Master în Managementul Afacerilor Internaționale
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 11.000 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Cursul nostru MSc International Business Management este acreditat de Asociația MBA-urilor (AMBA) și Chartered Management Institute (CMI). Cursul vă va pregăti pentru o carieră internațională de succes cu o organizație comercială sau non-profit.
Veți învăța să:
- identifica, analizează și evaluează o serie de probleme legate de afaceri
- să dezvolte răspunsuri adecvate la aceste probleme
- alege cea mai potrivită cale de acțiune
Veți afla despre toate funcțiile cheie ale unei afaceri din secolul XXI. În funcție de interesele dvs., vă puteți personaliza cursul cu una dintre cele șase specializări diferite ale cursului MSc International Business Management.
- Managementul Afacerilor Internaționale și Responsabilitatea Socială Corporativă
- Managementul afacerilor internaționale și antreprenoriat
- Managementul Afacerilor Internaționale și Marketingului
- Managementul Afacerilor Internaționale și Finanțe
- Afaceri internaționale și management al lanțului de aprovizionare
- Managementul afacerilor internaționale și strategie digitală
Acreditări
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Module de studiu
Module obligatorii
- Management strategic global
Managementul strategic este procesul prin care managerii formulează și implementează strategii pentru a genera performanță ridicată. În acest modul, vă veți dezvolta înțelegerea provocării strategice manageriale; cum să oferim un avantaj competitiv durabil. Vă veți implica în evaluarea critică a problemelor strategice cheie. Veți lua în considerare mediul economic mai larg și veți explora de ce este importantă strategia, modul în care organizațiile iau decizii strategice prin procesele de analiză, alegere și management responsabil și etic și conducere. - Inovație, schimbare și organizații
Scopul acestui modul este de a oferi o perspectivă asupra unei serii de subiecte care reprezintă probleme cheie legate de inovare și schimbare și contextul organizațional în managementul general modern. Modulul este orientat spre viitor de la organizația contemporană către evoluții viitoare. O perspectivă cheie este dezvoltarea până în prezent a antreprenoriatului, inovației, schimbării și practicilor organizaționale care îi fac pe studenți conștienți de modelele și ciclurile pe termen lung, precum și de modul și măsura în care trecutul poate modela prezentul. - Introducere în principiile marketingului
În acest modul, veți fi introdus în principiile cheie ale marketingului. Veți explora rolurile cumpărătorilor, mediul de marketing și modurile în care agenții de marketing planifică, gestionează și monitorizează programele de marketing într-un mediu internațional. - Dezvoltarea abilităților pentru conducerea afacerilor
Liderii de succes au abordări diferite ale muncii lor, împărtășind o serie de trăsături de personalitate diverse. Un scop cheie al acestui modul este de a vă încuraja să dezvoltați un sentiment puternic de conștientizare de sine a propriilor puncte forte și puncte slabe ca manager și coleg. În plus, veți dezvolta o serie de abilități transferabile, care sunt esențiale pentru o practică de management de succes. Acestea includ abilități de luare a deciziilor, abilități de lucru în echipă și interpersonale și altele asociate cu dezvoltarea eficienței personale. - De gestionare a operațiunilor
În acest modul, vă veți dezvolta înțelegerea capacității unei organizații de a livra bunuri și servicii de calitate, cantitate și cost care vor satisface nevoile clienților, utilizând în același timp eficient resursele. Principiile cheie introduse în acest modul pot fi aplicate oricărui sector de afaceri și funcție. Problemele abordate includ etica, sustenabilitatea mediului, afacerile globale, complexitatea și incertitudinea și dezvoltarea profesională continuă. - Finanțe și Contabilitate pentru Afaceri
În acest modul, veți dezvolta evaluarea critică a informațiilor financiare corporative din perspectiva utilizatorilor. Veți studia atât contabilitatea financiară, cât și contabilitatea de gestiune, acoperind trei domenii: elemente de bază (terminologie, scopuri, utilizatori), reguli și reglementări și entități de afaceri.- Contabilitate financiara - situatii financiare cheie, conturi publicate si analiza si interpretarea prin ratio.
