Master în Marketing
ISG Business & Economics School
Informatie cheie
Locația campusului
Lisbon, Portugalia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Obiectivul principal al Master în Marketing este, pe de o parte, pentru a oferi o educație care este atât de avansată și până-la-data de în domeniile științifice ale marketing și, pe de altă parte, pentru a motiva elevii să efectueze cercetări.
Anii Master in Marketing va învăța și instrui pe elevi să pună să folosească cunoștințele specifice disciplinei, folosind concepte, modele și teorii tradiționale de marketing. În plus, se va crea gradului de conștientizare a noilor evoluții în domenii specifice relațiilor de companii cu clienții lor și publicul și să încurajeze aplicarea de noi tehnologii de informare și comunicare pentru a contribui la performanțe îmbunătățite companie, într-un context internațional, printr-un integratoare rol în diferite domenii ale managementului.
Obiective
Anii de Master, astfel, asigură orientarea și integrarea de teorie și practică la: Încurajați toți cei care lucrează și funcționează în acest domeniu pentru a actualiza mereu printr-o atitudine de anchetă și experimentare; pentru a dezvolta capacitatea de a lua inițiativa, dar, de asemenea, să fie un jucator de echipa.
Cursul hones competențe și pregătește pe studenți în domenii specifice de marketing pentru a le permite să desfășoare activități profesionale cu succes și, de asemenea, încurajează elevii să urmărească drumul lor academic prin a treia ciclul.
Acces
Titularii de grad absolvent, în Management, Marketing, Publicitate & Relații Publice și a altor zone care ar dori să obțină competențe în marketing.
Profesioniști cu experiență care doresc să își îmbunătățească cunoștințele lor în comercializarea serviciilor, Marketing industrial, Marketing International si Bunuri de consum de marketing.
Recunoașterea și Restructurarea Curriculum
Structura curriculară și Planul de Studii (programa analitică) din Master în Marketing a fost recunoscută în conformitate cu notificarea nr 11040/2011, publicat în Diário da República, Monitorul Oficial, două Seria, Nr 96, din data de 18 mai 2011.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în comunicare, marketing și publicitate
- Lisbon, Portugalia
Programul Grande Ecole
- Strasbourg, Franţa
Master în marketing digital și branding etic
- London, Regatul Unit