Master în Managementul Alimentelor și Băuturilor Internaționale
ESCP Business School
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
15 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 27.350 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Obiectivele programului
Pentru o carieră de succes în sectorul alimentar și al băuturilor în calitate de manageri, directori și antreprenori.
Programul este deschis tuturor celor pasionați de industria F&B și care doresc să lucreze în el din perspectiva managementului. Nu trebuie să fiți un „specialist” în sectorul F&B pentru a fi admis. Veți avea ocazia să vă consolidați abilitățile generale de management prin cursuri care acoperă marketing, finanțe, vânzări, managementul resurselor umane și diferite domenii de strategie.
Odată ce ați finalizat programul, mai multe scenarii vor fi deschise într-o companie multinațională sau într-o întreprindere mică-medie, într-o afacere de tip start-up sau într-o afacere consolidată din Europa sau din întreaga lume.
Inovatoare și operaționale
Acest MSc vă oferă toate elementele unui program de master la nivel înalt, cu o abordare inovatoare care oferă experiență de primă mână cu peste 20 de zile de vizite la companie, întâlniri cu manageri de top din industria alimentară și a băuturilor, sesiuni de degustare în regiuni cunoscute pentru excelență alimentară precum Piedmont, Toscana și Regiunea Champagne.
Purtătorii de cuvânt de la companiile internaționale bine-cunoscute în domeniul alimentației și al băuturilor vor oferi sfaturi și trucuri despre cum să dezvolți cu succes produse și idei noi și cum să vă îmbunătățiți rețeaua personală.
Un stagiu, cursuri interactive bazate pe studii de caz, lucrul în echipă integrat și prezentări orale, precum și laboratoare operaționale și jocuri de afaceri, vor face acest Master unic și inovator și vă va oferi o pregătire foarte practică pentru a intra cu succes în acest sector.
Cerințe de admitere
- Bachelor sau Master în orice domeniu de studiu
- Fluență engleză (nivelul C1)
Ce este considerat un plus:
- Experiență de muncă anterioară în sectorul Alimentație și Băuturi
- Puțină cunoaștere a unei a doua limbi străine
Taxe și financiare
Taxele pentru anul universitar 2020/2021 sunt stabilite la 27.000 EUR.
Taxele sunt facturate fie:
- într-o singură tranșă la începutul anului universitar
- ESCP oferă și opțiunea de debitare directă:
- Depunere: 3.500 € în 2 săptămâni după admitere
- Prima tranșă: 12.000 € până la 31 august 2020
- A doua tranșă: 11.500 EUR până la 21 februarie 2021
Taxe de aplicare
O plată de 130 EUR pentru taxele de cerere plătite CCIP ESCP.
burse de studiu
MSc în Managementul Alimentației și al băuturilor oferă studenților burse parțiale, finanțate de CCIAA de la Torino, pe baza meritului și a nevoilor financiare.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
MSc în Managementul Alimentației și al băuturilor oferă studenților burse parțiale, finanțate de CCIAA de la Torino, pe baza meritului și a nevoilor financiare.
Curriculum
Specializarea se concentrează pe industria alimentară și a băuturilor cu o abordare transnațională și acoperă toate competențele fundamentale necesare pentru a reuși în acest sector. Veți avea șansa de a studia în toată Italia și Franța.
Profesorii și facilitatorii oferă un amestec bun de medii profesionale puternice, cu mulți ani de experiență profesională în domeniul competențelor și un fundal și fundație academică internațională solidă. cu un curriculum academic internațional și un background.
Metodele de predare sunt un amestec de abordări bazate pe prelegeri și bazate pe cazuri. O integrare semnificativă în cadrul prelegerilor vorbitorilor invitați din lumea afacerilor, startup-urilor și antreprenorilor oferă valoare adăugată cunoștințelor și rețelei participanților.
Un model pedagogic inovator dezvoltat la ESCP va amesteca prelegeri și vizite la fața locului cu activități online, pentru a profita din plin de internaționalitate, distanțe geografice mai mici și pentru a pregăti participanții la noi metode de lucru care vor beneficia din ce în ce mai mult de utilizarea tehnologiei și online lucru.
Cursuri de bază - Termenul 1
Iulie - septembrie: Candidați cu o diplomă anterioară <240 ECTS (sau echivalent)
Aceste șase module sunt obligatorii numai pentru candidații cu mai puțin de 240 ECTS (sau echivalent).
