Master în afaceri internaționale și management de marketing
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 11.000 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Cursul nostru de Master în Afaceri Internaționale și Management de Marketing este acreditat de Asociația MBA-urilor (AMBA) și Chartered Management Institute (CMI). Vă va pregăti pentru o carieră internațională de succes cu o organizație comercială sau non-profit.
Veți învăța să:
- identifica, analizează și evaluează o serie de probleme legate de afaceri
- să dezvolte răspunsuri adecvate la aceste probleme
- alege cea mai potrivită cale de acțiune
Vă veți concentra studiile în domeniul marketingului pentru a vă pregăti pentru o serie de cariere, inclusiv:
- managementul produsului și al mărcii
- analiza si cercetarea pietei
- managementul serviciilor de relații cu clienții
- marketing direct
- marketing digital
- relații publice
- mass-media și publicitate.
Acreditări
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Învățare și evaluare
Am conceput un curs extrem de flexibil pentru o gamă largă de interese într-o varietate de domenii/roluri/sectoare diferite. Acest curs este potrivit pentru persoane fizice:
- dintr-o varietate de medii educaționale
- care poate să nu aibă experiență anterioară de muncă
- care doresc să-și dezvolte cunoștințele și înțelegerea afacerilor și managementului pentru a-și susține aspirațiile de carieră.
Veți studia o combinație de module obligatorii și opționale și veți alege să finalizați fie o disertație, un proiect de cercetare bazat pe clienți sau un proiect de cercetare sinoptică.
Personalul nostru didactic provine dintr-o varietate de medii academice și non-academice. Acest lucru vă oferă o experiență de învățare cuprinzătoare și diversă.
Cohortele noastre de studenți sunt internaționale. Astfel, veți beneficia de lucrul cu personal și colegi cu experiențe și perspective variate.
Strategia noastră de evaluare oferă o varietate de formate de evaluare, inclusiv sarcini individuale, rapoarte și prezentări de grup, reflecții, examene orale și scrise.
Module de studiu
Module obligatorii
- Management strategic global
Managementul strategic este procesul prin care managerii formulează și implementează strategii pentru a genera performanță ridicată. În acest modul, vă veți dezvolta înțelegerea provocării strategice manageriale; cum să oferim un avantaj competitiv durabil. Vă veți implica în evaluarea critică a problemelor strategice cheie. Veți lua în considerare mediul economic mai larg și veți explora de ce este importantă strategia, modul în care organizațiile iau decizii strategice prin procesele de analiză, alegere și management responsabil și etic și conducere. - Inovație, schimbare și organizații
Scopul acestui modul este de a oferi o perspectivă asupra unei serii de subiecte care reprezintă probleme cheie legate de inovare și schimbare și contextul organizațional în managementul general modern. Modulul este orientat spre viitor de la organizația contemporană către evoluții viitoare. O perspectivă cheie este dezvoltarea până în prezent a antreprenoriatului, inovației, schimbării și practicilor organizaționale care îi fac pe studenți conștienți de modelele și ciclurile pe termen lung, precum și de modul și măsura în care trecutul poate modela prezentul. - Introducere în principiile marketingului
În acest modul, veți fi introdus în principiile cheie ale marketingului. Veți explora rolurile cumpărătorilor, mediul de marketing și modurile în care agenții de marketing planifică, gestionează și monitorizează programele de marketing într-un mediu internațional. - Dezvoltarea abilităților pentru conducerea afacerilor
Liderii de succes au abordări diferite ale muncii lor, împărtășind o serie de trăsături de personalitate diverse. Un scop cheie al acestui modul este de a vă încuraja să dezvoltați un sentiment puternic de conștientizare de sine a propriilor puncte forte și puncte slabe ca manager și coleg. În plus, veți dezvolta o serie de abilități transferabile care sunt esențiale pentru o practică de management de succes. Acestea includ abilități de luare a deciziilor, abilități de lucru în echipă și interpersonale și altele asociate cu dezvoltarea eficienței personale. - De gestionare a operațiunilor
În acest modul, vă veți dezvolta înțelegerea capacității unei organizații de a livra bunuri și servicii de calitate, cantitate și cost care vor satisface nevoile clienților, utilizând în același timp eficient resursele. Principiile cheie introduse în acest modul pot fi aplicate oricărui sector de afaceri și funcție. Problemele abordate includ etica, sustenabilitatea mediului, afacerile globale, complexitatea și incertitudinea și dezvoltarea profesională continuă. - Finanțe și Contabilitate pentru Afaceri
În acest modul, veți dezvolta evaluarea critică a informațiilor financiare corporative din perspectiva utilizatorilor. Veți studia atât contabilitatea financiară, cât și contabilitatea de gestiune, acoperind trei domenii: elemente de bază (terminologie, scopuri, utilizatori), reguli și reglementări și entități de afaceri.- Contabilitate financiara - situatii financiare cheie, conturi publicate si analiza si interpretarea prin ratio.
