Master în Media Management
Hong Kong Baptist University School of Communication
Informatie cheie
Locația campusului
Hong Kong, Hong Kong
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
HKD 145.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* pe an pentru student un an cu normă întreagă; HK 60.000 dolari pe an pentru studenți cu doi ani part-time. Numai studenți locali din Hong Kong
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul, intitulat "Maestru al științelor sociale în managementul mass-media", este oferit în comun de către Școala de Comunicare și Școala de Afaceri de la Universitatea Baptistă din Hong Kong.
Profitând de expertiza facultății ambelor școli, programul integrează cunoștințe de ultimă oră despre medii și management în proiectarea programului său pentru educarea profesioniștilor din domeniul mass-media pentru conducerea executivă în industria media.
Elevii vor fi scufundați în studiile holistice ale mediului global și ale strategiilor de management în vederea aplicării cunoștințelor și abilităților în operațiunile media.
Ca o diplomă profesională bazată pe o fundație solidă de cercetare, programul subliniază atât gândirea cât și aplicarea în managementul mass-mediei și servește atât industriei media, cât și societății prin educarea managerilor de media încrezători și competenți. Situat în Hong Kong-ul strategic, programul este orientat spre provocările dezvoltării rapide a mass-media în regiunea pan-chineză și într-o lume în plin proces de globalizare.
Programul își propune să dezvolte abilitățile conceptuale și analitice ale profesioniștilor în aplicarea cunoștințelor media de ultimă oră și a cunoștințelor de cercetare în management; pentru a disciplina profesioniștii din domeniul mass-media cu precădere conducerea și managementul; să cultive profesioniștii din domeniul mass-media pentru a deveni lideri executivi în industria mass-media și să pună bazele celor interesați de studii aprofundate în presă sau în management.
Curriculum Design
Începând cu 2013/2014, programul necesită un număr minim de 28 de unități de credit, dintre care 12 unități de credit provin de la cursuri de bază, 12 unități de cursuri elective și 4 unități de proiect de cerere care sunt opționale și pot fi înlocuite cu 2 cursuri suplimentare elective.
Ca program profesional de înaltă calitate, Programul și-a proiectat programele pentru a ilustra modul în care teoria și cercetarea pot fi aplicate la soluționarea diferitelor probleme de comunicare și gestionare.
Structura curriculumului
Cursuri de bază (12 unități)
Curs | Unități |
COMM7260 Introducere în Managementul Media FIN7250 Gestiunea financiară corporativă MGNT7090 Gestiunea strategică și politica de afaceri MKT7070 Strategia de marketing globală | 3 3 3 3 |
Proiect de aplicație (4 unități)
Opțional: elevii pot înlocui proiectul prin luarea a două cursuri suplimentare elective
Curs | Unități |
COMM7290 Seminar profesional și proiect de aplicare | 4 |
Cursuri opționale (12 unități)
Observații: Nu toate cursurile elective vor fi oferite în cursul unui an universitar și vor fi oferite pe baza disponibilității instructorului și a facilităților. Înscrierea cursurilor este limitată de cote.
Școala de comunicare Electives
Curs | Unități |
COMM7010 Studii de fundamentare a comunicării COMM7020 Abordări și metode în cercetarea comunicării COMM7040 Probleme în comunicarea interculturală (CEF: 21Z09624-9) COMM7050 Mass-media și comunicarea în societățile chineze COMM7060 Probleme în comunicarea corporativă (CEF: 21Z09623-0) COMM7130 Globalizarea mass-media și comunicare COMM7160 Comunicare organizațională COM7170 Atelier de campanie de comunicare # (CEF: 28Z03257-6) COMM7180 Dreptul și etica în domeniul mass-media COMM7190 Probleme și cazuri în comunicarea de masă COMM7200 New Media Workshop # (CEF: 28Z03258-4) COMM7220 Managementul publicității COMM7230 Scrierea pentru multimedia în relații publice # (CEF: 28Z05989-A) COMM7240 Piețe media COMM7250 Relații strategice cu publicul și gestionarea crizelor # (CEF: 21Z09622-2) COMM7270 Politici și reglementări în domeniul mass-media COM7280 Tehnologii de comunicații și organizații media COMM7300 Consumer Insights COMM7310 Publicitate internațională COMM7510 Administrație publică și mass-media COMM7550 Publicitate în China COMM7560 Comunicare politică și opinie publică COMM7570 Tineret, mass-media și consum COMM7580 Social Media Marketing # (CEF: 21Z09621-4) COMM7610 Servicii sociale Marketing și comunicare COMM7620 Social Media și rețele sociale online COMM7750 Utilizarea rețelelor sociale: pentru comunicații profesionale COMM7760 Publicitate și societate COMM7770 Vizualizare de date COMM7780 Analiza datelor pentru mass-media și comunicare COMM7790 Comunicare și tehnologie COMM7800 Proiectare și comunicare a noilor media COMM7810 Branding | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
Elevii de școli de afaceri