- Contabilitatea de gestiune - stabilirea costurilor, bugetarea și prognoza, managementul bugetului și stabilirea prețurilor.
- Metode de cercetare
Acest modul vă pregătește pentru finalizarea cercetărilor sistematice și de management de înaltă calitate și vă echipează pentru a avea succes în disertația finală sau în alt modul final. Veți învăța cum să efectuați cercetări eficiente, bazându-vă pe o serie de surse de date secundare și primare și veți fi introdus într-o serie de instrumente necesare cercetării, inclusiv probleme metodologice, tehnici de colectare a datelor și abilități de studiu. - Proiect de consultanță sau management internațional în practică: excursie de studiu
Poti alege intre:- Proiect de consultanță: obțineți experiență practică în proiecte internaționale lucrând într-o echipă interculturală la o problemă reală pentru o organizație client. Veți dezvolta abilități de rezolvare a problemelor și de comunicare, precum și capacitatea de a lucra în echipe interculturale. Echipa ta va lucra virtual, față în față și cu ajutorul tutorilor.
- Călătorie internațională de studiu: acest modul vă oferă o experiență practică și intensivă a ideilor și practicilor actuale de afaceri prin vizitarea întreprinderilor multinaționale și a organizațiilor internaționale. Te întâlnești cu lideri ai firmelor globale și ai organizațiilor internaționale și ai ocazia să vizitezi facilitățile. Programul include prezentări de la directori locali și internaționali, manageri și cadre universitare. Pentru a participa la excursia de studii, studenții trebuie să plătească o taxă suplimentară, consultați secțiunea Excursii pentru excursii pentru exemplu de costuri.
Module optionale
- Înțelegerea comportamentului clientului
Veți evalua critic comportamentele clienților și interacțiunile acestora cu marketingul. Informat de știința comportamentală, veți analiza de ce clienții se comportă așa cum o fac și modul în care activitatea de marketing le influențează comportamentul. Această analiză vă informează înțelegerea critică și implementarea atât a practicilor de marketing strategice, cât și responsabile. O dimensiune inovatoare a acestui curs este investigarea agenților de schimbare care vor influența semnificativ comportamentele clienților în viitor, de exemplu, neuroștiința, schimbările climatice și inovația tehnologică. Acesta este un modul analitic care utilizează dovezile cercetării pentru a informa evaluarea, cercetarea comportamentală și de comunicare. - Strategia globală de marketing
În acest modul, veți aplica conceptele pe care le-ați studiat mai devreme, cu accent pe mediul global de marketing. Vă veți dezvolta înțelegerea creării unui avantaj competitiv durabil într-un context global, implementând strategii care să țină seama atât de convergența, cât și de divergența preferințelor consumatorilor, de crearea de produse și mărci globale care au aplicație și atractivitate aproape universală, precum și importanța principiilor etice și probleme sociale pe piața globală. - Managementul resurselor, talentelor și performanței
Un obiectiv major al funcției de resurse umane (HR) este mobilizarea unei forțe de muncă. Organizațiile pot funcționa numai dacă sunt capabile să adune echipe de oameni cu abilitățile necesare pentru a-și îndeplini obiectivele și pentru a-și păstra performanții eficienți. În acest modul, vă veți concentra pe aspectele practice ale recrutării, selecției, păstrării angajaților și ieșirii. Dezvolti cunoștințele și abilitățile necesare pentru gestionarea resurselor și a talentelor într-un context global. Veți obține o înțelegere a modului în care managementul performanței poate sprijini obiectivele strategice ale unei organizații, modul în care performanța oamenilor poate fi îmbunătățită și inspirată de leadership și modul în care aceasta contribuie la organizațiile de muncă de înaltă performanță. - Gestionarea relațiilor de muncă
