Master în Managementul Datelor
Thames Education Group Limited
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 8.200 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Thames Education Group Master în Managementul bazat pe date în colaborare cu Universitatea din Buckingham se concentrează pe abilitățile esențiale soft și greu, care vă va permite să vă duceți la cariera ta la următorul nivel. Acest Master este ideal pentru cei care posedă o calificare de licență nivel în afaceri, știința datelor sau un domeniu conexe. Programul începe în februarie 2019, iar un număr limitat de locuri sunt încă disponibile la o taxă introductivă de 8.200 £ .
Criterii de admitere
Diplomă de licență, de preferință într-un domeniu conex.
Non-nativi vorbitori de limba engleză:
- IELTS: 6.5
- Scorul TOEFL de 575 sau mai mare pentru testul pe suport de hârtie, sau 232 sau mai mult pentru testul pe calculator;
Sau echivalent.
Detalii despre program
Programul MSc în Managementul Datelor se concentrează asupra modului în care instrumentele de acumulare, gestionare și analiză a datelor disponibile pe scară largă transformă peisajul managementului de afaceri. Programul este conceput pentru a servi drept piatră de temelie pentru studenții care doresc să-și lanseze cariera în roluri care necesită o înțelegere a instrumentelor și a tehnicilor pentru a furniza informații de afaceri din activele de date unei organizații. Credem că, dincolo de cursurile de date Scientist bazate pe aptitudini cantitative disponibile pe scară largă, există o nevoie emergentă pentru un program dedicat oamenilor de afaceri care doresc să utilizeze mai bine datele din organizația lor.
Prima parte a programului se concentrează asupra " abilităților de date ", adică a competențelor necesare care sunt necesare pentru a asambla și analiza datele numerice generate de comportamentul zilnic al întreprinderilor. A doua parte a programului se concentrează pe " abilitățile manageriale ", și anume aplicarea competențelor și competențelor tehnice dobândite anterior în situații de afaceri reale. Programul se încheie cu un proiect capstone, fie o disertație tradițională bazată pe teorie, fie un raport în care studenții interpretează, evaluează și elaborează soluții pentru un studiu de caz de afaceri.
MSc în managementul bazat pe date nu este un program Data Scientist sau Business Analyst - este un program de management cu un accent puternic pe modul în care activele de date ale unei organizații pot fi structurate, analizate și interpretate pentru a sprijini luarea deciziilor și pentru a facilita avantajul competitiv.
Cu taxa de școlarizare este de £ 8.200 , programul este, fără îndoială, cel mai accesibil program de afaceri MSc în Londra.
Module 1 semestru
Competențe academice
Scopul acestui modul este de a pregăti studenții dintr-o gamă largă de medii în ceea ce privește cultura și experiența academică, cu abilități solide de cercetare și argumentare, împreună cu dezvoltarea gândirii critice, citirii și abilităților cantitative de bază. De asemenea, sunt revizuite și dezvoltate competențele de referință și scrierea academică.
Decizii și abilități analitice
Obiectivul principal al acestui modul este de a oferi studenților o perspectivă amplă asupra metodelor și instrumentelor cantitative esențiale care să le asiste în procesul de luare a deciziilor. Predarea bazată pe foi de calcul (bazată în cea mai mare parte pe Microsoft Excel și într-o mai mică măsură pe SPSS) se concentrează asupra conceptelor statistice standard. Elevii vor putea să folosească abordări analitice în setări complexe, să adune și să interpreteze informațiile în limite de timp, precum și să identifice și să evalueze opțiunile pe baza unor criterii predefinite.
Baze de date pentru managementul bazelor de date
Acest modul introduce conceptele de bază ale proiectării, implementării și gestionării bazei de date. Oferă o imagine de ansamblu asupra diferitelor tipuri de baze de date împreună cu o perspectivă a pieței actuale de baze de date. Bazele de date relaționale sunt acoperite în detaliu, inclusiv modelarea E / R și practica de implementare cu ajutorul software-ului de gestionare a bazelor de date (Microsoft Access și SQL).
Vizualizarea datelor și povestirea
După finalizarea modulului, elevii vor putea să prezinte prezentări creative și bine adaptate și vor putea să creeze tablouri de bord pentru a evidenția tendințele, oportunitățile și provocările afacerilor. Prima parte a modulului se va concentra pe abilitățile de comunicare orală și prezentări de bază și va familiariza studenții cu trăsături avansate ale instrumentelor contemporane pentru a oferi prezentări eficiente, inclusiv PowerPoint și Prezi. În a doua parte a modulului, elevii vor învăța despre aplicarea practică a platformei Tableau de analiză și vizualizare a datelor prin studii de caz și își vor crea propriile rapoarte de cercetare.
Abilități de management organizațional și de proiect (electives de afaceri)
Modulul se concentrează pe dezvoltarea cunoștințelor avansate ale instrumentelor și tehnicilor de management al proiectelor contemporane, pentru a permite studenților să prezice, să elaboreze și să implementeze planuri de proiect.
Analiza pieței și a concurenței (electives de afaceri)
Modulul se concentrează pe furnizarea de către studenți a unui set de competențe analitice esențiale pentru a descoperi și interpreta informații inteligente cu surse deschise atunci când efectuează analize de piață și concurență. Elevii vor învăța despre cele mai recente surse de informații despre companii și de piață, date statistice și de afaceri și diverse alte platforme și tehnici de cercetare.
