Master în proiectare
Georgian Technical University
Informatie cheie
Locația campusului
Tbilisi, Georgia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GEL 5.500 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Pregătire anuală pentru studenții străini
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest program este destinat să consolideze cunoștințele și abilitățile profesioniștilor în design, precum și cele din alte discipline, să intre sau să continue în cadrul unor cariere diverse în disciplinele de proiectare și alte discipline profesionale aliate. Programul extinde înțelegerea critică a studenților asupra contextelor sociale, culturale, economice și politice contemporane și contemporane ale designului, oferind în același timp o pregătire specializată și o experiență avansată de ultimă oră - în practica, procesele și metodele de proiectare - Să realizeze proiecte de proiectare complexe, multi-fațete și să producă rezultate și rezultate de design profesionale la un standard internațional.
Absolvenții programului vor fi imbogațiți cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a-și continua cariera ca designeri de succes care sunt capabili să aducă o contribuție pozitivă comunității designerilor, factorilor de proiectare și societății în general. Absolvenții vor dobândi, de asemenea, o bază științifică riguroasă și o experiență adecvată pentru învățarea de-a lungul vieții și educația ulterioară pentru doctorat.
programul Cerințe preliminare
Solicitantul este admis în conformitate cu legislația georgiană.
Rezultat de învățare / Competențe
Cunoaștere și înțelegere
- Cunoștințe avansate și înțelegere bazate pe reanaliză și reevaluare a noilor interpretări privind interacțiunile dintre design și societate.
- Cunoștințe avansate și înțelegere bazate pe reanaliză și reevaluare a celor mai moderne discipline asociate cu proiectarea, inclusiv: ergonomie; design sustenabil; Managementul și managementul de proiectare.
Aplicarea cunoștințelor
- Abilitatea de a planifica și aplica în mod independent tehnici avansate de creativitate, metode de proiectare și procese de inovare a domeniilor de proiectare specializate, la o gamă largă de probleme de proiectare, în condiții diferite, utilizând tehnici, software și procese avansate de ultimă oră.
- Abilitatea de a planifica independent și de a realiza cercetări avansate în ergonomie, de a lua în considerare relațiile dintre oameni și de alte elemente ale sistemelor și de a dezvolta rezultate de design care să optimizeze bunăstarea umană și performanța generală a sistemului și să producă rezultate de cercetare și noi cunoștințe O influență asupra corpului cunoașterii la nivel internațional.
- Aplicarea cunoștințelor avansate de înțelegere a designului durabil pentru a face cercetare și pentru a dezvolta rezultate de proiectare care să abordeze problemele durabilității și pentru a produce rezultate de cercetare și noi cunoștințe care au un impact asupra corpului cunoașterii la nivel internațional.
- Aplicarea de metode avansate din domeniul științelor sociale, de exemplu, antropologie, cercetare și înțelegere mai mare, rezolvarea problemelor cu care se confruntă utilizatorii și părțile interesate și producerea de rezultate de cercetare și de noi cunoștințe care au legătură cu corpul de cunoștințe la Un nivel internațional.
luare a deciziilor
- Educația largă necesară pentru a înțelege forțele sociale, culturale, economice și politice care modelează domeniile de proiectare în societatea contemporană și modul în care ele influențează procesele de proiectare și rezultatele.
- Înțelegerea critică a impactului proceselor de proiectare și a rezultatelor asupra părților interesate și asupra societății în ansamblu și capabile să ofere orientări utilizatorilor și părților interesate cu privire la aceste aspecte.
- Este capabil să analizeze și să interpreteze datele cantitative și calitative și să formeze concluzii motivate pe baza lor.
- Abilitatea de a oferi consultanță strategică de afaceri, de a planifica și implementa modele de afaceri și de a evalua valoarea, adecvarea, fezabilitatea și alte calități pertinente, de proiectare și decizii de afaceri.
Abilități de comunicare
- Abilitatea de a comunica în formă scrisă și verbală cu o varietate de părți interesate, inclusiv clienți, tehnicieni și ingineri, membri ai publicului și funcționari; Și să întreprindă cercetări avansate și să scrie rapoarte în limba engleză și oa doua limbă străină.
- Abilitatea de a comunica în formă scrisă și verbală și de a se angaja în dezbateri tematice cu colegii din comunitatea științifică internațională în limba engleză și oa doua limbă străină.
Abilități de învățare
- Abilitatea de a reflecta asupra metodelor de proiectare, a proceselor de proiectare și a rezultatelor procesului de proiectare și de a interzice acțiunile de remediere a problemelor și a propriilor lipsuri.
- Abilitatea de a se angaja în învățarea de-a lungul vieții, de cercetare auto-dirijată și capabilă să realizeze o educație ulterioară, cum ar fi studii de doctorat.
- Disponibilitatea de a dezvolta în continuare idei noi sau procese care rezultă din cunoștințe care se bazează pe evoluțiile recente în cursul învățării și activității profesionale și pe parcursul cercetării.
