Master în Managementul Modei
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
11 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 24.700 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
18 Jan 2025
* Taxă de înscriere 4.000 € + taxa de școlarizare 20.500 €.
Introducere
Maestrul în Managementul modei îi învață pe experți totul despre inovația în lumea modei, inclusiv managementul proiectelor, planificarea strategiei și principiile de bază ale managementului afacerilor.
Acest curs oferă cunoștințele teoretice și practice pentru a depăși provocările actuale ale pieței modei și pentru a gestiona eficient ciclul complet - de la conceptualizarea produsului până la raft și în geanta de cumpărături a clientului. Pe lângă discuții, conferințe și ateliere, cursul include două călătorii în orașe din Europa, cum ar fi Florența sau Paris, încheindu-se cu un proiect final de cercetare personală.
Moda este un sistem complex, iar îmbrăcămintea este doar o parte din ea. În acest context, rolul unui manager de modă este de a identifica nevoile țintei și de a le transforma în oportunități care țin cont de producție, distribuție, branding, marketing, comunicare și servicii.
Obiective
Programul de intensivitate pe tot parcursul anului urmărește să ofere studenților cunoștințele și instrumentele teoretice și practice necesare și instrumentele necesare pentru a deveni profesioniști în managementul modei.
- Permiteți profesioniștilor de design de modă, marketing, produs și management de afaceri să depășească granițele disciplinare, pentru a deveni factori cheie ai succesului organizațional.
- Dezvoltați înțelegerea studenților cu privire la întregul ecosistem din spatele modului de afaceri, pentru a le face capabili să facă față provocărilor actuale ale pieței modei, adăugând valoare cunoștințelor și abilităților profesionale dobândite anterior.
- Ajutați creatorii de modă, comunicatorii, managerii și profesioniștii în marketing interesați de modă, să devină manageri de modă, managerii de modă să devină lideri de modă, iar liderii de modă să devină lideri de organizații ai viitorului.
- Dezvoltați în lideri capabili să combine creativitatea, abilitățile manageriale și spiritul antreprenorial în cadrul constrângerilor realităților de afaceri de modă.
- Faceți ca viitorii manageri de modă să înțeleagă puterea de a dezvolta strategii, de a crea mărci și de a furniza produse și servicii centrate cu succes pe consumator.
- Oferiți studenților instrumente de modă și management de afaceri care să le permită să devină factori cheie importanți în Value Creation Chain, în mediul corporativ sau ca profesioniști independenți, care se pot adapta perfect mediului de afaceri printr-o înțelegere mai profundă a realității și a culturii.
- Dezvoltați competențe în utilizarea instrumentelor furnizate. Elevii vor putea identifica utilizarea adecvată a acestor instrumente pentru a echilibra cunoștințele academice și practice, eficiența comunicării și capacitatea de a evalua compromisurile necesare atunci când se confruntă cu provocări reale de afaceri.
- Extindeți rolurile și capacitățile studenților în colaborarea cu echipele de inovare.
- Încurajați gândirea critică pentru a permite studenților să devină cetățeni activi ai societății noastre globale.
Metodologie
La IED Barcelona, Managementul modei este predat de un corp de facultăți de practicieni din Fashion & Business, prin analiza studiilor de caz și executarea proiectelor din industria reală comandate fie de companii multinaționale care concurează în economia globală, fie de companii locale care concurează pe piețele internaționale. . Toate conținuturile, metodologiile și instrumentele sunt predate din specificul industriei modei. Această abordare facilitează formarea în luarea deciziilor, plasând elevii într-un context real pentru inovație și experimentare.
În scopul de a oferi o pregătire largă și completă pentru a-și dezvolta cariera profesională pe piața modei, studenții sunt instruiți în domenii diferite și complementare. Complexitatea de a gestiona o afacere de modă necesită cunoașterea corectă a instrumentelor diverse și capacitatea de a aplica analize critice pentru a reacționa rapid la un peisaj în schimbare.
Managerii de modă trebuie să gestioneze ciclul complet al modei, de la conceptualizarea produsului până când produsul este setat pe magazin și ambalat într-un sac de cumpărături al consumatorului. Experiența pe piața modei este abordată de la disciplinele cheie implicate în sistemul de modă. Experți în aceste domenii vor transmite studenților experiența lor în tendințele modei, un proces de proiectare și producție de produse, branding, retail și merchandising vizual. Conștientizarea culturii modei completată cu Semiotice, Cercetări de piață și Tendințe va oferi o conștientizare adecvată pentru a înțelege ținta.
