Master în Marketing Digital
Heriot-Watt University Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Academic City, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
AED 78.750 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* toate taxele de școlarizare inclusiv TVA
Introducere
Prezentare generală
Masteratul nostru în marketing digital le permite studenților să treacă la o carieră de marketing digital, combinând o introducere accelerată în marketing cu o analiză detaliată a conceptelor și tehnicilor de marketing digital.
Există opt cursuri predate (împărțite în mod egal pe două semestre) și o dizertație de marketing digital în semestrul 3. Studenții cu fracțiune de normă se înregistrează pentru 2 cursuri pe semestru și trec la disertație la sfârșitul celui de-al doilea an. Evaluarea este concepută special pentru a dezvolta pregătirea profesională pentru carieră și include proiecte de colaborare cu parteneri din industrie.
Există două seturi de cursuri obligatorii. Primul set oferă bazele marketingului digital (Digital Customer Experience și Digital Marketing Analytics). Al doilea set oferă cunoștințe de bază de marketing (marketing strategic internațional, comportamentul contemporan al consumatorului, branding și comunicare și filozofie și practică de cercetare).
Vă puteți personaliza gradul pentru a se potrivi cu interesele sau cariera dvs. Pathway selectând opțiuni de două cursuri, câte unul în fiecare semestru. Cursurile reflectă abilități de marketing digital (gestionarea rețelelor sociale, proiectarea bazelor de date, dezvoltarea site-ului web) și competențe de management digital (strategie, antreprenoriat, psihologia consumatorului, aspecte juridice, management de proiect).
În semestrul 3, dizertația de marketing digital este cursul de bază în care studenții „se aruncă în adâncime” în domeniul ales de marketing digital. Elevii își vor demonstra stăpânirea domeniului de studiu prin dezvoltarea unor noi perspective din analiza cercetărilor primare valoroase.
Masterul în marketing digital face parte dintr-o suită de programe de specialitate de la Universitatea Heriot Watt, concepute pentru a răspunde cerințelor economiei digitale în creștere. Programele de master „gata pentru digital” includ MSc Digital Leadership, MSc Managing Inovation, MSc Information Technology (Business), MSc Business Information Management și MSc Business Analytics and Consultancy.
Elevii vor învăța să răspundă la schimbarea atitudinilor clienților, vor primi sfaturi despre crearea de conexiuni semnificative și vor fi instruiți pentru a fi agenți de marketing de succes într-un mediu în schimbare rapidă. Programul se concentrează, de asemenea, pe formarea studenților pentru a utiliza o serie de instrumente digitale care îi pregătesc să interacționeze mai bine cu consumatorii și părțile interesate.
Acreditare
Masterul este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM) în cadrul programelor Graduate Gateway. Acest lucru oferă absolvenților un credit pentru învățarea anterioară la finalizarea diplomei sau la alegerea auto-studiului pentru o calificare CIM în timpul programului lor de studiu. Aceasta ar necesita înregistrarea unui curs suplimentar de formare CIM pentru a obține un certificat CIM sau două cursuri suplimentare pentru a obține o diplomă CIM.
Admitere
Curriculum
Cursuri de specialitate obligatorii
Semestrul 1
Experiența digitală a clienților
Fiecare interacțiune online dintre client și organizație se combină pentru a forma experiența digitală generală a clientului. Acest curs examinează componentele care stau la baza managementului digital al experienței clienților. La finalizare, studenții vor înțelege călătoria clientului, vor recunoaște rolul percepției clienților, vor înțelege strategia de marketing omnicanal și vor fi conștienți de problemele legale și etice. Cursul oferă cunoștințe care stau la baza acreditării Chartered Institute of Marketing.
