Master în Marketing și Management Turistic
University of Eastern Finland
Informatie cheie
Locația campusului
Joensuu, Finlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat, În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 10.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2025
* pe an universitar. Oferim scutiri generoase de școlarizare, care reprezintă până la 50% din taxa anuală de școlarizare
Introducere
Face turismul mai bun
Perioada de înscriere 1 decembrie 2020 - 20 ianuarie 2021. Urmați www.uef.fi/tmm pentru a fi la curent.
Programul de masterat în marketing și management al turismului nu se referă doar la câștigarea de bani; ne propunem să îmbunătățim turismul. Mai bine pentru companiile de turism, mai bine pentru turiști, mai bine pentru mediu și mai bine pentru comunitățile locale. Iată ce îi învățăm pe studenții noștri și asta pot face studenții atunci când au terminat programul nostru de studii. Studenții noștri rezolvă probleme care se bucură de provocări și doresc să vadă efectele muncii lor. Sunt gânditori critici care pot identifica și aborda probleme complexe din domeniul turismului. Sunt creativi, orientați spre servicii, conștienți de calitate și muncesc din greu. Oferim studenților cunoștințe cuprinzătoare despre cum să gestioneze și să comercializeze afaceri și destinații de turism în domeniul turismului modern și global. Programul nostru nu este cel mai ușor, dar nu există mulți ca acesta în lume. Ne concentrăm pe înțelegerea clientului, pe crearea de valoare pentru toți oamenii și organizațiile implicate în turism, pe întreprinderile mici și mijlocii și pe bunăstarea turiștilor, naturii, afacerilor și a localnicilor. Facem acest lucru cu cele mai recente cunoștințe academice, combinate cu provocări de afaceri din viața reală.
Ce este în ea pentru tine? De ce ar trebui să studiezi cu noi?
Călătoriile și turismul sunt o afacere în continuă creștere, globală și internațională. Vă vom pune chiar în mijlocul acestui lucru și vă vom învăța abilitatea necesară pentru a opera pe piața de azi și de mâine. Vă vom oferi șansa de a face turismul mai bun. Acest MBA nu este doar pentru o carieră, ci vă permite, de asemenea, să vă găsiți pasiunea și să o faceți să trăiască în domeniul turismului. Educația dvs. la programul nostru vă va oferi cunoștințe și instrumente pentru a lucra în diferite poziții în domeniu. Puteți fi antreprenor, comerciant de destinație, specialist în social media, manager de afaceri sau consultant, doar pentru a numi câteva exemple. Concentrarea noastră pe tehnologie, bunăstare și turism responsabil vă va oferi o poziție excelentă de a lucra în domeniul turismului cu abilități și cunoștințe respectate și căutate de angajatori.
University of Eastern Finland este o universitate academică multidisciplinară care oferă studenților o gamă largă de posibilități de studiu și subiecte minore. Este situat în Finlanda de Est frumoasă și sigură, cu natura care ne înconjoară peste tot. Costurile de trai sunt mai mici decât în marile orașe universitare și metropole din întreaga lume, iar studenții sunt apreciați și apreciați. University of Eastern Finland , UEF, se angajează să respecte un standard înalt de cercetare și educație. UEF a trecut un audit de asigurare a calității efectuat de Consiliul finlandez de evaluare a învățământului superior și a adoptat un sistem de management al calității conform ISO 9001: 2000. Mai mult, de la lansarea operațiunilor sale în 2010, UEF a apărut frecvent, într-adevăr anual, în mai multe clasamente care enumeră universitățile de top din lume. În 2015, UEF a fost clasată printre cele mai importante 400 de universități din lume de Times Higher Education, printre cele mai mari 350 de universități din lume de QS World University Rankings și printre cele mai importante 401-500 de universități din lume după Academic Ranking of World Universities .
De ce este fabricat MDPTMM?
Programul de masterat în marketing și management al turismului este un program de doi ani care conține diverse studii în total 120 de credite ECTS. Curriculumul include cursuri despre comportamentul consumatorilor în turism, marketing și management al companiilor și destinațiilor turistice, metode de cercetare și afaceri electronice. Toate cursurile din programa vor fi axate pe trei teme centrale: turismul bunăstării, turismul durabil și turismul bazat pe natură.
Cine poate aplica și cum?
Căutăm studenți pasionați de dezvoltarea turismului atât ca mijloace de trai, cât și ca fenomen care afectează întreaga noastră planetă. Primim cereri de la persoane care dețin o diplomă de licență în afaceri sau turism sau care au cel puțin 60 de credite ECTS de studii în temele menționate mai sus. Perioada de aplicare este întotdeauna la sfârșitul anului, iar studiile încep în septembrie.