Abilitățile de afaceri sunt învățate din perspectiva afacerii de modă. Marketingul, vânzările, finanțele, distribuția și lanțul de aprovizionare sunt abordate din specificul business-ului de modă, din perspectiva companiei mari, dar oferindu-le, de asemenea, instrumente pentru a demara proiecte de start-up ca antreprenori.
Urmând metodologia de învățare prin practică, studenții dezvoltă în mod constant proiecte în echipe. Studenții Master Management de modă sunt găzduiți într-o sală de clasă dedicată, un spațiu transformat într-un studio de design inovator, unde studenții experimentează noi instrumente și cunoștințe, cu îndrumarea facultății. Grupurile mici de elevi din clasă facilitează aplicarea acestei metodologii practice.
Managerii de conducere trebuie să aibă abilități personale puternice, să conducă proiecte care implică echipe eterogene de oameni. Acestea ar trebui să fie capabile să fie referința pentru echipa de lucru, dar și să transmită încredere în pozițiile de conducere și investitori. Branding-ul personal, managementul oamenilor și conducerea creativă vor fi apoi integrate în cursul dezvoltării cursurilor.
Conducătorii de modă trebuie să fie capabili să comunice foarte clar conceptele fie către personalul de afaceri, fie către echipa de lucru pentru a obține rezultatele dorite. Prin urmare, elevii sunt învățați un set foarte divers de instrumente, pentru a-și forma abilitățile într-un nivel în care pot comunica bine.
Cu scopul de a crea sinergii între viitorii profesioniști, unele activități transversale vor avea loc pentru schimbul de cunoștințe cu studenții din diferite programe fac parte din filosofia IED.
Proiect de cercetare personală
Proiectul de cercetare personală reprezintă cea mai importantă piesă de lucru scrisă pe care elevii o realizează în timpul programului lor de cercetare RSP. PRP este Maestrul culminant și ar trebui să demonstreze că elevul a dobândit abilități, cunoștințe și capacități analitice.
Proiectul este o piesă originală de cercetare care implică colectarea de date primare care are ca scop realizarea unei lucrări individuale care să îndeplinească cerințele prezentate în aceste linii directoare pentru a obține o notă de trecere.
Obiectivele procesului de teză sunt următoarele:
- Identificarea unui proiect fezabil în aria studenților;
- Să stabilească obiective clar definite și / sau întrebări care trebuie investigate;
- Să elaboreze și să implementeze o metodologie adecvată (cercetare / proces de proiectare);
- Să înțeleagă propunerea de valoare adăugată (concept);
- Crearea unui plan de dezvoltare a afacerii bazat pe conceptul anterior;
- Crearea de propuneri de design fezabile și concrete;
- Să demonstreze aptitudinile analitice și să producă rezultate valide;
- Aplicarea teoriei la realitatea practică;
- Să tragă concluzii și recomandări adecvate, dacă este necesar;
- A elabora un document final bine organizat și bine scris și o prezentare eficientă a tezei.
Internship
După finalizarea cursurilor și prezentarea celor două proiecte industriale reale, elevii au posibilitatea de a pune în aplicare și de a dovedi toate cunoștințele dobândite și abilitățile dezvoltate într-o stagiu de trei luni.
În aceeași perioadă, elevii lucrează la PRP pentru ca aceștia să poată alege să-și concentreze ancheta asupra unui proiect personal sau să o conecteze cu stagiul.
Excursii
Pentru a oferi studenților o înțelegere mai largă a situației de vârf a pieței, în curriculum-ul cursului sunt programate 2 călătorii în teren, unul la Milano și celălalt la Paris.
Cu ajutorul profesorilor și al coordonării, elevii vor explora diferite piețe și contexte profesionale în Europa.
Excursii pe teren le iau studenților timp de 4 zile la European Fashion Capitals pentru a face schimb de cunoștințe în medii diferite. După aceste zile dedicate activităților academice, studenții au ocazia să descopere singuri orașul.
Profilul elevului
Maestrul recunoaște și salută elevii dintr-o serie de medii:
absolvenți în discipline de domenii de afaceri, comerț, marketing și comunicare, design vestimentar și distribuție de masă; sau profesioniști din domeniul managementului de afaceri, al industriei de vânzare cu amănuntul sau al modei în general și al domeniilor teoretice, interesați să implementeze și să conducă proiecte inovatoare în contextul pieței modei.
IED Barcelona structurează programul într-un mod flexibil pentru a atrage studenți cu diferite specialități și cu diverse medii. Acest lucru creează un mediu multidisciplinar pentru studenți în timpul cursului, pentru dezvoltarea unei viziuni complete prin managementul modei.
