Master în Proiectare grafică și comunicare
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Informatie cheie
Locația campusului
Valencia, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 8.850 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Grad oficial: Master în Proiectare grafică și comunicare
Durata / ECTS: 10 luni / 60 ECTS
Locuri / Campus: 25 / Alfara
Învățat în: spaniolă
Modalitate: Față în față
Mă îndrept | coordonare | Taxe și subvenții academice |
Absolvenți, diplome sau absolvenți în proiectare industrială și grafică, arte plastice, publicitate și comunicare. La fel ca și alte grade superioare sau medii legate de activitate. | Pedro Gonzalez | Verificați ratele academice ale acestui master. Fundația Universității San Pablo CEU este instituția de învățământ care alocă cei mai mulți bani din Spania investițiilor în burse și subvenții. |
Ceea ce ne face diferit?
1. 25 de ani de Școala Superioară de Învățământ Tehnic
Instruirea proiectanților capabili să ofere produse și servicii care se adaptează pieței.
Designerii sunt responsabili social pentru crearea și configurarea mediului nostru material prin obiectele și produsele care ne înconjoară (design industrial sau produs), mesajele pe care le percepem (design grafic sau comunicare vizuală) și spațiile pe care le locuim (design interior). Este o profesie legată de producția industrială, iar în contextul actual al piețelor globalizate, importanța acesteia crește în măsura în care oferă valoare adăugată și diferențiator obiectelor și mesajelor.
2. Cei mai buni profesioniști
Profesioniști precum Héctor Serrano, Cul de Sac, Miguel Herranz, Joaquín García, Alberto Cienfuegos, Inma Bermúdez, Xavi Calvo (Estudio Mint), José Aranda, Paula Aloy și Carlos Velasco (Enblanc), Clara del Portillo (Yonoh) s-au antrenat cu noi ), Nacho Carbonell. Mulți dintre ei predau în prezent colaboratori ai Școlii.
3. Diferențierea accentului pe formare
Permite studentului să dezvolte proiecte în fiecare dintre domeniile de acțiune ale proiectării grafice, plasându-le direct pe piața muncii și profesionale, în principal prin contactul cu profesioniști activi.
4. Program de conducere integrat în master
Acest master include Programul de Conducere al Centrului pentru Leadership Creativ (CCL), una dintre cele mai importante instituții de formare în leadership în mai mult de 120 de țări. Pregătirea CCL a fost recunoscută printre primii 10 din lume de Financial Times. În Spania, acest program poate fi luat doar în cadrul cursurilor postuniversitare CEU.
Ce este un master oficial sau universitar?
- Diplomele de master universitare (sau oficiale) au fost verificate și certificate de către organismul competent (Agenția Națională de Evaluare și Acreditare a Calității, ANECA), în cadrul Ministerului Educației. Spre deosebire de diploma în sine, care este verificată chiar de universitate.
- Fiind oficial, este aprobat și recunoscut în orice țară a Spațiului European de Învățământ Superior.
- Gradul oficial permite accesul viitor la un program de doctorat.
- Maestrul oficial acordă puncte în competițiile sau competițiile administrației publice, în timp ce titlurile proprii punctează ca formare continuă. În afaceri, ambele sunt la fel de valabile.
href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-comunicacion-grafica
Curriculum
competențe
general
- CG1. Că studenții sunt capabili să analizeze și să sintetizeze idei și cunoștințe pentru luarea deciziilor și adaptarea la schimbare în procesele de proiect în domeniul designului și al comunicării grafice.
- CG2. Că studenții sunt capabili să aplice tehnici de negociere și consens pentru integrarea lor în echipe de lucru interdisciplinare necesare dezvoltării proiectelor de design și comunicare grafică.
- CG3.Că studenții sunt capabili să analizeze, să evalueze și să relaționeze diferitele domenii de cunoștințe care se reunesc în practica profesională a designerului grafic și a comunicatorului.
- CG4. Că studenții sunt capabili să își actualizeze cunoștințele, să se adapteze atât la schimbările tehnologice, cât și la situații noi, constante în activitatea profesională a graficianului și a comunicatorului.
- CG5. Că studenții demonstrează conștientizare etică și profesională, precum și respect activ, atât pentru oameni, cât și pentru mediu, în dezvoltarea proiectelor de design și comunicare grafică.
- CG6. Că studenții demonstrează că sunt capabili să înțeleagă și să valorizeze societatea și cultura actuală, esențiale în procesele de proiectare și comunicare grafică.
Specific
Competențele specifice asociate titlului sunt:
- CE1. Că studentul dobândește capacitatea de a înțelege conceptele de grafică pe computer care afectează designul grafic și comunicarea.
- CE2. Că studentul dobândește capacitatea de a înțelege evoluția designului grafic în raport cu cultura vizuală contemporană.
- CE3. Că studentul dobândește capacitatea de a analiza diferitele teorii și curente ale Culturii Designului pentru a genera criterii ca capacitate critică.
- CE4. Ca studentul să dobândească capacitatea de a înțelege și înțelege poziționarea strategică a companiilor și instituțiilor: factorii politici, economici, sociali și tehnologici care le condiționează mediul; filozofia și valorile mărcii sale; profilul și caracteristicile publicului țintă.
- CE5. Că studentul dobândește capacitatea de a integra în mod consecvent cunoștințele legate de domeniul de afaceri cu mesajul vizual rezultat din munca sa.
- CE6. Că studentul dobândește capacitatea de a identifica, prin analiza contextului, noi modalități de antreprenoriat, noi piețe și noi modalități de dezvoltare a profesiei.