- Contabilitatea de gestiune - stabilirea costurilor, bugetarea și prognoza, managementul bugetului și stabilirea prețurilor.
- Metode de cercetare
Acest modul vă pregătește pentru finalizarea cercetărilor sistematice și de management de înaltă calitate și vă echipează pentru a avea succes în disertația finală sau în alt modul final. Veți învăța cum să efectuați cercetări eficiente, bazându-vă pe o serie de surse de date secundare și primare și veți fi introdus într-o serie de instrumente necesare cercetării, inclusiv probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu. - Înțelegerea comportamentului clientului
Veți evalua critic comportamentele clienților și interacțiunile acestora cu marketingul. Informat de știința comportamentală, veți analiza de ce clienții se comportă așa cum o fac și modul în care activitatea de marketing le influențează comportamentul. Această analiză vă informează înțelegerea critică și implementarea atât a practicilor de marketing strategice, cât și responsabile. O dimensiune inovatoare a acestui curs este investigarea agenților de schimbare care vor influența semnificativ comportamentele clienților în viitor, de exemplu, neuroștiința, schimbările climatice și inovația tehnologică. Acesta este un modul analitic care utilizează dovezile cercetării pentru a informa evaluarea, cercetarea comportamentală și de comunicare. - Strategie globală de marketing (numai la începutul lunii septembrie)
În acest modul, veți aplica conceptele pe care le-ați studiat mai devreme, cu accent pe mediul global de marketing. Vă veți dezvolta înțelegerea creării unui avantaj competitiv durabil într-un context global, implementând strategii care să țină seama atât de convergența, cât și de divergența preferințelor consumatorilor, de crearea de produse și mărci globale care au aplicație și atractivitate aproape universală, precum și importanța principiilor etice și probleme sociale pe piața globală. - Simulare strategică de afaceri (numai la începutul lunii ianuarie)
Acest modul vă învață despre luarea deciziilor în grup. Implica un nou scenariu de dezvoltare a afacerii, prin care vă aplicați înțelegerea principiilor de afaceri și antreprenoriat la o simulare pe computer. Simularea vă va provoca deciziile de afaceri, antreprenoriale și de management responsabil atunci când conduceți o afacere internațională și va lua în considerare o serie de funcții de afaceri. Veți dezvolta abilități de management, cum ar fi managementul echipelor, bugetarea, elaborarea de strategii, implementarea unei strategii de comunicare și gestionarea activităților neașteptate ale concurenței. - Proiect de consultanță sau călătorie internațională de studiu
Poti alege intre:- Proiect de consultanță: obțineți experiență practică în proiecte internaționale lucrând într-o echipă interculturală la o problemă reală pentru o organizație client. Veți dezvolta abilități de rezolvare a problemelor și de comunicare, precum și capacitatea de a lucra în echipe interculturale. Echipa ta va lucra virtual, față în față și cu ajutorul tutorilor.