Semestrul 2
Analytics de marketing digital
Analiza digitală este colectarea, măsurarea, analiza, vizualizarea și interpretarea datelor digitale care ilustrează comportamentul utilizatorilor pe rețelele de socializare, site-uri web, site-uri mobile și aplicații mobile. Înțelegerea analizei digitale le permite managerilor de marketing să înțeleagă cum sunt accesate și utilizate activitățile lor digitale. Elevii vor dezvolta o înțelegere a teoriei și fundamentelor analizei marketingului digital și vor câștiga experiență în evaluarea planurilor de marketing de conținut. După finalizare, studenții obțin certificare recunoscută în industrie, de exemplu, Google Analytics pentru începători. Cursul oferă cunoștințe care stau la baza acreditării Chartered Institute of Marketing.
În cadrul programului de studii, există șase cursuri obligatorii, două opțiuni și dizertația obligatorie de marketing digital capstone.
Conținutul cursului
Semestrul 1 (septembrie - decembrie)
Cursuri obligatorii
- Marketing Strategic Internațional
- Consumatorii contemporani
- Experiența digitală a clienților
Cursuri opționale (alegeți unul)
- Managementul strategic al inovației
- Antreprenoriat și creativitate
- Tehnologia de afaceri contemporană
- Baze de date si sisteme informatice
Semestrul 2 (ianuarie - aprilie)
Cursuri obligatorii
- Branding și comunicare
- Analytics de marketing digital
- Filosofia și practica cercetării
Cursuri opționale (alegeți unul)
- Contextul juridic al marketingului
- Management de proiect
- Social Media Marketing
- Psihologie pentru marketing
- Tehnologia comerțului electronic
Semestrul 3 (mai-august)
- Teza de marketing digital
Cursuri obligatorii de marketing digital - în detaliu
Experiența digitală a clienților
Acest curs explorează călătoria clientului și vă învață să recunoașteți rolul percepției clienților, să înțelegeți strategia de marketing omnicanal și să fiți conștient de problemele legale și etice.
Analytics de marketing digital
La acest curs, veți dezvolta o înțelegere a teoriei și fundamentelor analizei marketingului digital și veți câștiga experiență practică în evaluarea planurilor de marketing de conținut.
Opțiuni de curs de aptitudini de marketing digital
Social Media Marketing
Acest curs oferă o înțelegere a teoriilor și aplicațiilor marketingului în rețelele sociale, alături de o evaluare critică a impactului social, cultural și tehnologic al tehnologiilor rețelelor sociale asupra comportamentului consumatorilor și asupra mediului de afaceri.
Baze de date si sisteme informatice
Acest curs oferă studenților atât experiență practică, cât și o înțelegere critică a proceselor și metodologiilor necesare pentru specificarea și construirea bazelor de date și a sistemelor informatice și a inter-relației dintre aceste sisteme.
Tehnologia comerțului electronic
La acest curs, veți dobândi o înțelegere critică a diferitelor tipuri de afaceri de comerț electronic și modele de venituri și sisteme de afaceri. Veți dobândi, de asemenea, cunoștințe practice despre utilizarea tehnologiilor legate de web pentru comerțul electronic.
Cursuri obligatorii de marketing fundamental
Marketing Strategic Internațional
Acest curs identifică opțiuni în strategiile de marketing pentru mărcile locale și internaționale, concentrându-se pe operarea unei afaceri globale.
Consumatorii contemporani
La acest curs veți afla despre abordările conceptuale, teoretice și practice ale studiului comportamentului consumatorului.
Branding și comunicare
Acest curs vă ajută să stăpâniți principiile cheie ale managementului mărcii, învățând cum comunicațiile de marketing integrate creează un brand valoros cu mesaje puternice și eficiente.
Filosofia și practica cercetării
Acest curs oferă formare într-o serie de abilități de cercetare care vă pregătește pentru proiectul de disertație și oferă fundația pentru rolurile în perspectiva pieței și consultanță în afaceri.
Opțiuni de curs Competențe de management digital
Managementul strategic al inovației
În acest curs, veți discuta diferite scenarii pentru inovare și le veți raporta la problemele de afaceri și tendințele consumatorilor/tehnologice într-un mod care vă aprofundează înțelegerea contextului de afaceri modern.
