Master în Managementul Turismului Internațional
Universidad Rey Juan Carlos T
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 45 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2023
* studenți rezidenți, pe credit, preț; 84,07 €: studenți nerezidenți, pe credit, preț
Introducere
Ce voi învăța studiind acest master?
Studenții care au o diplomă universitară spaniolă sau o altă diplomă eliberată de o instituție a Spațiului European de Învățământ Superior care permite în țară, emitent al diplomei, să studieze un master.
Obiective
Masterul este format din 60 de credite și este dezvoltat într-un an academic. Cursurile, care sunt formate din primele 24 de credite (fundamentale), sunt obligatorii. Specialitatea este formată din 18 credite elective. Disertația de masterat și stagiile se pot face pe parcursul anului. Planificarea profesorului va fi explicată mai târziu.
Studenții trebuie să aleagă unul dintre cele două cursuri elective (cursul 2 sau cursul 3)
Fiecare dintre cursurile specialității este alcătuit din itinerariile oferite: Managementul firmelor turistice și Planificarea destinațiilor turistice. Ultimul curs include cursul UNESCO care integrează subiecte și seminarii multidisciplinare și pe tot parcursul subiectelor, al căror obiectiv este „Managementul turistic al siturilor de patrimoniu uman”. Cursul UNESCO face parte din rețeaua universităților UNITWIN și prelegeri UNESCO despre „Turism, cultură și dezvoltare”.
Cursul numit „Studii de cazuri pe siturile și orașele patrimoniului uman” este format din mai multe seminarii despre management, interpretare, marketing și reclame ale siturilor și orașelor din patrimoniul uman, care completează restul cursurilor care aparțin modulului 3 .
Aptitudini
Competențe de bază
- CB6 - Să aibă și să înțeleagă diferite tipuri de cunoștințe care construiesc bazele și oferă posibilitatea de a fi original în ceea ce privește dezvoltarea și / sau utilizarea ideilor într-un cadru de cercetare.
- CB7 - Că elevii noștri pot folosi diferite tipuri de cunoștințe și abilitățile lor pentru rezolvarea problemelor în medii noi sau neobișnuite în contextele cele mai ample (sau multidisciplinare) legate de acest domeniu de studiu.
- CB8 - Că elevii sunt capabili să integreze diferitele tipuri de cunoștințe și să abordeze complexitatea formulării judecătorilor dintr-o informație care poate fi completă sau incompletă, dar care include reflecții despre responsabilitățile sociale și etice legate de utilizarea cunoștințelor și judecători.
- CB9 - Că elevii își pot comunica concluziile, cunoștințele și ultimele motive furnizate în fața publicului specializat și nespecializat în mod clar și fără ambiguități.
- CB10 - Că elevii dobândesc abilități de învățare care le permit să continue studiile urmând o metodă autonomă sau autodirigită.
Competențe generale
- CG01 - Dobândiți pregătire avansată de specialitate și multidisciplinare în domeniul turismului.
- CG02 - Capacitatea de a lucra atât autonom, cât și pe grupuri, într-un context multicultural sau multidisciplinar.
- CG03 - A se familiariza cu cerința unei lucrări academice care este potrivită pentru a fi publicată într-un mijloc științific, încurajând capacitatea de muncă și gândirea interdisciplinară.
- CG04 - Abilitatea de a utiliza cunoștințele dobândite și metoda de rezolvare a problemelor în medii noi, mai ample și multidisciplinare.
- CG05 - Pentru a deține abilități de învățare pentru învățare continuă, autodirigită și autonomă.
- CG06 - Abilitatea de a dezvolta abilități de comunicare în diferite procese de luare a deciziilor și limbaje diferite.
- CG07 - Abilitatea de a explica și argumenta rezultatele în fața publicului specializat și a publicului larg.
- CG08 - Capacitatea de a avea un acord etic și responsabilitate socială în domeniul turismului.
- CG09 - Abilitatea de a folosi ITC-urile ca instrumente de comunicare, acces la surse de informații, fișiere de date și documente.
- CG10 - Pentru a putea defini prioritățile pentru a atinge obiectivele, stabilind termene și resurse necesare și controlând procesele stabilite.
- CG11 - Abilitatea de a organiza informația și de a dobândi cunoștințe despre diferite surse documentare.
- CG12 - Abilitatea de a analiza societatea și de a lua decizii în medii schimbătoare, cum ar fi turismul.
- CG13 - Pentru a încuraja reciclarea academică a profesioniștilor din turism.
- CG14 - Promovarea cercetării și a conceptelor de creștere în domeniul turismului.
