Master în Marketing Digital și Analytics
IE University
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
10 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 34.000 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru a deveni student IE University , toți membrii comunității IE ar trebui să aducă o contribuție unică la IE Foundation; aceasta este o plată unică de 1.200 EUR care trebuie efectuată în timpul procesului de înscriere
Introducere
Ritmul rapid al perturbărilor digitale a forțat canalele tradiționale de marketing să se retragă și să facă loc alternativelor lor online: smartphone-uri, rețele sociale, online/video și marketing prin e-mail. Masterul în marketing digital și analiză îi instruiește pe studenți să înțeleagă comportamentul consumatorilor digitali de astăzi prin gestionarea analizei campaniilor și a performanței, crearea și gestionarea conținutului digital și transformarea datelor în acțiune pentru a maximiza performanța digitală.
Masterul în Digital Marketing & Analytics este un program de 10 luni, care începe cu o perioadă de bază comună în care veți învăța, împreună cu studenții de la alte programe de Master Marketing, Comunicare și Vânzări, elementele fundamentale pentru a vă ascuți creativitatea, analitică, comercială, abilități de afaceri, strategice și digitale. După perioada de bază comună, vei intra apoi în programul de specialitate ales. În timpul programului, veți avea și posibilitatea de a participa la certificate opționale sau la o experiență internațională.
Motive pentru a studia Masterul în Digital Marketing & Analytics
IE University transformă studenții în profesioniști de viitor și bine rotunjiți, folosind metodologii care pun inovația și capacitatea de angajare pe primul plan.
01. Învățarea cu viteza lumii reale
Veți stăpâni platformele și canalele digitale, veți gestiona și maximiza performanța digitală și veți concepe strategii integrate de marketing omnicanal potrivite pentru noua lume digitală.
02. Învață de la pionierii noii economii digitale
Facultatea noastră include un amestec de specialiști în analiză de marketing și experți de top în tehnici și tehnologie de marketing digital, cu echilibrul perfect între experiența de afaceri din lumea reală și mediile academice de top.
03. Program axat pe carieră
Veți lucra într-un mediu de învățare practic. Veți avea, de asemenea, oportunitatea de a vă accelera cariera prin stagii plătite cu parteneri corporativi oferite celor mai buni studenți, certificări de instrumente digitale și Bootcamp-uri cu companii tehnologice.
04. Rămâi cu un pas înainte
Marketingul este în continuă transformare, iar companiile caută talente angajate să rămână în fruntea curbei. Experiența în marketing digital inovator și analiză bazată pe date este la mare căutare.
Studenți ideali
Pentru cine este acest program?
Pentru persoanele care
...s-au angajat să rămână în fruntea curbei. Sunt pasionați să învețe cum funcționează instrumentele și platformele digitale pentru a îmbunătăți strategiile de marketing și pentru a înțelege rolul important al analizei performanței în orice campanie de marketing digital de succes.
căuta
...un program care îi va ghida să stăpânească platformele digitale și să conceapă strategii integrate de marketing omnicanal, dezvoltând un set de abilități inovatoare și la cerere. După program, studenții pot lucra în roluri precum Consultant Digital Manager Strategie de Conținut, Strategist Social Media, Specialist SEO/SEM, Manager Digital Media, Director de Cont sau Specialist în analiza clienților.
Curriculum
Mărcile, produsele, serviciile și organizațiile au devenit centrate pe client; cheia este înțelegerea consumatorilor pentru a putea să-și prezică comportamentele online și offline. Acest lucru, împreună cu ritmul rapid al perturbării digitale, a adus marketingul și analiza digitală în centrul atenției, acolo unde specialiștii în marketing trebuie acum să ofere o experiență perfectă, indiferent de canal sau dispozitiv. Marketingul de astăzi înseamnă marketing, în mod inteligent, pentru o lume digitală.
Masterul în marketing digital și analiză este un program de 10 luni, predat de experți din industrie folosind metodologii practice și practice pentru a aduce provocările reale cu care se confruntă profesioniștii din marketing digital și analiză performanță în sala de clasă. Veți dezvolta, de asemenea, abilitățile de management de proiect, analiza campaniilor și managementul performanței, team building și abilități de comunicare.
Acest program are, de asemenea, opțional, o Săptămâna Globală a Imersiei: o călătorie internațională de studiu în care studenții de la cele cinci programe de master cu normă întreagă din MARCOM participă la cursuri de master organizate, vizitează companii inovatoare, fac rețea cu directori și colegi locali și la nivel global care își au aceleași opinii și explorează noi culturi. .
Masterul în marketing digital și analiză este predat de experți din industrie și este conceput pentru a aduce provocările de marketing digital de astăzi în sala de clasă. Împărțit în trei termeni, veți obține informații și abilități valoroase în patru domenii cheie:
Marketing strategic
Veți obține o înțelegere holistică a celor mai recente strategii și metodologii utilizate în marketing.
Instrumente de marketing digitale
Această zonă cheie vă va prezenta platformele și instrumentele de ultimă oră utilizate în marketingul digital.
Analytics, tehnologie și date
Piața actuală orientată spre clienți necesită date, perspectivă și strategii pentru a crea o experiență perfectă pentru clienți.
Abilități profesionale de putere
Abilitățile puternice de comunicare și gândire critică sunt diferența dintre mediu și extraordinar. Veți dezvolta abilități solicitate în vizualizare digitală și tehnologie pentru marketing, management de proiect, comunicare și conducere de echipă pentru a vă spori capacitatea de angajare.
Programul de master în marketing digital și analiză începe cu pre-programe online, asigurându-vă că sunteți pe deplin pregătit pentru ceea ce urmează. Aceste pre-programe vă vor aduce la curent cu cunoștințele tehnice și abilitățile necesare pentru a avea cu adevărat succes pe tot parcursul programului și nu numai. De la Excel și bugetare la metode cantitative și prelegeri, pre-programele sunt concepute pentru a ajuta studenții să înceapă programul la același nivel cu colegii lor, sporind discuțiile de clasă și proiectele în echipă.
Primul trimestru echipează studenții cu elementele de bază ale marketingului centrat pe client, inclusiv cunoașterea celor mai utilizate tehnologii și instrumente de date și comunicații de astăzi.
Al doilea mandat dezvoltă în continuare bazele de marketing puse în mandatul precedent. În acest trimestru, studenții se vor scufunda în profunzime în instrumentele și tehnicile lumii de marketing de mâine, pentru a dezvolta pe deplin abilitățile necesare pentru a crea conținut de calitate, pentru a elabora o strategie eficientă și a conduce cu încredere echipele. Al treilea termen abordează fundamentele marketingului digital, cu accent pe inovație și schimbările de pe piața actuală. Veți învăța să utilizați o gamă largă de instrumente și tehnici pentru a rămâne la curent cu lumea intrigantă a marketingului digital.
Lucrând într-un mediu de echipă, tu și colegii tăi veți dezvolta un plan de marketing pentru o companie reală, bazat pe un caz real. Acesta va fi considerat proiectul dvs. final de master, în care vă luați la bord toate cunoștințele din program și puneți în practică abilitățile pe care le-ați perfecționat. În ultimii ani, am colaborat cu The Coca-Cola Company și IKEA.
Oportunități de carieră
- Manager de marketing
Admitere
Burse și finanțare
Oferim programe de ajutor și împrumuturi personalizate, bazate pe merit, pentru a ne asigura că problemele financiare nu împiedică succesul studenților excepționali.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.