Master în afaceri de modă
IFDA Italian Fashion & Design Academy
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză, Italiană
Formatul de studiu
În campus
Durata
8 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 13.000 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Cu TVA
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Sistemul de modă nu este alcătuit numai din oameni creativi, ci mai ales din manageri de experți care transformă creativitatea altora într-o afacere reală.
Marketingul și gestionarea variabilelor de produse, a prețurilor, a distribuției și a comunicării permit companiilor din sectorul modă să obțină o poziție competitivă, să o administreze și să știe cum să o optimizeze.
Cursul este dedicat tuturor celor care doresc să dobândească abilități specifice în calitate de manager al sistemului de modă, cu conștientizare și competență în domenii profesionale specifice prin experiențe practice ghidate și studiul disciplinelor tehnice. O atenție deosebită este acordată evoluției piețelor și a limbii, pentru a asigura pregătirea adecvată pentru includerea în orice companie din industria modei.
Autonomia operațională, abilitatea de a face alegeri consecvente și de a-și asuma responsabilități precise, capacitatea de a relaționa cu un client sunt baza managerului care poate coordona angajații și consultanții. Momentul actual al cursului de formare este proiectul tezei, care este supravegheat de o comisie.
Abilitățile de ieșire sunt multe: manager de marketing, manager de produs, manager de licențiere, cumpărător, manager de brand etc. Cursul vă permite să realizați o pregătire specifică pentru începerea unei cariere excelente.
Unii dintre profesioniștii de modă implicați:
- Flaminio Soncini (fondator al Asociației Cumpărătorilor)
- Maurizio Cinà (co-fondator al "Asociației Cumpărătorilor", fost dn Frankie Morello)
- Massimo Torti (secretar general al Federmoda Confcommercio)
- Giulio Di Sabato (președintele Asomoda Italia, showroom proprietar Sari Spazio)
- Showroom M. Panzieri
- Rinascente Milano
- LuisaViaRoma
Program de curs
Programul cursului Fashion Business oferă o pregătire specifică privind:
Prima parte
- Introducere în sistemul de modă
- Moda Marketing: noțiuni și analize
- Structura unei colecții de modă
- Economie și strategii pentru modă: Licențiere
- Tehnologie și materiale
- Noile sisteme de producție: Fast Fashion
- Rolul Merchandiserului vizual
- Rolul cumpărătorului de modă
- Finanțe și plan de afaceri
A doua parte
- Comunicare și media (Web Marketing
- Analiza și strategia imaginilor
- Strategii de promovare și publicitate
- Coordonarea și managementul afacerilor
- Identitate de brand
- Metoda de cumpărare
- Relatii publice
Vizitele sunt planificate la studiouri de modă, showroom-uri sau magazine de tip boutique, pentru a sprijini formarea și a înțelege sistemul de cumpărare al sectorului.
Certificat: IFDA este certificat ISO 9001 pentru sistemul educațional de calitate, sector EA 37 Nr. SQ164098 și eliberează certificate recunoscute la nivel internațional.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Arte Plastice (MFA) în Dezvoltarea Produselor de Moda
- San Francisco, Statele Unite ale Americii
Master în Business Fashion & Brand Management
- Ancona, Italia
- Rome, Italia + 1 Mai mult
Master în design de modă și afaceri
- Milan, Italia