Cat costa?
Pentru studenții din regiunea UE / ETA, MDPTMM nu percepe taxe de școlarizare. Pentru cei mai buni candidați din afara zonei Uniunii Europene / ETA, avem la dispoziție o schemă de bursă atractivă. Pentru solicitanții buni, este posibil să primiți burse care să acopere 50% din taxa anuală de școlarizare.
Așa ar fi să studiem cu noi
Programul de masterat în marketing și management al turismului este un program de doi ani la finalul căruia vi se va acorda un masterat în afaceri și economie! În cei doi ani, veți petrece cu noi, veți cunoaște membrii noștri excelenți ai personalului și veți petrece mult timp în mediile noastre de învățare de ultimă generație. Programul cuprinde prelegeri, cursuri, proiecte și studiu independent. Faceți clic pe linkurile din stânga pentru a afla mai multe despre curriculum-ul și cursurile noastre și pentru a găsi materialele noastre pentru cursuri electronice.
Perspectivele de carieră
Un program de licență în Marketing și Management al Turismului vă oferă abilitățile și cunoștințele pentru diferite poziții în domeniile de afaceri și turism. Programul vă învață abilități utile în afacerile de zi cu zi, cum ar fi înțelegerea comportamentului clienților și crearea experiențelor clienților, precum și marketing online, crearea de conținut și pregătirea în social media și gândirea analitică. Specializarea în marketing și management turistic vă permite să lucrați, de exemplu, în următoarele poziții în domeniul turismului:
- Manager de destinații
- Antreprenor
- Consultant și expert
- Marketingul destinației
- Director de marketing
- Marketing social media
Cu toate acestea, multe dintre locurile de muncă viitoare încă nu există! TMM îi învață pe elevi să dobândească abilitățile și cunoștințele necesare pentru a se pregăti și adapta la schimbările ce vor veni și cum pot ajuta industria turismului și cercetarea pentru a fi la curent cu ultimele evoluții economice și tehnologice.
Taxe de școlarizare și burse - studenți din afara UE / SEE
Perioada de aplicare
1 decembrie 2020 - 20 ianuarie 2021.
Taxă de școlarizare
Taxa de școlarizare este de 8 000 € pe an universitar.
Ce include taxa de școlarizare?
Taxa de școlarizare include studiile incluse în diplomă (120 ECTS) și consiliere și supraveghere legate de studii. În plus:
- Asistență în aplicarea pentru locuințe studențești
- Un program de orientare
- Un tutore student numit
- Accesul la serviciile IT
- Acces la internet wireless în campus, săli de clasă calculator disponibile 24 de ore din 24/7
- Utilizarea gratuită a Bibliotecii
- Cursuri de limbă finlandeză
Cum să aplicați pentru o bursă?
Bursa se solicită atunci când solicitați admiterea la universitate completând secțiunea relevantă a formularului de cerere. Decizia cu privire la bursă se ia în legătură cu admiterea studentului, iar studentul este informat cu privire la problema în scrisoarea de acceptare. Bursa se acordă pe baza realizărilor academice ale studentului descrise în criteriile de admitere. Bursa este personală și se acordă pentru doi ani academici. Consultați criteriile la http://www.uef.fi/tmm Solicitanții vor fi anunțați de acceptarea lor la universitate și de eventuala bursă. Studenții cărora li se acordă o bursă trebuie să semneze și să returneze un formular de plată a burselor către coordonatorul programului înainte ca plata bursei să poată începe.
Plata taxei de școlarizare
Vom percepe taxele de școlarizare în două rate egale în fiecare an. Prima tranșă trebuie plătită cel târziu în iunie, înainte de începerea studiilor.
O altă taxă obligatorie
Toți studenții de gradul universitar sunt membri ai Uniunii Studențești. Taxa de membru al Uniunii Studențești este de 126 € pe an universitar. Taxa de membru al Uniunii Studenților permite studenților, de exemplu:
- asistență medicală gratuită de bază
- au redus prețurile de prânz la cantinele studențești
- reduceri la autobuze locale și transport pe distanțe lungi
- reduceri la numeroase servicii publice și activități cu timp liber.