Cerințele de admitere
Pentru a intra în procesul de validare, toți candidații trebuie să depună următoarea documentație: 2 ani de experiență profesională după finalizarea studiilor universitare; Motivație Scrisoare în engleză și CV în engleză care specifică nivelul limbilor și abilitățile de calculator și nivelul intermediar de engleză, corespunzând unei lucrări TOEFL 550 sau IELTS 6,5.
În cazul în care nu aveți calificări, va fi necesar să vă evaluați nivelul printr-un interviu personal sau Skype.
Posibilități de angajare
Elevii care iau acest Master vor adăuga valoare experienței lor profesionale, integrând echipe multidisciplinare sau întreprinderi independente care își desfășoară propriile afaceri; ei își pot dezvolta cariera în domeniile managementului și strategiei de proiect în companii legate de zona de modă și retail.
Coordonator
Teresa Buhigas
Licențiat în administrarea afacerilor cu un MBA de la prestigioasa școală de afaceri ESADE. Din 1990 este implicată în proiecte de consultanță strategică pentru diverse domenii ale industriei modei cu companii private și asociații publice. Dna Buhigas a fost membru al comitetului de învățământ al departamentului de marketing și management al ESADE. Din 1998, ca membru fondator al FACTO Estrategia, a continuat să lucreze cu sectorul profesional ca consultant strategic, precum și să coopereze cu IED Barcelona pentru diferite proiecte educaționale.
Galerie
Studenți ideali
Maestrul recunoaște și salută elevii dintr-o serie de medii:
absolvenți în discipline de domenii de afaceri, comercial, marketing și comunicare, design vestimentar și distribuție de masă; sau profesioniști din domeniul managementului afacerilor, al retailului sau al industriei modei în general și în domenii teoretice, interesați să implementeze și să conducă proiecte inovatoare în contextul pieței modei.
IED Barcelona structurează programul într-un mod flexibil pentru a atrage studenți cu specialități diferite și medii diferite. Acest lucru creează un mediu multidisciplinar pentru studenți în timpul cursului, spre dezvoltarea unei viziuni complete prin managementul modei.
Admitere
Curriculum
La IED Barcelona Fashion Management este predat de un corp de facultate de practicieni din Fashion & Business, prin analiza unor studii de caz și execuția unor proiecte reale din industrie comandate fie de companii multinaționale care concurează în economia globală, fie de companii locale care concurează pe piețele internaționale. . Toate conținuturile, metodologiile și instrumentele sunt predate din specificul industriei modei. Această abordare facilitează pregătirea în luarea deciziilor, plasând studenții într-un context real de inovare și experimentare.
Pentru a oferi o pregătire largă și completă pentru a-și dezvolta cariera profesională pe piața modei, studenții sunt pregătiți în domenii diferite și complementare. Complexitatea gestionării unei afaceri de modă necesită cunoașterea corespunzătoare a diverselor instrumente și capacitatea de a aplica analize critice pentru a reacționa rapid la un peisaj în schimbare.
Managerii de modă ar trebui să gestioneze ciclul complet al modei, de la conceptualizarea produsului până când produsul este plasat în magazin și ambalat în punga de cumpărături a consumatorului. Expertiza pe piata modei este abordata din disciplinele cheie implicate in sistemul modei. Experții din aceste domenii vor transmite studenților experiența lor privind tendințele modei, procesul de proiectare și producție a produselor, branding, retail și visual merchandising. Conștientizarea culturii modei, completată cu semiotică, cercetare de piață și tendințe, va oferi o conștientizare adecvată pentru a înțelege ținta.
Abilitățile de afaceri sunt predate din perspectiva afacerii de modă. Marketingul, vânzările, finanțele, distribuția și lanțul de aprovizionare sunt abordate din specificul business-ului de modă, din perspectiva marii companii, dar și oferindu-le instrumente pentru a întreprinde proiecte de start-up ca antreprenori.
Urmând metodologia de învățare prin practică, studenții dezvoltă în mod constant proiecte în echipă. Studenții Master Fashion Management sunt găzduiți într-o sală de clasă dedicată, un spațiu care se transformă într-un studio de design inovator în care studenții experimentează cu noi instrumente și cunoștințe, cu îndrumarea facultății. Grupurile mici de elevi din clasă facilitează aplicarea acestei metodologii practice.
Managerii de frunte trebuie să aibă abilități personale puternice, să conducă proiecte care implică echipe eterogene de oameni. Ele ar trebui să fie capabile să fie de referință pentru echipa de lucru, dar și să transmită încredere pozițiilor superioare și investitorilor. Brandingul personal, managementul oamenilor și leadershipul creativ vor fi apoi integrate în timpul desfășurării cursurilor.