Module 2 semestru
Datele financiare bazate pe date
Modulul va introduce studenții la analiza și interpretarea informațiilor contabile financiare și le va oferi o înțelegere aprofundată a provocărilor actuale cu care se confruntă lumea financiară. Elevii vor câștiga o perspectivă asupra ultimelor tendințe în domeniul fintech-ului, a combinației de tehnologie și finanțe, precum și a instrumentelor care permit evaluări și analize ale performanței, având ca scop susținerea deciziilor de investiții.
Analiza datelor clientului
Modulul pregătește studenții să răspundă provocărilor generate de importanța crescândă a canalelor de comunicare digitală și de răspândirea diverselor e-unelte, cum ar fi pachetele de analiză CRM sau analize de piață. Elevii vor dobândi cunoștințe aprofundate despre tehnicile de marketing relațional, instrumentele de comunicare în rețea și clienți, crearea de valori prin proiectarea și livrarea serviciilor, precum și o cunoaștere cuprinzătoare a software-ului CRM (Salesforce).
Gestionarea bazată pe date
Obiectivul principal al acestui modul este de a oferi studenților o imagine de ansamblu asupra strategiilor de management bazate pe date și aplicațiilor corporative ale soluțiilor de business intelligence. Se va discuta cadrul teoretic și practic al transformării digitale: modul în care activele de date în creștere ale companiilor pot fi utilizate pentru a contribui la avantajul și eficiența competitivă. Elevii vor examina exemple din viața reală a organizațiilor bazate pe date și vor analiza utilizarea și influența Machine Learning și Inteligența Artificială (AI) în diferite industrii și contexte.
MRU concentrată pe date
Modulul se concentrează pe a permite studenților să analizeze critic, să evalueze și să elaboreze soluții pentru provocările legate de managementul resurselor umane în cadrul diverselor organizații, cu un accent special pe provocările aduse în domeniu prin disponibilitatea pe scară largă a diferitelor instrumente electronice. Modulul urmărește consolidarea strategiilor studenților atunci când se confruntă cu provocările de recrutare și de reținere, gestionarea evaluării angajaților și a schemelor de remunerare, stabilirea cadrelor de angajare și formare a angajaților și crearea unei culturi corporative performante.
Abilități de programare electivă
- Introducere în Python
- Introducere în R
Capstone proiect
Proiectul Capstone este un exercițiu complex care se bazează pe competențele dobândite în părțile anterioare ale programului. Elevii vor fi rugați să aleagă un format pentru activitatea lor academică majoră: poate fi o disertație tradițională bazată pe teorie, un caz detaliat de analiză a datelor furnizat de tutori sau un caz de afaceri, o propunere de analiză a pieței sau a industriei. Elevii vor fi obligați să evalueze critic tema aleasă prin aplicarea unor instrumente de analiză a datelor și să furnizeze informații despre afaceri, precum și posibile domenii de dezvoltare bazate pe cercetarea lor.
Abilitati de angajare
Programul își propune să se concentreze pe mai multe abilități transferabile care sunt esențiale pentru managerii din aproape toate industriile:
Abilitățile de rezolvare a problemelor sunt organizate prin diverse misiuni și simulări interactive. Elevii sunt de așteptat să participe activ la seminarii, toate discuțiile ulterioare și, de asemenea, să completeze experiența lor de învățare cu învățarea ghidată, citirea și analiza studiului de caz.
În cadrul seminariilor interactive vor fi practicate abilități de comunicare și prezentare scrisă, în cadrul cărora studenții vor participa în mod regulat la discuții și dezbateri deschise, vor formula opinii și le vor prezenta în mod individual și în grup, vor prezenta prezentări și briefinguri către publicul cultural divers și vor scrie teoretice sau rapoarte de afaceri într-o manieră profesională.
Abilitățile analitice și de gestionare a datelor vor fi consolidate prin implicarea materialelor de pregătire online și o abordare solidă bazată pe practici în cadrul sesiunilor de laborator pe computer.
Elevii se vor implica în mod regulat în proiecte care necesită o echipă de lucru și o abordare colaborativă : de la sarcini de grup, prezentări de grup, joc de rol și elemente de pedagogie dramatică. Elevii vor fi de așteptat să participe la activitățile ghidate în clasă.
Metodologia noastră de predare și experiența de învățare
Abordarea în clasă este o metodologie de predare relativ nouă, în care noțiunea convențională de învățare bazată pe clasă este inversată, iar elevii sunt introduși în materialul de învățare înainte de clasă, timpul de clasă fiind apoi folosit pentru aprofundarea înțelegerii prin discuții cu colegii și rezolvarea problemelor activități facilitate de profesori. Această abordare va fi utilizată pe scară largă în timpul programului. Acest concept permite o abordare bazată pe probleme în cadrul clasei, prin care elevii vor avea ocazia să lucreze pe scenarii de viață și studii de caz, să practice practici de rezolvare a problemelor și abilități critice de evaluare reciprocă, împreună cu abilitățile și tehnicile de lucru în echipă și de colaborare. Aceasta include diverse ateliere, dezbateri, simulări, prezentări și sarcini de grup, împreună cu sesiunile de laborator de calculator și, în anumite cazuri, vizite în teren și conferințe invitate.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MSc în Big Data Analytics
- Wrocław, Polonia
Master în Știința Datelor
- Jersey City, Statele Unite ale Americii
Master în Știința Datelor
- Potsdam, Germania
- Dubai, Emiratele Arabe Unite