Acest lucru vă va dezvolta înțelegerea despre gestionarea relațiilor de muncă în cadrul unei afaceri globale. Relațiile de muncă sunt un subiect în schimbare care este influențat de factori externi (politici și economici) și de factori interni (management și stil de management). Veți explora impactul diferitelor medii naționale asupra ocupării forței de muncă și rolurile diferitelor părți interesate în sistemele de relații de muncă. De asemenea, veți analiza critic relațiile de muncă dintr-o organizație și veți face sugestii pentru a îmbunătăți managementul resurselor umane. Acest modul include un atelier de abilități practice. - Teoria si practica antreprenoriala
Acest modul vă îmbunătățește înțelegerea despre întreprindere și antreprenoriat și vă ajută să dezvoltați abilități antreprenoriale vitale. Aceste abilități includ generarea și evaluarea ideilor, comunicarea, crearea de rețele și evaluarea riscului. În plus, veți dezvolta o înțelegere a impactului social și economic al antreprenorialismului. Modulul se concentrează pe dezvoltarea unei înțelegeri a factorilor care țin de dezvoltarea antreprenorului, a ideii antreprenoriale și a organizației antreprenoriale. Prin studierea acestor subiecte, modulul face o punte între teorie și practică. - Planificarea pentru noi afaceri
Acest modul vă dezvoltă abilitățile de planificare a afacerii și este esențial pentru acei studenți care intenționează să înceapă și să-și conducă propriile afaceri. În centrul modulului este o evaluare a modelului de afaceri al unei firme. Veți pregăti un plan de afaceri în grupuri pentru o afacere nouă sau existentă, care va fi evaluat de un panel. Veți fi evaluat pe logica sa economică, valoarea pentru client și rentabilitatea investiției pentru proprietarii săi. - Simulare strategică de afaceri
Acest modul vă învață despre luarea deciziilor în grup. Implica un nou scenariu de dezvoltare a afacerii, prin care vă aplicați înțelegerea principiilor de afaceri și antreprenoriat la o simulare pe computer. Simularea vă va provoca deciziile de afaceri, antreprenoriale și de management responsabil atunci când conduceți o afacere internațională și va lua în considerare o serie de funcții de afaceri. Veți dezvolta abilități de management, cum ar fi managementul echipelor, bugetarea, elaborarea de strategii, implementarea unei strategii de comunicare și gestionarea activităților neașteptate ale concurenței. - Guvernanța corporativă și responsabilitatea socială
În acest modul, veți afla despre perspective alternative privind managementul strategic și guvernanța corporativă. Aceasta va cuprinde aspecte ale părților interesate, inclusiv etica, sustenabilitatea și responsabilitatea socială corporativă (CSR). Vă veți dezvolta înțelegerea abordărilor pentru rezolvarea problemelor atunci când guvernați în sectorul corporativ. Studiile dumneavoastră vor lua în considerare problemele actuale și vor lua în considerare implicațiile sociale ale guvernării. De asemenea, vă veți concentra asupra impactului globalizării asupra practicilor internaționale de management. Veți fi echipat cu cunoștințele necesare pentru a îmbunătăți deciziile de management care implică alegeri etice. În cele din urmă, veți lua în considerare ipotezele dvs. despre rolul managerilor și organizațiilor într-un context complex și provocator prin explorarea problemelor contemporane în CSR. - Concepte de finanțare corporativă
Veți studia modul în care companiile își gestionează finanțele în cadrul unei companii în conformitate cu strategia lor corporativă. Aceasta include înțelegerea diferitelor metode utilizate pentru a evalua o afacere. Veți înțelege, de asemenea, cum sunt luate deciziile cheie de afaceri din perspectivă financiară, cum ar fi investiția în proiecte majore, gestionarea capitalului de lucru și evaluarea riscului. - Piețe și instituții financiare
