Masterat în Management De Lux
Haute Ecole de Gestion de Genève (Geneva school of Business administration)
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Experiment, să înţeleagă dedesubturile şi pentru a muta înainte de lux in cariera ta.
Situat în inima de International Geneva, la jumătatea drumului între Paris şi Milano, aproape de cele mai prestigioase actori din lume de lux, scoala de la Geneva din administrare Business vă oferă un program unic.
Maestru de studii avansate în domeniul managementului de lux vă va permite să înţeleagă universul de lux, activitatea sectoarelor acestuia, precum şi a culturii sale, knowhow şi excelenţă. Acest program vă va permite să analizeze gradul de complexitate al pieţei de lux, pentru a anticipa mutaţii care companiile din această industrie se confruntă astăzi.
Pentru acest program unic în Elveţia, la Geneva şcoala of Business Administration a adunat parteneri de prestigiu, cum ar fi Hôtelière Ecole de Lausanne (EHL), Fundaţia de la Haute Horlogerie (FHH) şi la Universitatea Geneva de Artă şi Design (HEAD).
Structura programului
Programul va urma un "plan de studiu" (seria de module), care va fi anunţat la începutul fiecărui semestru: 500 perioade cuprinzând în total de vizite la firme şi / sau instituţii. Un e-learning / platforma de învăţământ la distanţă vor fi utilizate pentru grupuri de lucru şi pentru a permite elevilor să facă schimb de informaţii on-line.
Participant profil
Acest prim an, programul va întâmpina 15-25 de participanţi.
Solicitanţii trebuie să aibă un minim de 2-3 ani experienţă de lucru. Candidaţii trebuie să fie fluent în franceză şi engleză. Toate cererile vor fi examinate de către consiliul de admitere şi o dovadă de experienţă de lucru va fi necesar.
Profilul lor este determinată de capacitatea lor de a îndeplini următoarele cerinţe:
- Gradul de Bachelor
- Formularul de cerere online
- CV Scrisoare de motivatie
- 2 scrisori de recomandări
- 2 / 3 ani experienţă de lucru
Programul Curriculum
De marketing bazate pe emoţie şi excepţie
Explorare de activ ities in industria de lux va conduce pentru a înţelege ceea ce face ca "exemplul perfect"
- Mărcile şi unicitatea lor.
- Strategia de marketing şi codurile din industria de lux.
- Intermediari de distribuţie şi rolurile lor, precum şi conceptele de "merchandising.
Operaţiuni de management in firme de industria de lux
Prin cursuri gruparea bazele de control şi de finanţare, va fi capabil de a adopta instrumente de management mai modern (de exemplu, fişe de evaluare).
- Lanţul de valoare.
- Resurse umane.
- Plan de afaceri.
Relaţii cu clienţii de management
În lumea de lux, clienţii uite pentru o emoţie special în relaţia lor cu obiectul sau de la serviciu. Participanţii vor practica tehnici, cum ar fi:
- Relaţie de marketing.
- De management al calităţii.
- CRM (Customer Relationship Management).
Crearea
Veti descoperi relaţia dintre lux şi creaţia artistică şi să fie capabil de înţelegere a procesului de creaţie, a actorilor şi mizele. noţiuni Essentials vor fi abordate:
- Excelenţă, estetica, inovarea şi drepturile de exclusivitate în ceea ce priveşte proiectarea
Luxury piaţă
Veţi extinde cunoştinţele dumneavoastră a industriei de lux prin dezvoltarea o percepţie mai bună a evoluţiilor sale recente, diversificarea pieţelor sale.
- Strategice diagnostic
- Contrafacerea
Cele mai bune practici
Veti dezvolta o viziune de 360 ° a lumii de lux prin studierea sale diferite sectoare industriale (hotel de afaceri, ceasornicarie si bijuterii, moda si accesorii, servicii bancare private), care va dezvălui lor "Best Practices". Această abordare secţiunea transversală a industriei de lux se va deschide noi orizonturi şi favorizează creativitatea.
Metode de predare vor fi diverse: cursuri, conferinţe şi seminarii, ateliere de lucru, studii de caz.
Seminarii Internationale
Costuri pentru conferinţe / seminarii (hoteluri şi transport) sunt incluse in taxele (18,600 EUR). Două Seminariile vor avea loc în timpul studiilor: primul, la începutul programului, va avea loc într-un oraş emblematic al culturii de lux (Paris, Florenţa sau Milano). Al doilea seminar, la sfârşitul programului va avea loc într-o ţară care deţine potenţial foarte ridicat economice din industria de lux (Japonia, China, Rusia, SUA, India).
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master of Science (MSc) în Managementul experiențelor de lux
- Kowloon, Hong Kong
Master în managementul mărcilor de lux
- Milan, Italia
Curs de master în managementul mărcilor de modă
- Milan, Italia