Master în Managementul Afacerilor
ISAG - European Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Porto, Portugalia
Limbi Străine
Engleză, Portugheză
Formatul de studiu
Amestecat, În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 4.586 / per year *
Termen limită de aplicare
02 Aug 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Tabel în uz pentru anul universitar 2022/2023
Introducere
OBIECTIVE
Acest ciclu de studii care duce la gradul de Master are ca scop principal dobândirea de către studenți a unui nivel înalt de specializare profesională în domenii de management critice pentru succesul în afaceri, compatibil cu complexitatea provocărilor care decurg din intensificarea concurenței, globalizării și context advers în care companiile vor trebui să opereze.
În corelare cu studiile de ciclul I al diplomei în Managementul Afacerilor predate la ISAG, acest master are ca scop aprofundarea cunoștințelor obținute și să ofere studenților o viziune strategică, sistemică și integrativă asupra activității companiilor și conștientizarea inter- relația dintre părți și întreg cu mediul.
Are ca scop in mod esential pregatirea personalului superior si a managerilor pentru exercitarea unor functii in domeniul managementului afacerilor, fie ca acestea sa fie Intreprinderi Mici si Mijlocii (IMM) sau companii mari, si are urmatoarele obiective specifice:
a) Să pregătească studenții pentru o înțelegere riguroasă a punctelor forte și slabe interne ale companiei și a capacităților distinctive, dezvoltându-și în același timp abilitățile de a analiza mediul și de a identifica cu rigurozitate amenințările și oportunitățile pe care acesta le prezintă companiei.
b) Încurajarea stăpânirii instrumentelor, metodelor și tehnicilor care permit o optimizare a eficienței și eficacității afacerii, dezvoltând în același timp creativitatea studenților de a căuta răspunsuri inovatoare și diferențiate.
c) Să dezvolte abilități, atitudini și valori în concordanță cu exercitarea funcțiilor și a posturilor de înaltă responsabilitate în cadrul companiilor, într-un mediu de învățare și studiu coerent, inovator și cu o mare rezoluție a problemelor.
d) Să dezvolte abilități de decizie și comunicare pentru diagnosticarea, înțelegerea și evaluarea situațiilor complexe de afaceri.
e) Contribuie la dezvoltarea la elevi a unui comportament de integritate, responsabilitate si angajament fata de firma si societatea in care sunt inserati.
ORGANIZAREA MASTERULUI ŞI PLANUL CURRICULAR
Acest program de master este structurat pe trei semestre.
Cu o durată normală de un an și jumătate și un termen maxim pentru încheierea de șase semestre după admitere, include un curs de master format din 11 unități curriculare (partea curriculară a programului de master), care va fi urmată, în esență, de o perioadă de lucrare individuală, dar supervizată, care poate consta într-o dizertație științifică sau o lucrare de proiect, originală și special creată în acest scop, sau chiar un stagiu profesional cu raport final, în condițiile stabilite de prezentul regulament.
Pentru a obține diploma de master studentul trebuie să finalizeze 90 de credite ECTS, care sunt distribuite în felul următor
a) Partea curriculară: Aprobarea în cele 11 unități curriculare ale cursului de master: 60 de credite ECTS;
b) Aprobarea, în actul public de apărare, a disertației, a lucrărilor de proiect sau a stagiului profesional: 30 de credite ECTS.
COMPETENȚE DE DEZVOLTAT
În conformitate cu cerințele cerute de angajatori, la finalul acestui master, se urmărește ca studenții să dobândească următoarele competențe principale (care să fie dezvoltate de-a lungul vieții profesionale într-un mod preponderent autoorientat sau autonom):
- Să știe să interpreteze evoluția mediului de afaceri și să evalueze impactul acestuia asupra companiei;
- Să aibă o viziune globală, interfuncțională și integratoare a companiei, care să le permită să identifice și să sporească capacitățile distinctive pe care ar trebui să se bazeze strategiile competitive ale companiei pe piață
- Stăpânește procesul de identificare și dezvoltare a strategiilor de afaceri;
- Dezvoltați o înțelegere corectă în ceea ce privește obținerea și pregătirea informațiilor pentru luarea eficientă a deciziilor în domeniile marketing, investiții, dezinvestiții și finanțare;
- Efectuează operațiuni pe piețele financiare naționale și internaționale;
- Ia în considerare poziția companiei în rețeaua complexă de operațiuni și activitate economică și comercială, implicând furnizori, concurenți și clienți direcți și indirecti, până la clientul final;
- Să știe să creeze și să gestioneze un sistem riguros de luare a deciziilor, și să decidă și să acționeze în mod responsabil față de societate și de diverșii părți interesate ale companiei;
- Promovarea prognozării, monitorizării și managementului sistematic al riscului de afaceri;
- Fiți angajat în crearea de valoare și să fiți capabil să gestionați eficient și eficient implementarea acțiunilor și să evaluați progresul acestora.
RESĂRI PROFESIONALE
Pe baza profilului profesional definit, bazat pe o pregătire solidă orientată spre dezvoltarea competențelor descrise mai sus, sunt posibile demersuri profesionale pentru viitorii absolvenți de Master în Managementul Afacerilor, printre altele:
- Management general: administrator de afaceri, consilier de management, consilier de management al unei zone sau divizii funcționale și consultant de management strategic;
- Marketing: director de marketing, manager de cont, manager de produs, asistent de marketing, manager de servicii, consultant de marketing
- Finanțe și control: director financiar, director financiar asistent, controlor sau controlor asistent, analist de proiect, tehnician control bugetar
- Controlul managementului: director, auditor control management, consultant control management;
- Resurse umane: director resurse umane, director asistent resurse umane, tehnician departament resurse umane, consultant resurse umane si organizare;
- Predare și cercetare în domeniul managementului afacerilor.
LIMBA DE PREDARE : portugheză
Curriculum
CONȚINUTUL CURSULUI
ANUL I
semestrul 1
- Economia monetară și digitală
- Finanțe corporative
- Managementul marketingului
- Management strategic
- Managementul si Directia Resurse Umane
semestrul 2
- Contabilitate si Audit
- Managementul productiei si operatiunilor
- Servicii si Marketing B2B
- Metodologii de cercetare
- Simulare de afaceri
- Planificarea managementului si sistemele de control
ANUL II
semestrul 1
Una dintre următoarele opțiuni:
- Disertație
- Stagiu profesional
- Lucru la proiect
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
RESĂRI PROFESIONALE
Management general: administrator de afaceri, consilier de management, consilier de management funcțional sau de divizie și consultant de management strategic | Finanțe și control: director financiar, director financiar asistent, controlor sau controlor asistent, analist de proiect, tehnician control bugetar | Control de management: director, auditor de control de management, consultant de control de management | Resurse umane: director resurse umane, director asistent resurse umane, tehnician departament resurse umane, consultant resurse umane si organizare | Predare și cercetare în domeniul managementului afacerilor.