Persoană de contact
Dacă aveți întrebări legate de taxele de școlarizare sau de burse, vă rugăm să nu ezitați să contactați: [email protected] (Juho Pesonen)
Eligibilitate pentru programul de masterat în marketing și management al turismului
Eligibilitate: Solicitanții cu următoarele diplome sunt eligibili pentru studii: Cel puțin o diplomă de licență de 3 ani de la o universitate recunoscută sau o universitate recunoscută de științe aplicate / politehnică. Este necesar un minim de 60 de ECTS în studii de afaceri, studii de turism și ospitalitate sau studii suficient de corespunzătoare. Studiile privind limbajul, comunicarea și metodele de cercetare nu sunt incluse în studiile menționate mai sus. Gradul trebuie finalizat până la sfârșitul perioadei de înscriere. Solicitanții cu diplomă universitară superioară finlandeză sau străină în administrarea afacerilor [Master of Science (Economie și Administrarea afacerilor)] nu sunt eligibili.
Competența în limba engleză
Solicitanții trebuie să-și demonstreze competențele lingvistice în limba engleză după cum urmează:
1. Test de limba engleză:
- TOEFL pe suport hârtie: Scorul total 600 și Scrierea 4.0
- TOEFL bazate pe Internet: scorul total 100 și scrierile 22
- IELTS (Academic): Scorul general 6.5 și Scrierea 5.5
- PTE (test Pearson de engleză), min. 59 de puncte
2. Sau, dacă solicitantul îndeplinește cel puțin una dintre următoarele cerințe, nu este necesar un test de limbă separat, însă solicitantul trebuie să-și demonstreze competența în limba engleză cu certificatul de diplomă aplicabil și foaia matricolă a dosarului său academic:
- Licență sau masterat în limba engleză într-o țară nordică (Danemarca, Finlanda, Islanda, Norvegia și Suedia)
- Diplomă de licență sau masterat realizată în limba engleză în Australia, Canada, Irlanda, Noua Zeelandă, Regatul Unit sau Statele Unite ale Americii
- Diplomă de licență sau masterat realizată în limba engleză într-o țară UE / SEE
- Învățământ secundar desfășurat în limba engleză într-o țară nordică (Danemarca, Finlanda, Islanda, Norvegia și Suedia)
- Învățământul secundar realizat în limba engleză în Australia, Canada, Irlanda, Noua Zeelandă, Regatul Unit sau Statele Unite
- Învățământul secundar realizat în limba engleză într-o țară UE / SEE
- Învățământ secundar desfășurat într-o țară nordică (Danemarca, Finlanda, Islanda, Norvegia și Suedia)
- Engleză ca limbă A1, ca parte a examenului internațional de bacalaureat (gradul 2 minim)
Admitere
Rezultatul programului
Așa ar fi să studiem cu noi
Programul de masterat în marketing și management al turismului este un program de doi ani la finalul căruia vi se va acorda un masterat în afaceri și economie! În cei doi ani, veți petrece cu noi, veți cunoaște membrii noștri excelenți ai personalului și veți petrece mult timp în mediile noastre de învățare de ultimă generație. Programul cuprinde prelegeri, cursuri, proiecte și studiu independent. Faceți clic pe linkurile din stânga pentru a afla mai multe despre curriculum-ul și cursurile noastre și pentru a găsi materialele noastre pentru cursuri electronice.
Burse și finanțare
Vă rugăm să rețineți că detaliile privind taxele de școlarizare, scutirile de școlarizare și bursele pentru aportul din 2025 vor fi finalizate și comunicate cât mai curând posibil.
Galerie
Studenți ideali
Cine poate aplica și cum?
Căutăm studenți pasionați de dezvoltarea turismului atât ca mijloace de trai, cât și ca fenomen care afectează întreaga noastră planetă. Primim cereri de la persoane care dețin o diplomă de licență în afaceri sau turism sau care au cel puțin 60 de credite ECTS de studii în temele menționate mai sus. Perioada de aplicare este întotdeauna la sfârșitul anului, iar studiile încep în septembrie.
Oportunități de carieră
Perspectivele de carieră
Un program de licență în Marketing și Management al Turismului vă oferă abilitățile și cunoștințele pentru diferite poziții în domeniile de afaceri și turism. Programul vă învață abilități utile în afacerile de zi cu zi, cum ar fi înțelegerea comportamentului clienților și crearea experiențelor clienților, precum și marketing online, crearea de conținut și pregătirea în social media și gândirea analitică. Specializarea în marketing și management turistic vă permite să lucrați, de exemplu, în următoarele poziții în domeniul turismului:
- Manager de destinații
- Antreprenor
- Consultant și expert
- Marketingul destinației
- Director de marketing
- Marketing social media
Cu toate acestea, multe dintre locurile de muncă viitoare încă nu există! TMM îi învață pe elevi să dobândească abilitățile și cunoștințele necesare pentru a se pregăti și adapta la schimbările ce vor veni și cum pot ajuta industria turismului și cercetarea pentru a fi la curent cu ultimele evoluții economice și tehnologice.