Master în Marketing
Universidad Europea
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Online Spain
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
9 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Masterul în Marketing este un curs practic în care vei învăța să folosești metodologii agile și să lucrezi cu noile instrumente de marketing digital. Studenții vor dobândi cunoștințele de care au nevoie pentru a fi capabili să identifice oportunitățile de afaceri, făcându-le o realitate eficientă și profitabilă, să creeze mărci puternice prin campanii de comunicare eficiente și să dezvolte strategii de diferențiere, inovare, dezvoltare și creștere.
Programul de master încorporează conținut digital nou, împreună cu formarea în abilitățile mai avansate pe care companiile le solicită atunci când angajează profesioniști și experți pentru departamentele lor de vânzări și domeniile de marketing și comunicare.
*Diplomă aprobată în spaniolă. În așteptarea autorizației de la Agenția pentru Calitate Educațională pentru livrarea acestuia în limba engleză
De ce să studiezi Masterul în Marketing?
Învățarea experimentală
Vei învăța să propui soluții la problemele ridicate de companii. În sala de clasă, veți lucra în grupuri cu metodologii agile, inclusiv Design Thinking.
Analiză și creativitate
Vei deveni genul de profesionist pe care îl caută companiile, pentru că vei putea crea strategii în cadrul unui plan de marketing la 360°, combinând gândirea creativă și analitică. Veți fi, de asemenea, bine pregătit pentru a prelua un rol de manager de vânzări, asigurându-vă că obiectivele companiei sunt îndeplinite.
Afaceri și tehnologie
Veți învăța să efectuați cercetări de piață pentru a identifica oportunitățile de afaceri, folosind instrumente analitice complexe pentru a prezice, optimiza și testa rezultatele: tehnici de segmentare a pieței, poziționarea produselor, CRM, Google Analytics etc.
Stagii profesionale
Masterul în Marketing îți oferă posibilitatea de a-ți face stagiul într-o firmă sau agenție de consultanță sau în departamentul de marketing la o companie importantă.
Învață din cele mai bune
Profesorii dumneavoastră au o experiență de peste 10 ani în domeniul marketingului și lucrează în companii precum BBVA, Altadis, DIA și Iberdrola.
Rețele
Vei participa la evenimente exclusive și masterclass-uri care te vor pune în contact cu realitățile din sector.
Curriculum
Modulul I. Marketing strategic (6 credite ECTS)
- Marketing în cadrul organizației.
- Noi tendințe, metodologii și instrumente.
- Planificare strategica.
- Segmentarea pieței.
- Strategia omnicanal ca factor cheie în marketing (online și offline).
- Automatizarea campaniilor de marketing și proiectarea călătoriei clienților.
Modulul II. Neuromarketing și comportamentul consumatorilor (6 credite ECTS)
- Cercetare comercială și de piață.
- Fundamentele neuromarketingului.
- Comportamentul consumatorului: tehnici calitative.
- Comportamentul consumatorului: tehnici cantitative.
- Tehnici neurofiziologice pentru studierea comportamentului consumatorului.
Modulul III. Plan de marketing (6 credite ECTS)
- Etape în elaborarea unui plan de marketing.
- Metodologia de cercetare.
- Structura narativă a unui plan de marketing.
- Noi moduri persuasive de prezentare a modelelor de afaceri.
- Reglementări academice.
Modulul IV. Managementul vânzărilor și tehnici de vânzări (6 credite ECTS)
- Vânzarea strategică.
- Planificarea fortei de vanzari.
- Serviciu clienți.
- Conducerea unei echipe de vânzări.
- Tehnici de negociere și persuasiune.
Modulul V. Marketing operațional (6 credite ECTS)
- Marketing direct.
- Marketing cu amănuntul.
- Marketing promotional.
- Marketing de atracție.
- Marketing reputațional.
Modulul VI. Marketing digital și comerț electronic (6 credite ECTS)
- Social Media Marketing.
- Gestionarea conținutului web.
- Strategii de optimizare pentru motoarele de căutare.
- Marketing mobil: dezvoltare de aplicații.
- Comerț electronic.
Modulul VII. Comunicare integrată I (6 credite ECTS)
- Planificarea strategică a mărcii personale.
- Branding: management strategic al mărcii.
- Comunicare internă.
- Comunicare persuasivă.
- Procese creative și denumire.
Modulul VIII. Comunicare integrată II (6 credite ECTS)
- Comunicare corporativă.
- Tehnici de creativitate.
- Comunicarea și noile tehnologii.
- Strategii de comunicare și proces creativ.
- Cercetare de comunicare publicitară.
- Strategii de comunicare: YouTuberi și bloggeri.
Modulul IX. Stagii profesionale (6 credite ECTS)
- Dezvoltare profesională prin stagii în companie
Modulul X. Proiect final de master (6 credite ECTS)
- Aceasta va fi pregătirea în echipă a unui proiect original care va fi prezentat public în fața unui juriu pentru a obține calificarea de master.
Studenți ideali
Dacă ești pasionat de marketingul de astăzi și de noile tehnici de atragere a afacerilor, acesta este programul de master pentru tine.
Acest master este pentru tine dacă ești:
Un absolvent în afaceri, marketing, turism sau comunicare sau în alte discipline de științe sociale, cum ar fi sociologie sau psihologie, dar pot aplica și absolvenți din alte domenii cu un interes profesional în afaceri și comunicare. Profesionişti în marketing cu cel puţin un an de experienţă.
Oportunități de carieră
La finalizarea diplomei de master, veți fi pregătit să ocupați una dintre următoarele poziții în cadrul unei companii:
- Departamente de marketing la companii și corporații publice și private.
- Poziții în cercetare, planificare, implementare și control al strategiei de vânzări și marketing. De exemplu:
- Lansarea propriului startup.
- Specialist în succesul clienților.
- Digital Ad Trafficker.
- Manager e-commerce.
- Șeful strategiei media digitale și planificare publicitară.
- Director de marketing.
- Manager la o companie în care managementul global și strategic este legat de mediul digital.
- Brand Marketing Manager.
- Manager de marketing de produs.
- Community Manager și Social Media Manager
- Trade Marketing.
- Director de publicitate.
- Manager strategie de vanzari.
- Consultant și consilier de marketing.