- CE7. Că studentul dobândește capacitatea de a cunoaște și de a dezvolta abilități de a încorpora și canaliza sistematic gândirea creativă legată de comunicarea vizuală.
- CE8. Că elevul dobândește capacitatea de a înțelege tehnicile, procesele și noile strategii ale comunicării vizuale.
- CE9. Că studentul dobândește capacitatea de a aborda procesele de creație grafică prin înțelegerea elementelor de bază ale designului grafic și ale comunicării vizuale, care sunt fragmentate în cunoștințe specifice despre formă, tipografie, culoare, compoziție și imagine.
- CE10. Ca elevul să dobândească capacitatea de a înțelege conceptele legate de imagine, diferitele teorii ale percepției și utilizarea lor pentru alcătuirea mesajelor vizuale.
- CE11. Că studentul dobândește capacitatea de a înțelege diferitele tehnici de imprimare, diferitele suporturi și aplicațiile acestora, precum și să dezvolte arte finale potrivite pentru industria grafică.
- CE12. Că studentul dobândește capacitatea de a înțelege aspectele legate de fotografie și video ca media audiovizuală și caracteristicile acestora ca mijloace de creare a imaginilor digitale.
- CE13. Că studentul dobândește capacitatea de a gestiona culoarea în fiecare dintre fazele care constituie procesul de proiectare: de la formate digitale până la aplicarea acesteia în formate fizice.
- CE14. Că studentul dobândește abilități în utilizarea instrumentelor de design grafic pentru generarea de ilustrații de imagine vectorială.
- CE15. Că studentul dobândește abilități în utilizarea instrumentelor de design grafic pentru prelucrarea imaginilor digitale.
- CE16. Ca elevul să dobândească abilitățile de a dezvolta formatele necesare pentru fiecare tehnică de imprimare și suporturi așteptate.
- CE17. Că studentul dobândește capacitatea de a dezvolta ambalaje și design de etichetă.
- CE18. Că studentul dobândește capacitatea de a înțelege ambalajul ca parte a strategiei de comunicare și de produs pe care compania o folosește pentru a-și răspândi imaginea și a vinde.
- CE19. Că studentul dobândește capacitatea de a dezvolta programe de identitate vizuală corporativă și de proiectare a imaginii corporative.
- CE20. Că studentul dobândește capacitatea de a dezvolta proiecte de creație grafică bazate pe experimentare și propunerea de medii și soluții inovatoare.
- CE21. Că studentul dobândește capacitatea de a dezvolta proiecte pentru aplicarea elementelor grafice, prin definirea, compoziția și ierarhia acestora, la produse din diferite sectoare.
- CE22. Ca studentul să dobândească capacitatea de a gestiona și coordona factorii implicați în Direcția de Artă asociați unei propuneri grafice: factori interni: competiție, faza de creație și procesul de producție; factori externi: fotografi, locații etc.
- CE23. Ca elevul să dobândească capacitatea de a înțelege aspecte legate de tipografie: evoluție, familii, clasificare, aspecte care alcătuiesc structura acesteia etc.
- CE24. Că elevul dobândește capacitatea de a crea noi fonturi prin cunoașterea elementelor care alcătuiesc structura tipografiei.
- CE25. Că studentul dobândește capacitatea de a aborda procesele de creație grafică pentru aspectul și compunerea publicațiilor precum reviste, ziare sau cărți.
- CE26. Ca studentul să dobândească capacitatea de a înțelege fundamentele de bază ale tehnologiei și programării aplicate pe web pentru a înțelege separarea diferitelor responsabilități între diferiții actori implicați într-un proiect Web pentru a se putea alătura unor echipe multidisciplinare.
- CE27. Că studentul dobândește abilități în utilizarea unui instrument de editare multimedia pentru dezvoltarea unei aplicații web.
- CE28. Că studentul dobândește capacitatea de a înțelege caracteristicile mediului multimedia și implicațiile acestuia în procesul de proiectare.
- CE29. Că studentul dobândește capacitatea de a interpreta nevoile de comunicare ale companiei și de a le traduce în soluții grafice vizuale persuasive.
- CE30. Că studentul este capabil să creeze o campanie de comunicare grafică pentru un produs, gestionând și coordonând toate elementele care intervin în procesul de comunicare a produsului. Abilitatea de a înțelege procesele de la crearea grafică până la producția finală.
Galerie
Rezultatul programului
obiective
- Pregătește studentul pentru intrarea în forța de muncă în sectorul industrial specific, precum și finalizarea pregătirii în Design din perspectiva noilor nevoi ale industriei și comunicării.
- Promovarea schimbului dintre designeri și studenți prin integrarea profesioniștilor din sector în practica didactică.
- Studiile oferite urmăresc să fie o diplomă de master de referință în sectorul industrial către care sunt orientate datorită participării companiilor de vârf din sector și a celor mai experimentați profesioniști ai acestora.
- Gradul vă echipează cu cunoștințele și experiența specializată în proiect, necesare proceselor specifice acestui domeniu de Design.
Oportunități de carieră
perspectivele de carieră
Profilul profesional este cel al unui designer specializat în design grafic și comunicare, care este capabil să rezolve proiecte în diferite domenii și care, prin urmare, va fi pregătit să abordeze o viziune mai globală și mai completă a profesiei.
Există posibilități diferite și variate de a practica profesia de designer. Pe de o parte, există opțiunea de a lucra ca designer independent cu propriul studio, iar pe de altă parte, ca designer integrat într-un departament al unei companii.