Master în Managementul Afacerilor Internaționale
Babeș-Bolyai University - Faculty of Economics and Business Administration
Informatie cheie
Locația campusului
Cluj-Napoca, România
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
RON 3.500 / per year *
Termen limită de aplicare
14 Jul 2024
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
* taxa anuală de școlarizare pentru studenții UE / SEE / Confederația Elvețiană. 300EUR / lunar: taxa de școlarizare pentru studenții din afara UE / SEE / Confederația Elvețiană
Introducere
Obiective
Programul abordează nevoile actuale ale sistemului economic de învățământ superior printr-un proces de predare orientat către piața muncii, care este puternic influențat de schimbări și de noi cerințe în ceea ce privește abilitățile care necesită absolvenții. Oferă cadrul organizațional pentru dezvoltarea competențelor pentru identificarea și exploatarea oportunităților de afaceri internaționale. Programul oferă studenților cunoștințe și abilități pentru a avea succes în mediul de afaceri competitiv și globalizat de astăzi. Acest lucru se realizează folosind un amestec echilibrat de elemente de învățare activă teoretică, practică și bazată pe proiecte.
Conținut și structură
În primul an al programului, studenții își dezvoltă cunoștințele și abilitățile de bază. Cursurile oferite se concentrează pe aspecte internaționale ale marketingului, finanțelor, dreptului afacerilor, precum și aspecte legate de practicile de conducere sau politicile europene. În timpul celui de-al doilea an, studenții sunt capabili să își personalizeze studiile printr-o flexibilitate sporită și prin alegerea diverselor cursuri elective. Studenții vor trebui să participe la un stagiu pentru a-și pune în practică experiența de învățare și își vor încheia studiile cu o teză de master orientată spre cercetare.
Perspectivele carierei
În timpul programului, studenții sunt instruiți să-și aplice temeiul teoretic, metodologic și empiric solid în domenii specializate ale managementului internațional. Relația strânsă a programului cu partenerii de afaceri garantează studenților un contact timpuriu cu potențiali angajatori, în timp ce directorii superiori sunt adesea invitați să conducă discuții cu privire la cele mai recente practici și probleme de afaceri. Ca urmare a perspectivei internaționale a programului, absolvenții atrag atenția potențialilor angajatori internaționali. Aceștia ar putea lucra ca consilieri / experți / economiști în management, consilieri / experți / economiști în relații economice internaționale, consultanți în management, cercetători în management, experți în domeniul investițiilor, etc. Absolvenții vor avea numeroase oportunități într-o varietate de organizații, cum ar fi corporații multinaționale, firme de consultanță, întreprinderi mici și mijlocii și centre de cercetare. De asemenea, după finalizarea cu succes, permite studenților să urmeze o carieră academică în contextul studiilor doctorale în Management.
Perspective internaționale
În afară de curriculumul internațional, studenții vor avea șansa de a experimenta culturi și perspective străine prin programe de schimb cu peste 100 de universități partenere din întreaga lume. Oportunități internaționale semnificative sunt, de asemenea, oferite de grupuri de lucru formate din studenți internaționali, prelegeri susținute de profesori vizitatori internaționali, precum și de tururi de studiu internaționale.
Curriculum
Primul semestru (30 credite)
- Marketing international
- Finante Internationale
- Metode cantitative în economie, finanțe și management
- Probleme ale economiei mondiale
- Comunicare între afaceri interculturale (engleză, franceză, germană, italiană sau spaniolă)
Al doilea semestru (30 de credite)
- Gestionarea activelor
- Controlul
- Leadership în organizații
- Legea comerțului internațional
- Politici economice europene
Al treilea semestru (30 de credite)
- Guvernanța corporativă
- Strategii internaționale
- Psihologia afacerilor și comportamentul organizațional
- Curs electiv 1 de la:
- Comunicare de afaceri. Competență și performanță (engleză, franceză, germană, italiană sau spaniolă)
- Managementul responsabilității de mediu
- Curs electiv 2 de la:
- Managementul inovării
- Investiții de capital
- Managementul lanțului de aprovizionare
- Managementul conflictelor și dialog social
- Protocol de afaceri
Al 4-lea semestru (30 de credite)
- Gestionarea proiectelor europene
- Internship - Strategii internaționale
- Cercetare științifică pentru elaborarea tezei de master
- Internship pentru elaborarea tezei de master
- Curs electiv 3 de la:
- E-Business
- Standardele de raportare financiară
- Managementul cunoștințelor în organizații
- Management în contextul global
Pentru mai multe informații, inclusiv admitere, accesați href = "https://econ.ubbcluj.ro/international
Oportunități de carieră
Perspectivele carierei
În timpul programului, studenții sunt instruiți pentru a-și aplica bazele solide teoretice, metodologice și empirice în domenii specializate ale managementului internațional. Relația strânsă a programului cu partenerii de afaceri garantează studenților un contact timpuriu cu potențialii angajatori, în timp ce directorii seniori sunt adesea invitați să conducă discuții despre cele mai recente practici și probleme de afaceri. Ca urmare a perspectivei internaționale a programului, absolvenții atrag atenția potențialilor angajatori internaționali. Ei ar putea lucra ca consilieri/experți/economiști în management, consilieri/experți/economiști în relații economice internaționale, consultanți în management, cercetători în management, experți în domeniul investițiilor etc. Absolvenții vor avea numeroase oportunități într-o varietate de organizații, precum corporații multinaționale, firme de consultanță, întreprinderi mici și mijlocii și centre de cercetare. De asemenea, după finalizarea cu succes, le permite studenților să urmeze o carieră academică în contextul studiilor doctorale în Management.
Curriculum
Curriculum
Primul semestru (30 credite)
- Marketing international
- Finante Internationale
- Metode cantitative în economie, finanțe și management
- Probleme ale economiei mondiale
- Comunicare între afaceri interculturale (engleză, franceză, germană, italiană sau spaniolă)
Al doilea semestru (30 de credite)
- Gestionarea activelor
- Controlul
- Leadership în organizații
- Legea comerțului internațional
- Politici economice europene
Al treilea semestru (30 de credite)
- Guvernanța corporativă
- Strategii internaționale
- Psihologia afacerilor și comportamentul organizațional
- Curs electiv 1 de la:
- Comunicare de afaceri. Competență și performanță (engleză, franceză, germană, italiană sau spaniolă)
- Managementul responsabilității de mediu
- Curs electiv 2 de la:
- Managementul inovării
- Investiții de capital
- Managementul lanțului de aprovizionare
- Managementul conflictelor și dialog social
- Protocol de afaceri
Al 4-lea semestru (30 de credite)
- Gestionarea proiectelor europene
- Internship - Strategii internaționale
- Cercetare științifică pentru elaborarea tezei de master
- Internship pentru elaborarea tezei de master
- Curs electiv 3 de la:
- E-Business
- Standardele de raportare financiară
- Managementul cunoștințelor în organizații
- Management în contextul global