Master în Marketing și Digital Media
ESCP Business School
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
15 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 23.900 / per course
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
MSc in Marketing and Digital Media se concentrează în principal pe domeniul marketingului digital pentru a le oferi studenților o viziune integratoare asupra diferitelor instrumente de marketing digital și a modului în care acestea pot juca un rol important în construirea unui brand. De asemenea, se pune accentul pe modul de aplicare a tehnicilor de marketing și pe aspectele strategice cheie de marketing într-o lume tot mai digitală și globalizată. În acest fel, pe parcursul procesului de învățare, îi echipează pe studenți cu abilitățile și cunoștințele necesare pentru a reuși într-o carieră internațională, de ultimă oră, în domeniul marketingului.
Programul adoptă o varietate de metode de predare, cum ar fi învățarea mixtă, precum și predarea bazată pe cazuri și proiecte, pentru a promova învățarea practică, care le permite studenților să pună în practică conceptele teoretice.
Studenții își încep studiile în vibrantul oraș Madrid, unde rămân pentru primele două semestre. În continuare, studenții vor urma cursuri de specializare fie la Londra, fie la Berlin și își vor încheia studiile din nou la Madrid, unde se vor implica în proiecte de consultanță. Pe lângă toate aceste experiențe, studenții vor interacționa, de asemenea, cu cele mai importante companii de tehnologie în timpul Seminarului internațional de studiu, oferindu-le astfel studenților o bază de cunoștințe actualizată și globală, bazată pe cele mai recente evoluții de pe piața digitală.
Repere:
- 15 luni masterat cu normă întreagă (120 ECTS)
- Pista de studiu multiculturală într-o școală de afaceri
- Un seminar internațional
- Cursuri de specializare "Go-to-market" în Londra (Modă, lux și inovație) sau Berlin (Big Data & Analytics)
- Predat în limba engleză
- Studenții vor obține o diplomă, diploma franceză de masterat (DEAMIE), și o diplomă ESCP, MSc in Marketing & Digital Media.
- Un curs de imersiune în spaniolă
- Minim 4 luni internship
- Îmbunătățiți-vă profilul cu abilități manageriale puternice și crearea de rețele
- Adăugați valoare CV-ului dumneavoastră prin utilizarea unei școli de afaceri de top, cum ar fi ESCP
- Clasat #1 Cel mai bun Master în Marketing Digital în Spania de EL MUNDO
Galerie
Admitere
Curriculum
Module de curs
9 luni de cursuri teoretice, studiul expertizei și cazuri practice
Cursurile se adresează atât teoriei, cât și aplicațiilor din viața reală. Ele sunt predate de la sfârșitul lunii septembrie până în iunie de către Facultatea ESCP și profesioniști de succes. Sunt incluse și numeroase întâlniri și seminarii cu profesioniști din acest sector.
Termenul 1
iulie - septembrie
30ECTS - Online
Doar studenții a căror diplomă avea 180 ECTS înainte de a începe MSc trebuie să finalizeze Termenul 1, care implică încă 30 ECTS. Completarea acestor 30 ECTS suplimentari este necesară pentru a respecta reglementările de acreditare.
- Economie
- Marketing
- Strategie
- Contabilitate și Finanțe
- Statistici pentru management
- Conducere
Termenul 2
Septembrie -Decembrie – Madrid
- Date și analize pentru luarea deciziilor
- Introducere în marketingul digital
- Construirea de brand
- Decizii strategice de marketing: joc de afaceri
- Experienta clientului
- Finanțe pentru marketing *
- Management de proiect digital pentru marketeri *
- Digital Analytics 1: Proiectul de proiectare și codificare a site-urilor web I
- Digital Analytics 2: Google Analytics
- Discuții digitale
- Comunicare efectiva
- Seminar Teza de Master
Madrid- Studiu de caz live: L'ORÉAL
* Cursuri opționale
Termenul 3
ianuarie - aprilie – Madrid
- Comunicare 360
- Publicitatea în era digitală
- Planificare media și negociere de cumpărare *
- Roboți și inteligență artificială în afaceri *
- Conținut de marcă
- Creativitate în publicitate
- Managementul Social Media
- Strategie mobilă
- Prețuri și valoare pentru clienți
- Metode de cercetare pentru marketeri
- Digital Analytics 1: Proiect de proiectare și codificare site-uri II
- Digital Analytics 3: SEM și SEO
- Digital Analytics 4: Google AdWords
Madrid- Studiu de caz live: HAVAS & WAVEMAKER
* Cursuri opționale
Termenul 4
Piese de specializare pentru introducerea pe piață
Aprilie - iunie – Londra sau Berlin și Madrid
- Seminar Internațional de Studii
Londra
- Transformare digitală și antreprenoriat
- Moda digitală și piesa de lux
Berlin
- Urmărirea Big Data și Analytics
Madrid
- Planificare strategică pentru proiecte de consultanță
- Proiect de consultanță internațională și seminar de închidere
Termenul 5
Profesionalizarea
iulie - decembrie
- Stagiu
- Teză profesională
Rezultatul programului
Deschidere și diversitate
Interacțiunea cu profesorii din peste 20 de naționalități garantează o profunzime mai mare în învățarea multiculturală. Studenții MSc de marketing și mass-media digitală provin din diferite țări și au medii diferite: ingineri, medici, farmaciști, studenți la literatură și drept, etc. Ei formează un grup de participanți multiculturali, ceea ce face schimbul și lucrul în grupuri cu atât mai mult îmbogățitor.
Conștientizând că toate aveți propria dvs. identitate și personalitate, programul vizează să vă facă curios și versatil pentru a vă ajuta să reușiți în viața profesională viitoare.
Acest Master a instruit mai mult de 600 de participanți. Acum ocupă poziții strategice și operaționale de marketing și comunicare într-o varietate de companii din întreaga lume.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
- Global Trade Marketing Manager
- Manager global de produs
- Manager de creștere și marketing de conținut
- Manager regional de cont cheie
- Manager de conținut digital și social media
- Digital Media Strategist
- Specialist calitate digitală
- Manager de marketing și operațiuni
- Designer de brand și experiență client
- Analist de afaceri
- Consultant de marketing si comunicare
- Manager de campanie digitală
- Manager de marketing strategic
- Manager E-Commerce
- Brand Manager
- Manager de marketing
- Manager de produs
- Manager de marketing digital
Acreditări
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.