Cursuri inter-curriculare
- CT01 - Adaptare la situații noi
- CT02 - Învățare autonomă
- CT03 - Capacitate de sinteză și analiză
- CT04 - Abilitatea de gestionare a informațiilor
- CT05 - Capacitate de organizare și planificare
- CT06 - Acord etic
- CT07 - Comunicare orală și scrisă într-o limbă străină
- CT08 - Cunoașterea altor culturi și tradiții
- CT09 - Cunoașterea unei limbi străine
- CT10 - Cunoștințe de calculator legate de domeniul de studiu
- CT11 - Creativitate
- CT12 - Abilități interpersonale
- CT13 - Inițiativă și spirit întreprinzător
- CT14 - Conducere
- CT15 - Motivația pentru calitate
- CT16 - Raționament critic
- CT17 - Diversitate și recunoaștere multiculturală
- CT18 - Rezolvarea problemelor
- CT19 - Conștientizarea subiectelor de mediu
- CT20 - Luarea deciziilor
- CT21 - Lucru în echipă
- CT22 - Lucrul într-un context internațional
- CT23 - Lucrul în echipă într-un mod interdisciplinar
Competențe specifice
- CE01 - Să știe să analizeze relația dintre agenții de destinație turistică prin analiza rețelelor sociale.
- CE02 - Să interpreteze informațiile despre afaceri interne și să le utilizeze eficient în luarea deciziilor.
- CE03 - Studierea în profunzime a organizațiilor internaționale, a instituțiilor publice și a organizației societății sociale din turism și a instrumentelor de cooperare și a parteneriatului unei lumi globalizate.
- CE04 - Analiza și compararea cadrului național și internațional care guvernează activitățile de turism și planificare, precum și zonarea, cu scopul de a stabili strategii de intervenție pentru agenții care participă la nivel internațional.
- CE05 - Pentru a utiliza fundamentele de gestionare a inovării, eficacitatea și competitivitatea pentru gestionarea organizațiilor turistice (atât organizații publice, cât și private).
- CE06 - Să știe să gestioneze zonele competente din toate zonele funcționale ale unei organizații turistice.
- CE07 - Pentru a utiliza tehnici de management economic și financiar specializate în organizațiile turistice.
- CE08 - Pentru a stabili sisteme de management și control în organizațiile turistice.
- CE09 - Analiza din punct de vedere critic, activitatea turistică și mediul său internațional pentru detectarea pericolelor și pentru a profita de oportunitățile principale.
- CE10 - Să cunoască instrumentele de planificare și zonare, precum și mecanismele care reglementează activitățile turistice și să dezvolte propunerea de zonare și să planifice o destinație dată.
- CE11 - Înțelegerea complexității structurii destinației turistice din punct de vedere sistematic.
- CE12 - Definirea și dezvoltarea unui plan strategic în domeniul turismului aferent unei destinații.
- CE13 - Pentru a cunoaște și utiliza instrumente de gestionare și destinație a destinației durabile
- CE14 - Cunoașterea și utilizarea sistemelor de calitate și a managementului de mediu, economic și social aferent turismului în cadrul dezvoltării turistice durabile
- CE15 - Să știe să analizeze noile tendințe, prognoze și dinamica piețelor internaționale de turism.
- CE16 - Pentru a putea crea noi produse turistice, de asemenea, strategii de difuzare și creare, din resurse turistice și un grup de cerere predefinite.
- CE17 - Proiectarea unui proces complet pentru lansarea produselor turistice și derularea de noi proiecte de afaceri și servicii.
- CE18 - Pentru a adapta o strategie comercială în funcție de caracteristicile fiecărui mediu de afaceri turistic.
- CE19 - Cunoașterea mai multor sisteme de costuri care vor fi utilizate în controlul managementului și în procesul decizional strategic.
- CE20 - Pentru a simula efectele de rentabilitate ale luării deciziilor cu privire la produse și prețuri în întreprinderile din turism.
- CE21 - Pentru a cunoaște relația dintre formularea bugetului și planificarea afacerilor.
- CE22 - Pentru interpretarea indicatorilor furnizați în tabloul de bord al afacerilor turistice.
- CE23 - Pentru a face prognoze de situații financiare în OOTT.
- CE24 - Pentru a traduce teoria la practică și pentru a adapta conceptele de buget general și stabilirea specifică a OOTT.
- CE25 - Să cunoască în profunzime modelul USALI ca instrument pentru îmbunătățirea managementului departamentului hotelier
- CE26 - Utilizarea optimă a noilor tehnologii de informare și comunicare în comerțul turistic.
- CE27 - Să știe să gestionezi noile strategii avansate de marketing: neuromarketing emoțional și experiențial de marketing.
- CE28 - Pentru a integra și utiliza cunoștințele dobândite pentru a lua cele mai bune decizii în întreprinderile internaționale.
- CE29 - Utilizarea tehnologiilor informației și comunicațiilor în domeniul internațional: rețelele sociale și gestionarea reputației online.
- CE30 - Cunoașterea praxisului și proceselor de funcționare dezvoltate în afacerile turistice prin practici profesionale.
- CE31 -Cunoaște tehnici de lucru care permit analizarea și plasarea activității profesionale a turismului într-un context strategic și competent, adică dobândirea capacității de a implementa instrumente de management adecvate mediului de afaceri.
