Master în Marketing: New Luxury & Art de Vivre
Sciences Po
Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză, Franceză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Scopul Master Marketing-ului nostru: New Luxury & Art de Vivre este de a instrui specialiști în marketing pentru industria luxului, atât cu o cunoaștere excelentă a aspectelor sociologice și culturale ale luxului, cât și cu o înțelegere profundă a problemelor durabilității și responsabilității.
Atât profesiile de marketing, cât și industria luxului se schimbă și inovează constant într-un ritm rapid. Tehnologiile digitale și noile modele economice au afectat profund comportamentul clienților, călătoria clientului și relația lor cu mărcile.
Industria luxului se confruntă cu provocări și oportunități importante, printre care apariția noilor generații și a segmentelor de clienți, noile concepții despre consum și lux, precum și schimbarea uzurilor digitale. RSI și, mai precis, durabilitatea sunt probleme de o importanță deosebită pentru sector și trebuie să fie integrate în modelele de afaceri pentru a îndeplini standardele etice ale tuturor părților interesate și pentru a garanta aprovizionarea viitoare a materiilor prime excelente.
Primul an este dedicat achiziționării elementelor fundamentale în marketing și include cursuri despre luxul durabil, piețele de lux și consumatorii din întreaga lume, strategiile digitale ale mărcilor de lux și aspectele legale ale marketingului etc. Al treilea semestru permite studenților să se specializeze alegând din o varietate de clase despre diferite produse și servicii de lux, perfecționându-și în același timp abilitățile de marketing. Semestrul final este dedicat unui stagiu obligatoriu în Franța sau în străinătate.
Master Marketing: New Luxury & Art de Vivre pregătește studenții pentru o mare varietate de cariere de marketing în industria luxului, dar și dincolo: marketing strategic și operațional, marketing digital, analiză de piață, consultanță, antreprenoriat etc.
Admitere
- Procedura de admitere internațională: pentru solicitanții care dețin o diplomă de licență din afara Franței
Evaluarea cererilor internaționale se face pe baza unei analize duble a dosarului de candidatură al candidatului, pe o bază continuă pe parcursul campaniei de candidatură.
- Procedura de admitere franceză: pentru solicitanții care dețin o diplomă de licență din Franța
Evaluarea candidaturilor franceze se împarte în două etape: o analiză a dosarului de candidatură a candidatului și un interviu oral realizat cu un comitet de admitere.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master de Formare Permanentă în Marketing Turism de Lux
- Madrid, Spania
Master în marketing de lux într-o lume durabilă
- Montpellier, Franţa
Master in Culture, Creative and Luxury Industries
- Rennes, Franţa
- Paris, Franţa