Master în Publicare Media
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 - 24 months
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 15.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 8.900 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 15.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masteratul în Publicare Media de la Oxford Brookes este respectat în întreaga lume. Cursul vă oferă o înțelegere largă a problemelor cheie cu care se confruntă industria editorială în secolul 21.
Veți putea explora în profunzime domeniile de specialitate printr-un studiu independent și o disertație sau un proiect major. Și vei dezvolta abilitățile de specialitate de care ai nevoie pentru dezvoltarea carierei tale.
Personalul nostru are o vastă experiență în roluri de publicare naționale și internaționale. Mulți dintre ei au scris texte cheie despre publicare. Avem, de asemenea, o listă extinsă de vorbitori vizitatori și lectori asociați care sunt specialiști de top în industrie.
Oxford este un centru global pentru industria editorială. Astfel, veți avea acces de neegalat la experiență de lucru în Oxford, Londra și în alte părți.
Publishing Media face parte dintr-un grup de cursuri desfășurate de Centrul Internațional de Studii Publicistice din Oxford, care se bucură de un înalt nivel internațional în lumea editorială. Veți beneficia de legăturile noastre strânse cu casele de editare din Oxford și Londra.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Module de studiu
Module obligatorii
- Management editorial și dezvoltare de conținut (20 credite)
Acest modul explorează rolul strategic al editorului în cadrul procesului de publicare și cunoștințele și abilitățile necesare pentru dezvoltarea de noi proiecte, fie în formă tipărită sau digitală. - Design și producție (20 credite)
Acest modul explorează aspectele digitale ale designului și producției în procesul de publicare. Se analizează îndeaproape practicile actuale de lucru în domenii precum designul de conținut și tipografia, managementul proiectelor, evaluarea și selecția platformelor media adecvate, cumpărarea de materii prime și procesele de producție și utilizarea resurselor externe. - Vânzări, marketing și informații despre consumatori (20 de credite)
Acest modul oferă o examinare sistematică a conceptelor și disciplinelor cheie ale marketingului, precum și relația și relevanța acestora pentru produsele de publicare. Acesta include acoperirea mixului de marketing, comportamentul consumatorilor, segmentarea, direcționarea și poziționarea și elemente de cercetare de piață, inclusiv SEO. - Module optionale
- Publicare pentru copii (20 de credite)
Acest modul explorează dezvoltarea sectorului pieței și forma actuală și practicile de afaceri ale publicării pentru copii și tineri. Subiectele includ cărți ilustrate, co-ediții și traducere; legăturile sectorului cu alte industrii de agrement, merchandising și reutilizarea conținutului; editare și cenzură; intervalul de vârstă și gatekeeping; campanii de alfabetizare și lectură; si promovare. - Publicare de ficțiune și non-ficțiune (20 de credite)
Editura de ficțiune și non-ficțiune sunt modele de afaceri perenne populare în lumea editorială, iar globalizarea și digitizarea peisajului cărților de consum nu au făcut decât să îmbunătățească unul dintre cele mai dinamice și creative sectoare ale industriei. În cadrul acestui modul, veți explora gama și profunzimea capcanelor și posibilităților intrinsece acestui aspect în continuă schimbare al publicării. Veți dobândi o înțelegere a importanței verticalelor în publicarea pentru consumatori și precum și a elasticității rolului autorului. - Publicare academică și profesională (20 de credite)
Acest modul vă oferă o înțelegere a naturii comunicării academice și a dezbaterilor actuale în jurul unor subiecte precum finanțarea cercetării, accesul deschis și evaluarea inter pares. Odată cu dezvoltarea de soluții digitale, sunt investigate convergența cărților și revistelor în acest domeniu și apariția unor noi modele de publicare și de afaceri care să se potrivească pieței. - Publicare pe mai multe platforme (20 de credite)
Acest modul examinează forme de publicare digitală, cu referire în special la epub și aplicații. Standardele din industrie în formatele de markup și eBook sunt acoperite în detaliu, cu un accent deosebit pe diferențele dintre platforme și metode de distribuție. Expertiza crește prin utilizarea unor îmbunătățiri mai sofisticate ale conținutului cu multimedia, animație și interactivitate. - Strategia de publicare digitală (20 de credite)
Acest modul vă permite să interacționați cu natura dinamică a unei părți în evoluție rapidă a industriei editoriale. Baza tehnologică a produselor în sine este examinată și motivele strategice pentru dezvoltarea acestora sunt evaluate critic. Veți afla despre procesul și managementul proiectării și dezvoltării produselor digitale. - Studiu independent în publicație (20 de credite)
Acest modul vă oferă posibilitatea de a proiecta un curs de studiu care să se potrivească propriilor interese și preocupări. Ar putea fi să studiezi o zonă care nu este predată în mod special în timpul cursului, să desfășori un studiu pe baza experienței tale de muncă sau un studiu care se potrivește cu cariera sau planurile tale de afaceri. Proiectele practice sunt potrivite ca studiu independent, dar ar trebui să fie însoțite de un raport analitic. Veți organiza și desfășura un program de lucru stabilit de dvs. va determina un set de rezultate ale învățării și criterii de evaluare în colaborare cu liderul de modul și un supervizor. - Istoria și cultura publicării (20 de credite)