Valorile
- Abilitatea de a se angaja într-o dezbatere motivată în cadrul unei comunități internaționale de practicieni și cercetători cu privire la disciplinele de proiectare, efectele acestora și impactul activităților de proiectare și al rezultatelor.
- Oferă leadership în confruntarea cu provocările profunde cauzate de durabilitatea și degradarea mediului, precum și de problemele sociale și economice; În timp ce conducea și înscrierea colegilor din comunitatea de proiectare într-o abordare incluzivă, democratică și deschisă de aplicare a abordărilor științifice și a instrumentelor de cercetare în abordarea acestor probleme complexe.
- Liderii creativi, inovativi și antreprenoriale, care folosesc designul și drepturile de proprietate intelectuală pentru crearea de bogății și alte beneficii.
Forme și metode de realizare a rezultatelor învățării
Prelegere
Seminar (lucrul în grup)
practică
Lucrări de laborator
Munca de teren
Curs de lucru / proiect
Muncă independentă
Consultarea Cele mai răspândite metode de predare și învățare, precum și definițiile acestora, sunt prezentate mai jos. Un profesor ar trebui să aleagă metoda potrivită în funcție de scopul și problema concretă.
- Discutie / dezbateri. Aceasta este metoda cea mai răspândită de predare interactivă. Un proces de discuție sporește foarte mult calitatea implicării studenților și a activității acestora. O discuție se poate transforma într-un argument și acest proces nu se limitează la întrebările puse de profesor. Ea dezvoltă abilitățile studenților de a raționa și de a-și fundamenta propriile idei.
- Învățarea cooperativă este o strategie didactică în cadrul căreia fiecare membru al unui grup trebuie nu numai să învețe subiectul însuși, ci și să-i ajute pe colegii săi să-l învețe mai bine. Fiecare membru al grupului lucrează la această problemă până când toți vor conduce problema.
- Activități de colaborare; Folosind această metodă implică împărțirea studenților în grupuri separate și oferirea fiecărui grup a propriei sarcini. Membrii grupului lucrează individual la problemele lor și, în același timp, împărtășesc opiniile lor cu restul grupului. Conform problemei ridicate, este posibilă schimbarea funcțiilor între membrii grupului în acest proces. Această strategie asigură implicarea maximă a studenților în procesul de învățare.
- Învățarea bazată pe probleme (PBL) este o metodă care utilizează o problemă concretă ca etapă inițială atât pentru dobândirea de noi cunoștințe, cât și pentru procesul de integrare.
- Metoda euristică se bazează pe rezolvarea pas-cu-pas a unei probleme date. Se realizează prin intermediul fixării independente a faptelor în procesul de predare și prin stabilirea legăturilor dintre ele.
- Studiu de caz - profesorul discută cu studenții cazurile concrete și studiază temeinic problema. De exemplu, în sfera siguranței tehnice se poate discuta despre un accident sau o catastrofă concret, sau în știința politică poate fi un studiu al unei probleme concrete, de exemplu, Karabah (conflictul armeano-azer).
- Brainul a fost ucis - această metodă presupune formarea și prezentarea cât mai multor idei și opinii radical diferite pe un anumit subiect. Această metodă stabilește condițiile pentru dezvoltarea unei abordări creative față de o problemă. Această metodă este eficientă într-un grup mare de studenți și constă în următoarele etape:
- Folosind o abordare creativă pentru definirea unei probleme / probleme;
- Pentru o anumită perioadă de timp lista (în principal pe tablă) a ideilor studenților despre această problemă fără nici o critică;
- Stabilirea criteriilor de evaluare pentru a stabili corespondența ideii cu scopul cercetării;
- Evaluarea ideilor alese în funcție de criteriile stabilite anterior;
- Selectarea ideilor care corespund cel mai mult problemei date prin aplicarea metodei de excludere;
- Dezvăluind cea mai bună idee pentru rezolvarea problemei date.
- Jocurile pe roluri și simulările - jocurile jucate în conformitate cu un scenariu pregătit anterior permit studenților să estimeze problema din diferite puncte de vedere. Ele ajută studenții să formeze puncte de vedere alternative. Aceste jocuri, precum și discuțiile, îi ajută pe elevi să își dezvolte aptitudinile de a-și exprima propriile idei și de a participa la discuții.
- Metoda de demonstrare implică prezentarea informațiilor cu ajutorul mijloacelor vizuale. Este destul de eficient pentru atingerea rezultatului dorit. Este recomandabil să prezentați materialul simultan prin mijloace audio și vizuale. Materialul poate fi prezentat atât de un profesor cât și de un student. Această metodă ne ajută să facem mai clari pașii de percepere a materialului didactic, să precizăm ce etape elevii trebuie să ia independent; În același timp, această strategie prezintă vizibil esența unei probleme / probleme. Demonstrația poate fi foarte simplă.
