus, există o serie de obiective globale pentru toate programele care constau în: gestionarea eficientă a echipelor de lucru, învățarea deciziilor strategice, dezvoltarea unei viziuni globale și integrate, stăpânirea managementului schimbării și captarea aptitudinilor manageriale.
agendă
Modulul 1: Noțiuni de bază
- Sesiunea 1: Mediul tehnologic și juridic
- Sesiunea 2: Introducere în analize
- Sesiunea 3: Obiective și strategia unui site web
Modulul 2: Analistul
- Sesiunea 1: Google Analytics I
- Sesiunea 2: Google Analytics II
- Sesiunea 3: Adobe Analytics / Omniture
- Sesiunea 4: Comscore
- Sesiunea 5: Excel pentru analiști
Modulul 3: Statistică și metodă analitică
- Sesiunea 1: Analize în rețelele sociale
- Sesiunea 2: Analize în comerțul electronic
- Sesiunea 3: Analiza calitativă. Sesiunea 4: Analiza cantitativă
Modulul 4: Big Data
- Sesiunea 1: Mediul Big Data
- Sesiunea 2: Arhitectura Big Data
- Sesiunea 3: Analiza informațiilor și cunoștințelor
- Sesiunea 4: Fundamentele limbajului R și SQL
Modulul 5: Abilități de management digital
- Sesiunea 1: Vorbirea în public
- Sesiunea 2: Inteligența emoțională
- Sesiunea 3: Comunicare pentru management
- Sesiunea 4: Prezentări eficiente
Proiect final de master: întotdeauna însoțit de expertul dvs., de tutorele de proiect și de șeful studiilor.
informatii suplimentare
Acei studenți care doresc să facă acest lucru au posibilitatea de a face stagii în principalele companii.
Această formare poate fi finanțată de către Fundația tripartită.
Opiniile elevilor
Francisco Oviedo
- Care este cel mai bun curs?
Flexibilitatea momentelor în organizarea studiului, realizarea practicilor de învățare a cunoștințelor și posibilitatea de a le face compatibile cu alte activități. Pregătirea cadrelor didactice, cu mare experiență, apropiere și rapiditate în rezolvarea îndoielilor. - Ce poate fi îmbunătățit?
Încă câteva clase de față în față / seminarii web care fac exerciții practice. - Ați recomanda Maestrul sau Expertul pe care îl faceți?
Da, o recomand, pentru conținut, pentru profesioniști și flexibilitate (ceea ce este foarte important).
Inma Bonilla
- Care este cel mai bun curs?
Ieșirea profesională. - Ce poate fi îmbunătățit?
Comunicarea cu unii profesori este mai agilă. - Ați recomanda Maestrul sau Expertul pe care îl faceți?
Deși abia am început, da.
Desiree López
- Care este cel mai bun curs?
Conținutul masterului și monitorizarea de către profesori. - Ce poate fi îmbunătățit?
Crearea notificărilor atunci când un coleg partajează ceva pe forumuri. - Ați recomanda Maestrul sau Expertul pe care îl faceți?
Cred că este foarte recomandat, deși sunt aici de scurtă vreme.
David Bello
„Numele meu este David și aș dori să recomand Masterul în analize web și Big Data de la Spain Business School . Masterul este foarte complet și are atât discipline specifice, cât și cursuri de vorbire în public și leadership, care sunt absolut necesare pentru orice profesionist de astăzi. În plus, îmi place foarte mult metodologia cazului practic, deoarece ne permite să ne aprofundăm cunoștințele într-un mod dinamic și distractiv. Dar, fără îndoială, cea mai interesantă parte sunt cursurile live în care puteți vedea ecranul profesorului în timp ce acesta lucrează cu instrumentul de analiză, deoarece este cel mai bun mod de a învăța cum să-l utilizați. În plus, îl puteți vedea din nou mai târziu în campusul virtual, dacă aveți întrebări. Nu în ultimul rând, aș dori să subliniez tratamentul atent al întregului personal al școlii care vă va îndruma pe tot parcursul procesului de învățare. Nu vă gândiți la asta, alăturați-vă Spain Business School ! "
Ernesto Salido Galán
"MAWBD, care combină două domenii de proiecție profesională enormă, cum ar fi Web Analytics și Big Data, este prezentat într-o gamă de formare unică, care vă permite să rezolvați prin intermediul unei instruiri de succes obținute după aceasta soluții de business intelligence la orice provocare profesională posibilă cu care trebuie să vă confruntați. Dintre cele mai importante momente ale Maestrului, aș dori să subliniez caracterul său roman, cu o generație de conținut academic ca profesioniști ai sectorului, care va oferi acces direct și imediat la medii de lucru de vârf, echilibrând atât pregătirea teoretică, cât și cea practică, toate unite la o cerință proprie de calitate generalizată ca marcă, predată de școală însăși. Calitatea cadrelor didactice, conectate prin posturi de conducere în medii de formare digitale, vă ajută să vă confruntați din prima zi cu situații reale posibile în domeniul dvs. profesional ".