- Călătorieinternațională de studiu : acest modul vă oferă o experiență practică și intensivă a ideilor și practicilor actuale de afaceri prin vizitarea întreprinderilor multinaționale și a organizațiilor internaționale. Te întâlnești cu lideri ai firmelor globale și ai organizațiilor internaționale și ai ocazia să vizitezi facilitățile. Programul include prezentări de la directori locali și internaționali, manageri și cadre universitare. Pentru a participa la excursia de studii, studenții trebuie să plătească o taxă suplimentară, consultați secțiunea Excursii pentru excursii pentru exemplu de costuri.
Proiect final - alege unul dintre
- Disertație
Aceasta este o oportunitate pentru dvs. de a efectua o investigație aprofundată asupra unui subiect de management al afacerilor care vă interesează în mod special. Ar trebui să aibă un accent clar corespunzător și să fie o investigație bazată pe date primare și/sau secundare, justificată și susținută de referințe detaliate la teorii și concepte relevante din literatură. - Proiect client
Proiectul de lucru este o oportunitate pentru tine de a lega teoria cu practica. Veți analiza o problemă organizațională reală din interior și veți oferi o abordare viabilă. Problema poate fi o problemă cu care organizația o întâmpină în prezent sau se referă la strategia sa viitoare. Sunteți responsabil pentru gestionarea unei proporții semnificative din propria învățare, inclusiv urmărirea și înregistrarea propriului progres. - Proiect de cercetare sinoptic
În acest modul, vă veți integra, aplica și extinde cunoștințele și abilitățile dobândite în cadrul modulelor de bază printr-un studiu de caz internațional și o examinare orală. Veți afla mai multe despre complexitatea afacerilor și managementului prin sintetizarea și aplicarea învățării dobândite în alte module.
Loc de munca
- Loc de munca
Acest modul de experiență de lucru supervizată face parte din modul sandwich de doi ani pentru studenții care se alătură programului în septembrie. Modulul sprijină și evaluează studenții care se angajează într-o experiență de muncă supravegheată plătită (un plasament) într-un rol relevant pentru programul lor. Oferă studenților posibilitatea de a înțelege direct cum funcționează întreprinderile și de a aplica învățarea dobândită din elementul predat al programului lor într-un mediu de lucru real.
Vă vom oferi asistență pentru a vă ajuta să găsiți un loc de muncă - echipa noastră are o bază de date de oportunități și organizează evenimente în care puteți întâlni potențiali angajatori. O plasare vă va oferi o experiență valoroasă, deși asigurarea uneia necesită mult efort și succesul nu este garantat. Ar trebui să vă acoperiți propriile costuri de trai și de călătorie pe toată durata plasamentului.
Taxele vor fi percepute pentru anul de plasament în anul 2 și sunt disponibile la cerere în luna mai a anului de studiu.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
MSc Business and Marketing Management te va pregăti pentru o gamă largă de roluri de marketing de afaceri. Aceștia pot fi în organizații comerciale, non-profit sau publice.
Mulți dintre absolvenții noștri găsesc posturi de conducere la o gamă largă de organizații, inclusiv:
- companii producătoare de bunuri comerciale cu mișcare rapidă
- firme de consultanta
- institutii financiare
- giganți ai comerțului cu amănuntul
- organizații de caritate
- IMM-urile
Exemple de acești angajatori includ:
- Amazon
- IBM
- Deutsche Telekom
- Deloitte, KPMG, PwC, EY
- Oxfam
- Grupul BASF
- Kautex Unipart
- Raiffeisen Bank
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master de formare permanentă în marketing digital
- Madrid, Spania
- Barcelona, Spania + 1 Mai mult
Master în Management Marketing
- Barcelona, Spania
MSc Marketing Digital Strategic
- Berlin, Germania