Curs | Unități |
HRM7600 Gestionarea resurselor umane globale MGNT7280 Gestionarea schimbării MKT7100 Gestionarea comunicării de marketing și a mass-mediei online MKT7130 Managementul serviciilor de marketing | 3 3 3 3 |
Cursuri opționale (oferite de alte programe - cota limitată și numărul de cote stabilite de programele care oferă cursurile)
Elevilor li se permite să ia maximum 6 unități în această categorie
Curs | Unități |
ACCT7770 Contabilitate corporativă ACCT7780 Dreptul societăților comerciale ACCT7820 Impozitarea AF7410 Gestiunea financiară pentru filme, televiziune și mass-media nouă AF7450 Studii de caz în producție și pe piață CTV7220 World Cinema: Istorie, estetică și probleme culturale CTV7230 Seminar absolvent despre valurile noi din China CTV7250 Seminar absolvent pe televiziunea din Hong Kong CTV7270 Probleme curente ale mass-media din Asia CTV7290 Critica artelor contemporane CTV7370 Cinematografie pentru directori CTV7380 Dramaturgie și regie JOUR7010 Teoria și practica relațiilor internaționale JOUR7020 Comparative & International News JOUR7030 Metode de cercetare în mass-media și comunicare JOUR7040 Jurnalism multimedia JOUR7070 Teorii ale jurnalismului și comunicării JOUR7080 Probleme curente și Studii de cazuri în știri internaționale JOUR7090 Traducere de știri internaționale JOUR7110 Raportarea conflictului internațional JOUR7120 Afaceri Internaționale și Raportare Financiară JOUR7140 Globalizare, economie și finanțe JOUR7250 Raportează China și Hong Kong JOUR7260 Raportarea Asia de Sud-Est JOUR7270 Jurnalism antreprenorial | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
# Cursuri CEF rambursabile
Cerințe de admitere
Programul va fi de interes pentru următorii studenți: titularii de licență care sunt angajați în organizații media sau în funcțiile de comunicare ale sectorului public sau privat sau care aspiră la astfel de posturi și care văd înțelegerea aprofundată a industriei mass-media și de management ca o contribuție la conducerea executivă în cariera lor și în societate.
Pentru a se califica pentru admitere, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- având o diplomă de licență de la o universitate recunoscută sau o instituție comparabilă;
- Solicitanții ale căror gradul I este obținut de la o instituție unde mediul de instruire nu este limba engleză ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe minime de competență engleză:
- Scor TOEFL 550 (test pe suport de hârtie) sau 213 (test pe calculator) sau 79 (test pe internet); sau
- Banda totală 6.5 în sistemul internațional de testare a limbii engleze (IELTS).
- ar fi preferată experiența profesională;
- fiind în măsură să prezinte dovezi în realizarea academică și aptitudinile.
Adoptăm o politică de aderare și deschidem o fereastră pentru a se aplica de la jumătatea lunii noiembrie până la sfârșitul lunii iunie (de regulă, are loc prima rundă noiembrie - ianuarie, a doua rundă februarie - iunie). Ar putea fi în avantajul dvs. să vă aplicați cât mai curând posibil, deoarece fereastra se poate închide mai devreme când toate locurile sunt umplute.
Dacă sunt listate pe scurt, solicitanții pot fi intervievați de către Școala de Comunicare.
Durata studiului
Programul poate fi realizat cu normă întreagă într-un an sau cu normă redusă în doi ani. Lungimile maxime permise pentru modul full-time și part-time sunt 24 și respectiv 36 de luni.
Aplicație online
Documente necesare:
- o copie a tuturor înscrisurilor oficiale și a certificatelor de diplomă;
- o copie a scorurilor oficiale de testare;
- două formulare de recomandare confidențiale sau scrisori de recomandare de la persoane care cunosc performanța academică și / sau activitatea profesională a solicitantului (arbitrii trebuie să poată vorbi despre capacitatea solicitantului de a întreprinde o activitate academică la un nivel avansat); și
- o declarație personală de 500 de cuvinte în limba engleză, care își prezintă interesele și obiectivele academice;
- o piesă de probă scrisă în limba engleză, fie jurnalistică sau academică;
- Date personale: o copie a unui pașaport sau document de identitate eliberat de țara de origine a solicitantului.
Solicitanții cu listă scurtă pot fi intervievați de un colegiu al facultăților.
Taxă de școlarizare
HK 145.000 dolari (pe an pentru un student de un an cu normă întreagă)
HK 60.000 dolari (pe an pentru un student cu frecvență redusă de doi ani) (numai studenți locali din Hong Kong)
burse de studiu
Bursele bazate pe merit vor fi acordate în semestrul al doilea studenților cu performanțe academice remarcabile în primul semestru. Studenții acordați primesc între 10.000 și 20.000 de dolari.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în industriile media globale
- London, Regatul Unit
Master în managementul activelor digitale și mass-media
- London, Regatul Unit
Master în crearea de conținut media
- Wrocław, Polonia