Admitere
Curriculum
Consultați planul oficial de studii pe site-ul acreditatorului de calitate a învățământului superior din Spania. Acreditare de calificare
Vezi planul de studiu detaliat și calendarul înSite-ul școlii de afaceri din Spania .
Clasamente
Spain Business School premio a la mejor escuesla de negocios de Espapa 2021 și 2022. Noi mastere și clasament oficial España 2023:
- Master în Afaceri Digitale: Nr. 1
- Master în Emprendimiento: nr. 1
- Master în Marketing Digital: Nr. 3
- Master en Analítica y Big Data: nr. 3 (Analist de date comerciale / Știința datelor)
- Master MBA: nr. 5
Spain Business School" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/16/167246_acreditaciones-rankings-sbs.jpg" alt="Rankings Spain Business School" data-json="{"author":"","author_url":"","source":""}">
Burse și finanțare
Solicitați bursa de ajutor pentru studii de la Obra Social Universitaria Spain Business School .
Peste 1 milion de euro în fiecare an pentru burse.
Burse SBS de până la 40%!
Galerie
Studenți ideali
Profilul de absolvire al Masterului în Data Analytics și Big Data
Funcția principală
În calitate de expert în analiza datelor, funcția principală este extragerea cunoștințelor pentru luarea deciziilor din informații și date.
Ieșire profesională
Mai jos sunt exemple de oportunități profesionale disponibile studenților care finalizează formarea în cadrul acestui program de master:
- Expert în managementul informațiilor într-o companie mare, cu responsabilități pentru prelucrarea datelor din diferite domenii, precum managementul clienților sau marketing, informații financiare sau date operaționale, cu capacitatea de a propune acțiuni de îmbunătățire pe baza analizei acestor volume mari de date .
- Manager de informatii intr-o companie, cu responsabilitati pentru analiza statistica a informatiilor disponibile in bazele de date ale companiei, si dezvoltarea sistemelor de suport decizional.
- Analist de date web, în acele companii cu o prezență semnificativă pe Web. Dezvoltarea unui rol relevant in evaluarea informatiilor colectate din retea, si in special in detectarea tiparelor de comportament si in predictia evolutiei viitoare a pietelor, care sa permita o mai buna pozitionare a companiei pe pietele respective.
- Analist de date de marketing, care lucrează la găsirea tendințelor în datele de vânzări sau la identificarea schimbărilor în modelele de comportament ale consumatorilor, pentru a contribui la definirea și revizuirea strategiilor de piață ale companiei.
- Analist de date operaționale, lucrând la detectarea oportunităților de îmbunătățire a proceselor companiei, prin reduceri de costuri sau timpi de procesare și creșterea calității produselor și serviciilor sale.
- Consultant extern, cu capacitatea de a oferi solutii pentru tratarea informatiilor strategice in companii, si pentru implementarea de solutii de imbunatatire bazate pe rezultatele obtinute in urma acestui tratament.
Oportunități de carieră
Dacă doriți să lucrați într-una dintre profesiile actuale și cele mai bine plătite din lume, studiați Masterul în Web Analytics și Big Data de la Spain Business School . 99% angajabilitate