- CE32 - Pentru a fi calificat pentru proiectarea, conceperea și, în cele din urmă, implementarea proiectelor turistice complexe folosind cea mai potrivită metodologie.
- CE33 - Efectuarea căutărilor de literatură și a analizei bibliometrice a bazelor de date principale ale cărților, cu scopul de a analiza și relaționa informații preluate din registre sau căutări ale disertațiilor de masterat.
- CE34 - Planificarea dezvoltării cercetării de lucru, realizarea ipotezei sau întrebărilor de cercetare, implementarea câmpului de lucru și sugerarea de concluzii despre ipoteză sau întrebări anterioare, precum și, arhivarea și apărarea rezultatelor obținute în domeniul turismului în conformitate cu structura cercetării științifice.
- CE35 - Efectuarea unor expuneri orale în conformitate cu metodologia convenită de principalele conferințe internaționale de turism, precum și elaborarea de rapoarte de cercetare în conformitate cu regulile de stil (APA, Harvard, etc) care permit altor persoane sau organizații să consulte viitoarele figuri despre cercetarea turistică.
- CE36 - Pentru a proiecta planuri de loialitate pentru clienții din companii multinaționale de turism.
- CE38 - Elaborarea planurilor de marketing și comunicare în domeniul internațional.
Acces și înscriere
Cerințe generale de intrare
Profilul studentului este cel care deține o diplomă universitară și este interesat de cercetarea și managementul aplicat în domeniul turismului.
Cei mai potriviți candidați pentru studierea Masterului în Managementul Turismului Internațional sunt acei candidați care dețin o diplomă de licență în turism sau deținători ai unui alt domeniu precum științele economice, științele juridice, științele sociale și științele umane.
Se vor lua în considerare următoarele merite:
- Dosar academic (50%)
- Cunoașterea limbii engleze (nivel minim B2) (20%)
- Experiență profesională în turism (20%)
- Pregătire turistică specializată (10%)
Termeni și condiții sau examene speciale de intrare
- Este necesar un nivel B2 de engleză
Dacă este nevoie, va fi evaluat CV-ul elevului, ținând cont de experiența sa de muncă, de interesele sale în funcție de obiectivele masterului, precum și de fișa sa academică.
Locuri oferite: 35 de locuri. Dacă cursul nu atinge numărul minim de studenți, Universitatea poate alege să nu deschidă grupul didactic.
Itinerariu didactic
Modulul I: Bazele (obligatorii)
- Economie turistică internațională: impacturi și modele.
- Metode de cercetare în turism
- Mediu legal în industria turismului
- Contabilitatea managementului: planificare și control
- Tehnologii și sisteme informatice
- Leadership și abilități de management
- Durabilitatea mediului în industria turismului
- Metode cantitative pentru luarea deciziilor în turism
Modulul II: Managementul marketingului internațional (electiv) *
- Managementul internațional de marketing
- Consultanță internațională pentru turism și ospitalitate
- Managementul strategic în industria turismului
- Antreprenoriat în turism: Planul de afaceri
- Bazele managementului veniturilor
Modulul III: Gestionarea destinațiilor turistice (modulul inclus UNESCO) (electiv) *
- Managementul patrimoniului cultural
- Trasee istorice și itinerarii culturale
- Turismul durabil în ariile naturale protejate
- Managementul Destinației Turismului
- Studii de caz ale siturilor de patrimoniu mondial de către UNESCO (diferite seminarii)
Modulul IV: Proiect final de masterat
- Internship
- Proiect final de masterat
* Când veți finaliza procesul de înscriere în acest master, vă rugăm să selectați dintre subiectele din modulul II sau modulul III (o parte sau cealaltă). Acest lucru se datorează desfășurării pentru maestru în aceste două itinerarii.
Plasament intern
Subiectul Stagii este un subiect curricular al cărui obiectiv fundamental este de a încuraja pregătirea completă a studentului prin aplicarea practică a cunoștințelor dobândite în grad, care facilitează contactul direct cu activitatea profesională și oferă posibilitatea studenților de a se încorpora în lume profesională cu un nivel minim de experiență. Toate stagiile sunt concepute astfel încât studenții care participă la acestea să dobândească experiență profesională în situații și condiții reale, aplicând cunoștințele, abilitățile și atitudinile care sunt dobândite în procesul educațional în timpul gradului. Aceste stagii sunt o oportunitate importantă pentru dezvoltarea personală și profesională a studenților.
Stagiile sunt activități pe care studentul le întreprinde în companii, instituții și organizații; adică în centre externe universității și care au ca obiectiv să-și îmbogățească și să completeze studiile universitare, oferind în același timp cunoștințe mai profunde legate de abilitățile care vor fi necesare odată cu absolvirea acestora.
Subiectul de Internship are două faze:
- În primul rând, efectuarea stagiului, care oferă experiență profesională legată de profilul absolventului și care este arătat în Raportul de verificare a gradului.
- În al doilea rând, pregătirea raportului.