Master în Marketing Digital
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 10.400 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Masteratul nostru în marketing digital vă permite să vă specializați în planificarea și aplicarea strategiilor de marketing digital.
Cunoștințele de specialitate în marketing digital pe care le predăm vă ajută să înțelegeți și să creați soluții de marketing digital. Pe parcursul studiilor vei dezvolta:
- o bază solidă în teoria și practica de marketing
- o perspectivă de specialitate asupra marketingului digital și a modului în care acesta se integrează într-un cadru general de marketing
- abilitățile de a analiza situații complexe de marketing în mediul digital și de a dezvolta soluții și acțiuni.
Opțiunea de plasament, disponibilă dacă începi cursul în septembrie, te pregătește pentru viitoarea ta carieră. Vezi aici întrebările frecvente despre locurile de muncă.
În plus, aveți posibilitatea de a susține examenul la nivel de Certificat Institutul pentru Marketing Direct și Digital (IDM). Membrii studenților IDM beneficiază de oportunități de angajare axate pe digital prin intermediul hub-ului digital IDM.
După absolvire, vei fi pregătit pentru o serie de cariere, inclusiv:
- Analist de marketing digital
- Social Media Manager
- Specialist în comunități și rețele sociale.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Module de studiu
Module obligatorii
- Introducere în principiile marketingului
Veți fi introdus în principiile cheie ale marketingului prin studierea teoriilor care stau la baza subiectului. Veți explora rolurile cumpărătorilor, mediul de marketing și modalitățile în care agenții de marketing planifică, gestionează, implementează și monitorizează programele de marketing în contextul mediului internațional al secolului 21. - Înțelegerea comportamentului clientului
Veți evalua critic comportamentele clienților și interacțiunile acestora cu marketingul. Informat de știința comportamentală, veți analiza de ce clienții se comportă așa cum o fac și modul în care activitatea de marketing le influențează comportamentul. Această analiză vă informează înțelegerea critică și implementarea atât a practicilor de marketing strategice, cât și responsabile. O dimensiune inovatoare a acestui curs este investigarea agenților de schimbare care vor influența semnificativ comportamentele clienților în viitor, de exemplu, neuroștiința, schimbările climatice și inovația tehnologică. Acesta este un modul analitic care utilizează dovezile cercetării pentru a informa evaluarea, cercetarea comportamentală și de comunicare. - Metode de cercetare pentru evenimente și marketing
Veți dezvolta abilitățile de a efectua cercetări de marketing în mod independent. Se așteaptă ca studenții de la programele de master să efectueze cercetări eficiente, bazându-se pe o serie de surse de date secundare și primare în pregătirea cursurilor. Este important să fiți expus la o serie de probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu. În plus, acest modul de Metode de cercetare este orientat spre pregătirea și finalizarea cu succes a cercetării de înaltă calitate, riguroase și sistematice pentru afaceri și management. - Dezvoltare profesională și academică
Acest modul vă va ajuta să deveniți un student pe tot parcursul vieții și să vă îmbunătățiți capacitatea de angajare. Începând cu concentrarea asupra modului de a obține cele mai bune rezultate din punct de vedere academic, vă veți dezvolta apoi abilitățile pentru angajare și planificarea carierei. Veți lucra printr-un plan de auto-dezvoltare, luând conducerea în propria învățare și dezvoltare. Veți fi instruit în identificarea, implicarea și reflectarea asupra modului în care puteți câștiga din activitățile de dezvoltare din cadrul universității și din exterior. - Analytics de marketing digital
Veți explora impactul macro și micro al tehnologiei digitale asupra managementului de marketing, înainte de a analiza problemele implementării și executării unei campanii de marketing digital, inclusiv probleme etice. În plus, veți examina modalitățile în care informațiile digitale sunt utilizate pentru a lua decizii strategice de marketing și pentru a evalua și îmbunătăți performanța de marketing. Veți dezvolta abilități în rezolvarea problemelor, raționamentul critic, proiectarea cercetărilor de piață, analiza datelor calitative și cantitative, utilizarea tehnologiei în managementul marketingului și analiza și interpretarea marketingului. - Perspectiva și implicarea clienților
Acest modul explorează cum să dobândești și să păstrezi cota corespunzătoare de clienți buni, precum și cum să prioritizezi clienții. Se bazează pe premisa că clienții sunt esența organizației, deoarece, fără clienți, organizația ar eșua. Modulul adoptă o abordare centrată pe client și recunoaște mediul hiperconectat în care operează organizațiile în prezent. Sunt discutate tehnologii și abordări metodologice pentru a obține informații despre clienți și pentru a construi profiluri detaliate ale clienților. Mai mult, modulul ia în considerare cum să interacționezi cu clienții în moduri care adaugă valoare ambelor părți. Modulul utilizează studii de caz reale, precum și experiențele proprii ale studenților ca clienți. - Strategie de marketing digital și social media
Tehnologiile digitale au transformat marketingul, oferă noi surse de perspectivă asupra clienților, au schimbat dramatic comportamentul clienților, au permis noi modele de afaceri și au influențat modul în care organizațiile interacționează cu clienții lor și cu părțile interesate cheie. Acest modul își propune să adopte o perspectivă strategică a mediului digital și social media. Se concentrează pe interacțiunea dintre consumatori, întreprinderi și alte organizații și modul în care gândirea digitală poate ajuta la un marketing eficient. Media web, platformele mobile, social media și instrumentele digitale sunt revizuite, practicate și evaluate critic pentru a identifica performanța de succes și pentru a crea strategii de marketing digital contemporane. - Strategia globală de marketing
Veți construi pe modulul Principii de marketing și veți explora mediul global de marketing. Se pune un accent deosebit pe internaționalizare și pe crearea și dezvoltarea piețelor globale. Veți înțelege principiile, influențele și instituțiile care afectează dezvoltarea comerțului internațional și a strategiilor de marketing global. Veți analiza oportunitățile și constrângerile în contextul strategiei globale de marketing și problemele de organizare și control asociate cu dezvoltarea piețelor globale. Aceasta include o apreciere a importanței problemelor etice și sociale.
