Master în Strategie de conținut și media
NHL Stenden University of Applied Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Leeuwarden, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.530 / per year *
Termen limită de aplicare
15 Aug 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* UE; Non-UE 11.800 EUR
Introducere
Comunicarea tradițională nu mai este suficientă, din cauza domeniului în continuă schimbare al comunicării digitale și a schimbărilor în comportamentul consumatorilor. De aceea, NHL Stenden a creat acest program de master unic. Acest program de master de 1 an este pentru studenții care doresc să devină un expert în strategii de conținut și media.
În acest curs, veți învăța cum conținutul media poate contribui la organizații și părțile interesate ale acestora și cum să dezvoltați conținut și strategii media eficiente pentru a ajuta organizațiile să-și atingă obiectivele de comunicare.
Study at <span translate="no">NHL Stenden</span> webinar
Alăturați-vă nouă pe 11 aprilie, de la 15:00 la 16:00 (CET) pentru un webinar online în care gazdele noștri studenți vă vor ajuta pe drumul dumneavoastră cu aventurile în lumea studiilor internaționale. Obțineți îndrumări, puneți întrebări și aflați care
Oportunități de carieră
Viitorul tau
Indiferent dacă aspirați să conduceți echipe de marketing, să modelați identități de marcă sau să creați conținut convingător, acest program vă oferă abilitățile de a excela.
Oportunități de carieră
- Brand Marketing Manager
- Manager de marketing digital
- Manager social media
- Manager de comunicare
- Manager de proiect
- copywriter
- Designer grafic
- Marketeer de conținut
- Consultant
- Manager de campanii
- Manager media
Curriculum
Modul practic în care înveți
În timpul studiilor, desfășurați sarcini practice de la companii reale, lucrând în grupuri și instruiți de lectori și profesioniști cu experiență profesională relevantă. Este un mod de a învăța, un concept educațional, pe care îl numim Design-Based Education. Înveți să te bazezi pe feedback pentru a-ți adapta ideile și a deveni mai flexibil, dezvoltându-ți în același timp abilitățile de lucru în echipă și de conducere.
Există o lume de explorat
Comunitatea noastră internațională reunește peste 80 de naționalități în campusurile noastre. Este un mediu deschis care vă va ajuta să vă lărgi orizonturile în multe privințe. De asemenea, oferim oportunități de a vă pregăti pentru un mediu de lucru intercultural, cum ar fi prin programele oferite de RUN-EU.
Structura cursului
- Semestrul 1 – Primul semestru este dedicat Strategiei de conținut. La sfârșitul semestrului, veți fi creat un brief strategic complet: un raport concis care cuprinde contextul clientului, provocările, obiectivele și perspectivele clienților. Metodele de cercetare cantitative și calitative sunt folosite pentru a aduna informații, facilitând o înțelegere holistică a nevoilor de conținut și a călătoriilor. Pe lângă dezvoltarea perspectivelor strategice, veți lucra și la propria dezvoltare personală și profesională.
- Semestrul 2 - În al doilea semestru, vă concentrați pe executarea strategiilor din primul semestru, învățând să transformați informații strategice în planuri acționabile pentru crearea, publicarea și monitorizarea conținutului. Spre sfârșitul semestrului, abordezi o misiune finală: dezvoltarea unei strategii de conținut și media pentru un client extern.