Master în Piețe Internaționale
Universitat Rovira i Virgili
Informatie cheie
Locația campusului
Reus, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 - 4 semesters
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
30 May 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Introducere
Obiectivul masterului este de a răspunde la două tipuri de cerințe de formare. Pe de o parte, își propune să formeze profesioniști care combină abilitățile analitice și cunoștințele practice în domeniul piețelor internaționale, completând învățarea lor teoretică cu strategii practice legate de internaționalizare, inovare, piețe financiare și analize tehnice ale altor probleme internaționale.
Pe de altă parte, acei candidați care aleg să se specializeze în cercetare dobândesc cunoștințele și abilitățile necesare pentru a intra într-un program de doctorat în economie, în special în domenii legate de relațiile economice internaționale și politicile publice, cu accent pe tehnici cantitative avansate. Aceasta înseamnă să pătrundem în profunzime în diferitele faze ale procesului de cercetare științifică, de la căutarea avansată până la publicarea de lucrări științifice.
Agenția națională de calitate a acreditat acest program:
Specialități
Programul are un profil profesional. Cu toate acestea, este posibil să obțineți o specializare în cercetare. Acei studenți care doresc să obțină specializarea de cercetare trebuie să aleagă 18 ECTS opțional din această specializare și 9 ECTS din celelalte discipline opționale.
Practici externe
Stagiile sunt opționale și permit studentului să câștige 225 de ore (echivalentul a 9 credite ECTS) de experiență de lucru într-o companie sau instituție.
Facultatea are acorduri de cooperare educațională cu aproximativ 200 de firme și organizații din toate sectoarele de activitate economică.
Admitere
Galerie
Burse și finanțare
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră
Absolvenții masterului universitar în piețe internaționale pot lucra ca:
- Manageri din companii internaționale sau companii care intenționează să opereze în străinătate
- Analiști de piață internațională în companii de consultanță
- Șefii departamentelor de strategie internațională în companii și organizații non-profit
- Angajații profesioniști ai organizațiilor internaționale
- Consilieri din instituții locale sau/și regionale care se confruntă cu provocări globale
- Profesori sau cercetători în centre de cercetare (Research Track)