Acestea se desfășoară într-un format online între iulie și septembrie înainte de termenii campusului. Candidații pot fi scutiți de participarea la aceste module pe baza experienței lor de lucru anterioare (3 ani necesari). Consultați fila Admitere pentru mai multe informații.
Managementul de bază
- Economie
- Statistici
- Contabilitate și Finanțe
- Marketing
- Conducere
- Strategie
Cursuri de bază - Termenii 2 și 3
Octombrie - Martie: Campusul din Torino | Aprilie - iunie: Campusul Paris
Cursurile oferă atât teorie, cât și aplicații din viața reală.
Specializarea începe în octombrie și se bazează pe personalul didactic înalt calificat al ESCP, precum și pe profesorii invitați din unele dintre cele mai prestigioase universități și școli de afaceri din lume și profesori invitați cu o vastă experiență profesională în domeniul științei datelor.
Acest program necesită un nivel ridicat de competență în limba engleză.
Termenul 2 - Campusul din Torino
- Principii de marketing în produse alimentare și băuturi
- Contabilitate financiară în produse alimentare și băuturi
- Statistici pentru consumatori și cercetări de marketing
- Comunicare efectiva
- Strategia corporativă: succese, eșecuri și provocări în industria F&B
- Economie managerială: microfondări în F&B
- Înțelegerea provocărilor financiare ale alimentelor și băuturilor
- Afacere de familie și înființare în F&B
- Strategie digitală pentru F&B
- Managementul resurselor umane și dinamica interculturală în F&B
- Dreptul afacerilor internaționale și reglementările alimentare
Cursuri opționale
- Introducere în gestionarea deșeurilor alimentare
- Introducere în AgroFoodTech Innovation
- Modele avansate de finanțare și management pentru F&B
- Produse alimentare și băuturi în țările emergente
- Date mari și analize de afaceri
- Managementul vânzărilor în F&B
- Marketing social media în F&B
Termenul 3 - Campusul Parisului
- Lanț de aprovizionare și operațiuni în industria F&B
- Negocierile într-un context intercultural
- Gestionarea valorii clienților
- Comerț, comerț cu amănuntul și marketing pe categorii în industria F&B
- Marketingul inovațiilor și dezvoltarea produselor noi
- Sustenabilitate și risc pentru companiile F&B
Elevii vor susține, de asemenea, un seminar obligatoriu despre etică, mediu, guvernare socială și corporativă.
Misiunea profesională - Termenul 4
Iulie - decembrie: O misiune profesională de minimum 4 luni oriunde în lume
Din iulie până în decembrie, studenții trebuie să finalizeze un stagiu în companie de 4 luni.
Stagiul este o oportunitate pentru aplicarea practică a conceptelor teoretice învățate din cursuri, în vederea stabilirii unei cariere.
Departamentul de relații corporative
Departamentul de relații cu companiile este dedicat colectării ofertelor de plasare de la multe companii. Departamentul organizează, de asemenea, o serie de târguri care implică firme, oferind studenților la masterat multe oportunități de a contacta.
Seminar de teză profesională și cercetare - Termenul 4
Decembrie: Scrierea și susținerea unei teze profesionale
Acest proiect individual de cercetare aplicată este o parte esențială a programului, deoarece conduce la o analiză aprofundată.
Trebuie lucrat în termenii 2, 3 și 4. Subiectul trebuie finalizat în coordonare cu conducătorul tezei profesionale până la sfârșitul trimestrului 2. Evaluarea tezei profesionale de master se bazează pe un raport scris și o apărare orală în fața unui juriu până la sfârșitul lunii decembrie.
O teză profesională reprezintă 17 din totalul de 90 de credite ECTS obținute în acest an universitar. *
În acest timp, studenții vor participa, de asemenea, la un seminar obligatoriu de cercetare susținut de un profesor ESCP. Acest seminar reprezintă 3 credite ECTS din totalul de 90 câștigate în acest an universitar.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Odată finalizată specializarea se vor deschide mai multe scenarii într-o companie multinațională sau într-o întreprindere mică-medie, într-un start-up sau într-o afacere consolidată în Europa sau în întreaga lume.
Oportunități de carieră internațională ca:
- Manager de marketing
- Brand Manager
- Manager de produs
- Manager departament alimentație și băuturi
- Manager regional internațional
- Manager de comunicații
- Manager de export-import
- Antreprenor
- Manager de lanț de aprovizionare
- Dezvoltator de produse și afaceri
Acreditări
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.