Acest modul examinează cultura și ideologia publicării în ceea ce privește dezvoltarea sa de-a lungul secolului al XX-lea și practica sa contemporană. Sunt trecute în revistă diferite teorii ale culturii tipărite și critici ale rolului editorului în societate și există o examinare a provocărilor ideologice ale culturii publicului. - Managementul drepturilor internaționale (20 credite)
Acest modul prezintă gestionarea drepturilor în lumea în mișcare rapidă a publicării globale. Pe lângă achiziționarea drepturilor de la autor și diferitele drepturi contractate, modulul acoperă funcția de drepturi în cadrul editurii și responsabilitatea acesteia pentru licențierea unei game de produse. - Media interactivă (20 de credite)
- Meșteșugul povestirii (20 de credite)
Crearea și spunerea unei povești sunt esențiale pentru toate formele de publicare și sunt din ce în ce mai importante în toate industriile din întreaga lume. Acest modul se va baza pe cunoștințele din modulele obligatorii din Semestrul One pentru a examina și exersa tehnicile implicate în scrierea și modelarea narațiunilor în toate formele de ficțiune și non-ficțiune, precum și în scopuri promoționale și de marcă. Printr-o serie de prezentări predate, ateliere și prelegeri invitate, veți învăța să identificați și să implementați metode care optimizează potențialul narațiunilor într-o gamă largă de genuri și platforme și pentru mai multe scopuri. - Brand Publishing (20 de credite)
Acest modul oferă o perspectivă cuprinzătoare asupra și înțelegerea industriei internaționale de reviste și a locului său ca produs atât tipărit, cât și electronic. Acesta acoperă o serie de probleme contemporane și modele de afaceri, explorând rolurile de muncă implicate în producția de reviste și abordând problemele de conținut editorial, marketing, branding, tehnologie, drept și design.
Stagiu de muncă (mod sandwich)
- Loc de munca
Modul sandwich permite cursului să fie urmat pe parcursul a doi ani, al doilea an formând un loc de muncă. Studenții care studiază acest mod trebuie să finalizeze 180 de credite, inclusiv modulele obligatorii, înainte de a putea trece la modulul de plasare la locul de muncă.
Nu există nicio garanție a unui loc de muncă pentru studenții care studiază în modul sandwich. Asigurarea unui plasament este responsabilitatea studentului și pe tot parcursul cursului, veți fi sprijinit cu aplicațiile dvs., inclusiv CV-uri, scrisori de intenție, pregătirea interviului și conexiuni de rețea.
Proiect final
- Disertație sau proiect major
Disertația sau proiectul major este componenta definitorie și esențială pentru acordarea diplomei de master. Este o investigație majoră aprofundată a unui subiect, a temei sau a problemelor semnificative pentru studiul publicării prin cercetare și lucrări scrise extinse (15.000 de cuvinte sau echivalent pentru proiecte majore).
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Programele noastre în Publicare vă oferă abilitățile, cunoștințele și accesul la fel de important la rețele care vă demarează cariera în publicare sau vă îmbunătățesc poziția actuală.
Absolvenții care au absolvit cursurile de publicare la Oxford Brookes au avut un succes excepțional în obținerea unui loc de muncă la scurt timp după absolvire și au un istoric puternic de progres în carieră, deoarece cursurile noastre se bucură de un nivel internațional înalt. Oportunitățile noastre flexibile de experiență de lucru cu întreprinderi de editare locale, regionale, naționale și internaționale vă oferă cunoștințele practice esențiale actualizate care vă vor îmbunătăți perspectivele de angajare la finalizarea programului.
În plus, personalul nostru didactic are o experiență vastă în roluri de publicare naționale și internaționale și o gamă largă de contacte care vă stau la dispoziție pentru interesele dumneavoastră individuale în această industrie diversă.
În timp ce studiezi cu noi, vei dezvolta o gamă largă de abilități de publicare și management general, inclusiv competențe avansate în IT. Absolvenții care au absolvit cursurile noastre de publicare au avut un succes excepțional în obținerea unui loc de muncă în următoarele roluri:
- comerţul
- jurnale pentru copii
- ELT și publicarea școlilor
- managementul drepturilor
- producție digitală.
Absolvenții noștri au înregistrări solide în ceea ce privește progresul în carieră.
Absolvenții noștri și-au stabilit o reputație de invidiat în industria editorială și au un succes extrem de a obține rapid locuri de muncă bune. Dovezile de la absolvenții noștri sugerează că aceștia sunt capabili să intre în industrie la un nivel mai înalt decât ar fi fost posibil altfel.
Absolvenții noștri internaționali lucrează în:
- companii de editare din New York
- managementul drepturilor în Toronto
- producție în India
- întreprinderi digitale din Kenya
- o varietate de roluri în companiile de editare europene.
În plus, studenții europeni și britanici lucrează în;
- Oxford și Cambridge University Press
- Taylor și Francis
- Simon și Schuster
- Salvie
- Pinguin
- Elsevier
- Atingeți Apăsați
- Lion Hudson
- Cărți desculțe.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Screen Media și inovație
- Tallinn, Estonia
MA Jurnalism Internațional pentru Media Digitală
- Manchester, Regatul Unit
MA Film, Animație și Arte Digitale
- Guildford, Regatul Unit