Liderii modei trebuie să fie capabili să-și comunice foarte clar conceptele, fie personalului de afaceri, fie echipei de lucru pentru a obține rezultatele dorite. Prin urmare, studenților li se învață un set foarte divers de instrumente, pentru a-și forma abilitățile la un nivel în care să poată comunica bine.
Pentru a crea sinergii între viitorii profesioniști, se vor desfășura câteva activități transversale pentru schimbul de cunoștințe cu studenții diferitelor programe fac parte din filozofia IED.
Proiect de cercetare personală
Proiectul personal de cercetare este cea mai importantă lucrare scrisă pe care o întreprind studenții în timpul programului lor de studii de cercetare RSP. PRP este punctul culminant al masterului și ar trebui să demonstreze că studentul a dobândit abilități, cunoștințe și capacități analitice.
Proiectul este o piesă originală de cercetare care implică colectarea de date primare, care urmărește să întreprindă o muncă individuală care să îndeplinească cerințele prezentate în aceste linii directoare pentru a obține o notă de trecere.
Obiectivele procesului de teză sunt următoarele:
- Să identifice un proiect fezabil în aria de studiu a studentului;
- Să stabilească obiective clar definite și / sau întrebări care trebuie investigate;
- Să elaboreze și să implementeze o metodologie adecvată (cercetare / proces de proiectare);
- Să înțeleagă propunerea de valoare adăugată (concept);
- Crearea unui plan de dezvoltare a afacerii bazat pe conceptul anterior;
- Crearea de propuneri de design fezabile și concrete;
- Să demonstreze aptitudinile analitice și să producă rezultate valide;
- Aplicarea teoriei la realitatea practică;
- Să tragă concluzii și recomandări adecvate, dacă este necesar;
- Pentru a produce un document final bine organizat și bine scris și o prezentare orală eficientă a tezei.
Internship
După terminarea orelor și prezentarea celor două proiecte reale de industrii, studenții au posibilitatea de a implementa și dovedi toate cunoștințele dobândite și abilitățile dezvoltate într-un stagiu de trei luni.
În aceeași perioadă, elevii lucrează la PRP pentru ca aceștia să poată alege să-și concentreze ancheta asupra unui proiect personal sau să o conecteze cu stagiul.
Excursii
Pentru a oferi studenților o înțelegere mai largă a pieței de ultimă generație, 2 excursii sunt programate în programa cursului, una la Milano și cealaltă la Paris.
Cu ajutorul profesorilor și al coordonării, elevii vor explora diferite piețe și contexte profesionale în Europa.
Excursii pe teren le iau studenților timp de 4 zile la European Fashion Capitals pentru a face schimb de cunoștințe în medii diferite. După aceste zile dedicate activităților academice, studenții au ocazia să descopere singuri orașul.
Rezultatul programului
Programul intensiv de un an își propune să ofere studenților instrumentele și experiența de cunoștințe teoretice și practice necesare pentru a deveni profesioniști în managementul modei.
- Permiteți profesioniștilor în design de modă, marketing, produse și management al afacerilor să depășească granițele disciplinare pentru a deveni factori cheie ai succesului organizațional.
- Dezvoltați înțelegerea de către studenți a ecosistemului complet din spatele afacerii în modă, pentru a-i face capabili să facă față provocărilor actuale ale pieței modei, adăugând valoare cunoștințelor și abilităților profesionale dobândite anterior.
- Ajutați creatorii de modă, comunicatorii, managerii și profesioniștii în marketing interesați de modă, să devină manageri de modă, managerii de modă să devină lideri de modă, iar liderii de modă să devină lideri de organizații ai viitorului.
- Dezvoltați-vă în lideri capabili să combine creativitatea, abilitățile manageriale și mentalitățile antreprenoriale în constrângerile realităților Business Fashion.
- Faceți ca viitorii manageri de modă să înțeleagă puterea de a dezvolta strategii, de a crea mărci și de a furniza produse și servicii centrate cu succes pe consumator.
- Oferiți studenților instrumente de management al modei și afacerilor care le vor permite să devină contribuitori cheie puternici în lanțul de creare a valorii, în mediul corporativ sau ca profesioniști independenți, care se pot adapta perfect mediului de afaceri printr-o înțelegere mai profundă a realității și culturii acestuia. .
- Dezvoltați competența în utilizarea instrumentelor oferite. Elevii vor fi capabili să identifice utilizarea adecvată a acestor instrumente pentru a echilibra cunoștințele academice și practice, eficiența în comunicare și capacitatea de a evalua compromisurile necesare atunci când se confruntă cu provocări reale de afaceri.
- Extindeți rolurile și capacitățile studenților în lucrul cu echipele de inovare.
- Încurajați gândirea critică pentru a permite studenților să devină cetățeni activi ai societății noastre globale.