Antreprenoriat și creativitate
Acest curs oferă o înțelegere a naturii și valorii antreprenoriatului în economii și încurajează gândirea la idei, inclusiv dezvoltarea și rafinamentul ideilor, considerațiile despre lumea comercială, creativitatea și inovația.
Tehnologia de afaceri contemporană
Acest curs examinează relațiile dintre piețele, produse și tehnologii în curs de dezvoltare și cele în curs de dezvoltare.
Contextul juridic al marketingului
Acest curs vă oferă o cunoaștere aprofundată și extinsă a cadrului de reglementare care guvernează aspectele de marketing și comunicare de marketing la nivel intern și internațional.
Psihologie pentru marketing
Acest curs introduce teoria psihologică fundamentală și aplică aceste abordări la diferite etape ale procesului de consum.
Management de proiect
Acest curs oferă o apreciere a cunoștințelor și abilităților necesare managerului de proiect profesional și dezvoltă competența în utilizarea unui set generic de instrumente și tehnici de planificare a proiectelor cantitative și calitative.
Proiect de disertație
Pe parcursul verii, dizertația de master vă permite să vă aprofundați cunoștințele despre marketing digital prin cercetarea unui subiect la alegerea dvs. Veți aduna și analiza date de la companii sau consumatori care au legătură directă cu ambițiile și interesele dumneavoastră.
Exemple de subiecte din cadrul acestei discipline sunt:
- Impactul recenziilor și evaluărilor asupra achizițiilor în rândul clienților Airbnb din Franța și Marea Britanie
- Percepțiile agenților de marketing internaționali asupra eficienței Twitter Chat pentru branding
- Diferențele internaționale în ceea ce privește încrederea în publicitatea online: Marea Britanie și China
- Strategie în criză: Dezvoltarea strategiei de comerț electronic a unei organizații Fairtrade în timpul Covid-19
- Impactul marketingului de influență asupra procesului decizional de cumpărare al mileniilor în ceea ce privește îmbrăcămintea de modă: un studiu comparativ între Marea Britanie și Malaezia
Oportunități de carieră
Un MSc cu cererea industriei
Absolvenții de masterat în marketing digital vor intra pe piața muncii cu o gamă tot mai mare de roluri specializate în marketing digital, care oferă mobilitate profesională și perspective bune de promovare. Rapoartele identifică că, în timpul blocării din cauza COVID-19, competențele digitale au permis multor companii să continue să opereze și au stimulat comportamentul de consum online. Când există un mediu de afaceri turbulent, organizațiile trebuie să ocupe roluri manageriale cu candidați care au abilități avansate de rezolvare a problemelor și abilități de gândire critică - abilități pe care le dezvoltă și le testează studiile la nivel de master.
Heriot-Watt este o universitate globală, iar cursurile sunt împărtășite cu studenții dintr-o serie de programe de masterat și naționalități, oferind oportunități de creare de rețele profesionale care vor fi benefice în viața profesională. Studenții dobândesc experiență în lucrul online colaborativ, crearea de prezentări de afaceri, scrierea de rapoarte și tehnici de cercetare în afaceri. De asemenea, studenții se pot implica în Heriot-Watt Marketing Society, o societate condusă de studenți, care găzduiește vorbitori din industrie și organizează evenimente sociale.
Masterul este acreditat de Chartered Institute of Marketing (CIM) în cadrul programelor Graduate Gateway. Acest lucru oferă absolvenților credit pentru învățarea anterioară la finalizarea diplomei sau la alegerea auto-studiului pentru o calificare CIM în timpul programului lor de studiu. Acest lucru ar necesita înregistrarea la un curs suplimentar de formare CIM pentru a obține un certificat CIM sau două cursuri suplimentare pentru a obține o diplomă CIM.