- Metoda inductivă determină o astfel de formă de transmitere a oricărui tip de cunoaștere atunci când în procesul de învățare trenul gândirii este orientat de la fapte către generalizare, adică în prezentarea materialului procesul trece de la concret la general.
- Metoda deductivă determină o astfel de formă de transmitere a oricărui tip de cunoștințe care prezintă un proces logic de descoperire a cunoștințelor noi pe baza cunoașterii generale, adică procesul trece de la general la concret.
- Metoda analitică ne ajută să împărțim întregul material didactic în părțile componente. În acest fel, interpretarea detaliată a problemelor separate în cadrul problemei complexe date este simplificată.
- Metoda sintetică implică formarea unei probleme de la mai multe persoane separate. Această metodă ajută elevii să-și dezvolte abilitatea de a vedea problema în ansamblu.
- Metoda verbală sau orală cuprinde o prelegere, o narațiune, o conversație etc. În timpul procesului profesorul transmite, explică materialul verbal, iar elevii îl percep și îl învață prin înțelegere și memorare.
- Metoda scrisă implică următoarele forme de activitate: copierea, notarea, compunerea tezelor, scrierea unor eseuri etc.
- Metoda de laborator implică următoarele forme de activitate: desfășurarea de experimente, prezentarea materialelor video etc.
- Metodele practice unesc toate formele de predare care stimulează dezvoltarea abilităților practice în studenți. În acest caz, un elev efectuează independent diferite activități pe baza cunoștințelor dobândite, de exemplu, studiul de teren, practica didactică, munca în teren etc.
- Metoda explicativă se bazează pe discutarea unei probleme date. În procesul de explicare a materialului, profesorul aduce exemple concrete, analiza detaliată a cărora se face în cadrul temei date.
- Instruirea orientată spre activități implică implicarea activă a profesorilor și studenților în procesul de predare, atunci când are loc interpretarea practică a materialului teoretic.
- Proiectarea și prezentarea unui proiect . În timp ce proiectează un proiect, un student aplică cunoștințele și abilitățile pe care le-a dobândit pentru rezolvarea unei probleme. Predarea prin proiectarea proiectelor mărește motivația și responsabilitatea elevilor. Lucrul pe un proiect implică etapele de planificare, cercetare, activitate practică și prezentarea rezultatelor în funcție de problema aleasă. Proiectul este considerat a fi finalizat dacă rezultatele acestuia sunt prezentate clar, convingător și corect. Se poate realiza individual, în perechi sau în grupuri; De asemenea, în cadrul unuia sau mai multor discipline (integrarea subiecților); La finalizarea proiectului este prezentat unui public larg.
- E-learning Implică utilizarea internetului și a mijloacelor multimedia în procesul de predare. Acesta cuprinde toate componentele procesului de predare (scopuri, conținut, metode, mijloace etc.); Realizarea acestor componente are loc prin mijloace specifice. Există trei tipuri de e-learning:
- Cursuri full-time; Când procesul de predare are loc în timpul orelor de contact ale profesorilor și studenților, iar transmiterea materialului didactic se face printr-un curs electronic;
- Învățarea la distanță implică desfășurarea procesului didactic în absența unui profesor. Cursul de predare se desfășoară la distanță; În format electronic.
- Testarea hibridă (cu normă întreagă / îndepărtată) se efectuează în principal îndepărtat, dar o anumită parte a acesteia se desfășoară în timpul orelor de contact.
Sfere de angajare
Specialiști în design interior și mobil
- industrie de contructie
- industria de servicii
- industria de divertisment
- Agrement și comerțul hotelier
- Angajați de societăți de construcții și organizații asociate, agenții de publicitate, firme de consultanță în proiectare sau pot alege să fie independenți.
Specialiști în proiectarea produselor:
- Industria prelucrătoare
- Industria ambalajelor
- industria de servicii
- Industria de software și hardware
- industria de divertisment
- Angajați de companii industriale care produc produse de consum și bunuri de capital și software și hardware, companii din sectorul de divertisment, companii de design de consultanță
Specialisti in Designul Transporturilor
- Industria automobilelor și a vehiculelor
- industria de servicii
- industria de divertisment
- Angajati de catre firmele industriale care produc produse de consum si de comert, companii din sectorul de divertisment, companii de proiectare de consultanta
Specialiști în proiectarea comunicării vizuale:
- Industria editorială
- Industria de publicitate și ambalare
- Media, inclusiv internetul, producția de televiziune și postproducția
- Industria de software și hardware
- Industria serviciilor de industrie de divertisment angajată de companiile industriale și media, companiile industriale producătoare de software și hardware, agenții de publicitate, agenții guvernamentale, ONG-uri, firme de consultanță în proiectare
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Design
- London, Regatul Unit
Master of Design
- Chicago, Statele Unite ale Americii
Educație continuă Master în Design narativ și Studii de jocuri video (online)
- Madrid, Spania