Master în Marketing și Consum
School of Business, Economics and Law at the University of Gothenburg
Informatie cheie
Locația campusului
Gothenburg, Suedia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
SEK 170.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Nu se percep taxe pentru cetățenii UE/SEE, deținătorii de permis de ședere suedezi și studenții de schimb
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul de master în Marketing și Consum explorează marketingul, brandingul, întâlnirea provocărilor de durabilitate și înțelegerea consumatorilor pe o piață globală. Acesta vă vizează pe cei care doriți să aflați despre rolul marketingului și al consumului în societatea contemporană, bazele sale culturale și dimensiunile globale. Prin cursuri de ultimă oră, bazate pe cercetare, vă oferă oportunitatea de a dezvolta gândirea strategică și abilitățile de înaltă calitate în marketing și consum.
Piața este dinamică și în continuă schimbare, cu lansări continue de produse concurând pentru atenția și loialitatea consumatorilor. Programul de master în Marketing și Consum este ideal pentru dumneavoastră care doriți să dobândească experiență într-un domeniu critic pentru succes - înțelegerea clienților și cum să răspundeți la nevoile în schimbare ale clienților. O abilitate de lucru despre care credem că este un factor decisiv de succes în viitoarea ta carieră.
Adaptează-ți educația pentru a se potrivi intereselor tale particulare
Programul tratează aspecte regionale, naționale și globale ale consumului durabil, comportamentului consumatorilor și menținerii unui avantaj competitiv. Un grup internațional de studenți cu diferite medii educaționale și experiențe de lucru vă vor îmbogăți studiile și vă vor pregăti pentru o carieră internațională de succes. Evoluțiile teoretice recente în marketing sunt combinate cu cazuri actualizate, din lumea reală, analizate în strânsă cooperare cu societatea și companiile din jur. Pe lângă cursurile de bază care oferă cunoștințe fundamentale, veți avea posibilitatea de a alege între o varietate de cursuri opționale pentru a vă adapta experiența de învățare, de exemplu în luarea deciziilor pentru consumatori, design de servicii sau marketing digital. De asemenea, este posibil să alegeți cursuri în alte domenii, precum management și turism. În plus, veți avea ocazia să petreceți un semestru în străinătate la una dintre universitățile noastre partenere internaționale de înaltă calitate.
Reputația facultății în marketing și consum
Facultatea de marketing de la Școala de Afaceri, Economie și Drept se bucură de o reputație ca una dintre cele mai bune din Suedia atât în ceea ce privește realizările de cercetare, cât și în ceea ce privește școlarizarea. Programul oferă cursuri actualizate de către profesori experimentați și calificați. Marketingul este un domeniu important în administrarea afacerilor la Școala de Afaceri, Economie și Drept din Göteborg, iar de-a lungul anilor, mii de studenți mulțumiți și-au obținut diplomele în marketing.
Un accent pe durabilitate
Cunoștințele despre provocările de sustenabilitate și dezvoltarea durabilă sunt foarte solicitate în profesia de marketing. Programul de master în Marketing și Consum are o reputație de lungă durată pentru abordarea durabilității în marketing, cu cursuri dedicate de mai bine de cincisprezece ani. Competența pe care o veți dobândi printr-o înțelegere aprofundată a marketingului de durabilitate vă va oferi un avantaj în cariera dvs. viitoare.
Internaţional
Vei face parte dintr-o clasă multiculturală. O atmosferă internațională vă permite să experimentați alte culturi, să vă îmbunătățiți abilitățile de comunicare și să vă construiți o rețea globală de prieteni. De asemenea, veți avea oportunități ample pentru studii de schimb. Mai multe informații specifice programului despre posibilitățile de a studia în străinătate pot fi găsite în Oportunități de schimb.
Curriculum
Pe parcursul programului, veți experimenta o gamă largă de activități de învățare, inclusiv lucru pe caz, prelegeri, seminarii, laboratoare și prezentări. Multe cursuri includ lectori invitați de seamă de la companiile noastre partenere și din alte organizații.
Veți dobândi cunoștințe de bază în opt cursuri obligatorii:
- Marketingul în economia serviciilor
- Management de marketing durabil
- Consum și piețe
- Analiza multivariată a datelor
- Metode calitative avansate
- Branding și consum
- Marketing cu amănuntul
- Perspective asupra comportamentului de alegere a consumatorilor
De asemenea, veți avea ocazia să vă specializați într-un domeniu de interes cu cursuri opționale din marketing sau alte discipline, cum ar fi evenimente și turism, logistică, managementul inovației și afaceri internaționale. Programul culminează cu teza de master.
Acreditări
Oportunități de carieră
Absolvenții programului primesc o diplomă de Master în Marketing și Consum. Veți fi calificat să lucrați în sectorul public și privat cu marketing, media, transport și comerț la companii de top din Suedia sau la nivel internațional ca coordonator, specialist sau manager.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Management de marketing digital MSc
- London, Regatul Unit
- Online
Managementul și marketingul MSc
- Leeds, Regatul Unit
Master of Science in Digital Business
- Madrid, Spania