Proiect final - alege unul:
- Disertație
Teza este o oportunitate pentru tine de a explora și de a dezvolta expertiză în marketing digital. Sunteți încurajat să alegeți un subiect care va fi valoros în viitoarea dvs. carieră. Aceasta este o activitate autogestionată, cu dvs. conducând propriul proiect de cercetare, cu îndrumări și sfaturi de către un supervizor, pe baza propunerii dezvoltate în modulul Metode de cercetare în Evenimente și Marketing. - Proiect client
Aveți posibilitatea de a lega teoria de practică analizând o problemă organizațională reală. După ce ați identificat un proiect (cu aprobarea atât a companiei client, cât și a liderului de modul), investigați o anumită problemă, una care poate fi susținută prin literatura de specialitate și prin efectuarea de cercetări primare cu clientul. Acest modul nu este un stagiu, dar poate fi luat împreună cu un stagiu pe care l-ați identificat și la care participați. „Problema” în cauză poate fi o problemă actuală de management pentru organizația client sau legată de alegeri strategice viitoare. Proiectul Client vă oferă o experiență semnificativă de învățare și dezvoltare personală.
Loc de munca
- Practică de marketing (modul sandwich)
Acest modul este o oportunitate excelentă de a câștiga un an de experiență de lucru plătită cu normă întreagă supravegheată în Marea Britanie sau la nivel internațional într-un rol de marketing. Veți investiga o provocare de marketing digital într-o organizație comercială sau non-profit. Pe parcursul acestui modul, aplicați conceptele practice pe care le-ați învățat la curs. Când lucrați pentru organizație, veți fi responsabil pentru gestionarea unei mari părți din propria dvs. învățare, inclusiv urmărirea și înregistrarea progresului dvs.
Oferim multă asistență pentru a vă ajuta să găsiți experiență de muncă plătită și să obțineți conexiuni cu diverse organizații. Echipa noastră de plasamente (WAVES) are o bază de date care înregistrează oportunitățile de plasare și organizează numeroase târguri de plasare în care ai putea întâlni potențialii angajatori. Asigurarea unui loc de muncă în experiență este responsabilitatea dvs. și necesită mult efort, dar acest lucru vă oferă o experiență valoroasă. Ar trebui să vă acoperiți propriile costuri de trai și de călătorie pe toată durata acestei perioade.
Învățare și predare
Cea mai mare parte a predării acestui curs ia forma unor ateliere interactive. Vă veți consolida abilitățile practice de analiză și luare a deciziilor cu:
- prelegeri
- discuții
- exerciții de joc de rol.
Acestea sunt legate de studii de caz și evaluări selectate.
Misiunile de grup structurate și o simulare de marketing online bazată pe grup vă vor dezvolta abilitățile de a lucra ca parte a unei echipe.
Prin realizarea unor proiecte de cercetare live pentru o organizație, veți câștiga experiență practică. Acest lucru vă permite să vă puneți în practică cunoștințele despre abordări și teorii de marketing. În plus, veți beneficia de cunoștințele personalului didactic de la Școala de Afaceri. Sunt angajați în cercetări academice sau provin dintr-un mediu industrial.
Veți participa la discuții de vârf și la evenimente specializate datorită contribuției unor vorbitori vizitatori din lumea afacerilor, consultanțelor și organismelor de cercetare.
Este inclus un modul voluntar de excursie de studiu de afaceri internaționale în practică.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Absolvenții acestui curs vor dobândi cunoștințele și abilitățile pentru viitoarele roluri în marketing digital, cum ar fi:
- analist de marketing digital
- manager de social media
- comunități și specialiști în rețelele sociale.
În plus, absolvenții din portofoliul nostru de cursuri sunt angajați în roluri de marketing în întreaga lume; acestea includ locuri de muncă în media, agenții digitale, de brand și de comunicații, precum și poziții interne de management de marketing în domenii atât de diverse precum bunuri de larg consum, retail, retail de lux și ospitalitate, călătorii, publicații și producție. Angajatorii includ:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC
Exemple de poziții ale absolvenților noștri în marketing digital includ:
- managerii de marketing
- managerii comunităților din rețelele sociale
- planificatorii de marketing
- managerii de marcă
- managerii de comunicare corporativă.
În plus, unii dintre studenții noștri își înființează propriile companii.
Marketingul la Oxford Brookes University are relații strânse cu mai multe companii dintr-o serie de industrii. Acestea informează proiectarea și livrarea programului și oferă oportunități de plasare și angajare. Pe lângă sprijinul pentru dezvoltarea carierei profesionale oferit în cadrul programului, Universitatea are un Serviciu de Cariere activ și entuziast. Acest serviciu vă ajută să obțineți „avantaj competitiv” atunci când aplicați pentru locuri de muncă, oferind ajutor cu CV-uri și centre de evaluare simulate și interviuri.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MSc Marketing
- Lincoln, Regatul Unit
Master în marketing și strategie digitală
- Leeds, Regatul Unit
Master în marketing digital
- Guildford, Regatul Unit