Veți studia modul în care întreprinderile interacționează într-un context financiar extern prin înțelegerea modului în care fondurile sunt furnizate prin piețe și instituții. Acest modul analizează modul în care funcționează piețele financiare, inclusiv piețele de valori, piețele pentru active cu venit fix și piețele derivate și se concentrează pe aspectele legate de prețul activelor și eficiența pieței. În ceea ce privește instituțiile, examinăm transformarea sectorului financiar ca urmare a globalizării, inovației tehnice și schimbărilor de reglementare. - Achiziții și management al lanțului de aprovizionare
Într-un mediu de afaceri din ce în ce mai globalizat, capacitatea organizațiilor de a identifica și apoi de a gestiona rețelele de aprovizionare și lanțurile individuale de aprovizionare a crescut în importanță. Este de o importanță vitală ca atât relațiile din amonte, cât și din aval cu furnizorii și clienții să fie gestionate eficient pentru a asigura valoarea adăugată, controlând în același timp costurile și, în cele din urmă, satisfacând clientul. În acest modul, veți afla despre elementele și activitățile cheie din managementul achizițiilor și al lanțului de aprovizionare, despre modul în care această funcție susține organizația mai largă și obiectivele acesteia și cum pot fi gestionate aceste activități pentru a asigura rezultatul optim. - Logistică strategică și durabilă
Logistica fizică se ocupă de gestionarea și controlul activităților și proceselor de-a lungul unui lanț de aprovizionare, de la procurarea materialelor până la mutarea, distribuirea și livrarea produselor finite care satisfac comenzile clienților. Clienții au devenit din ce în ce mai pretențioși, dorind mai mult pentru o valoare adăugată mai mică și mai mare. Aceasta implică adesea produse și servicii personalizate, livrări cu răspuns rapid și sisteme de informare de ultimă generație. Această nouă eră a „atragerii” clienților, precum și mediul de afaceri globalizat, alături de accentul pus pe durabilitate, au condus la conceptul de „Logistică strategică și durabilă”. Elevii vor evalua cât de eficiente logistica și sistemele de distribuție pot deveni factori cheie de afaceri și importanța gestionării sistemelor logistice internaționale. - Strategia de afaceri digitale
Nu este o exagerare să spunem că tehnologiile digitale au efecte omniprezente și perturbatoare asupra vieții organizaționale. Puține industrii și domenii de activitate au fost neatinse de pătrunderea lor tot mai profundă în produse, servicii și procese de afaceri. Secolul 21 a văzut creșterea unor noi industrii și modele de afaceri de neconceput fără disponibilitatea dispozitivelor digitale rapide, accesibile și flexibile – împreună cu infrastructurile de rețea asociate acestora. Acest modul își propune să ajute studenții să aprecieze și să abordeze provocările și oportunitățile organizaționale legate de inovarea și transformarea digitală. Se analizează în special problemele strategice și de leadership pe care managerii le pot confrunta probabil, precum și conceptele, teoriile și cadrele pe care trebuie să le înțeleagă și să le aplice ca răspuns la acestea. - Sisteme informaționale în organizații
Tehnologiile digitale, la fel de diverse precum software-ul de contabilitate și vânzări, internetul și tehnologia mobilă, inteligența artificială și robotica, au roluri și impacturi ample în organizații care trebuie înțelese și gestionate. Acest modul își propune să doteze studenții cu cunoștințe și abilități pentru înțelegerea, analiza și evaluarea utilizării tehnologiilor digitale în organizații, luând o perspectivă informațională. Acest lucru se va baza pe teoria sistemelor și se va concentra pe rolul datelor și informațiilor în luarea deciziilor de management și în procesele de afaceri.
Proiect final - alege unul dintre
- Disertație
Aceasta este o oportunitate pentru dvs. de a efectua o investigație aprofundată asupra unui subiect de management al afacerilor internaționale care vă interesează în mod special. Ar trebui să aibă un accent clar corespunzător și să fie o investigație bazată pe date primare și/sau secundare, justificată și susținută de referințe detaliate la teorii și concepte relevante din literatură. - Proiect de cercetare sinoptic
În acest modul, veți integra, aplica și extinde cunoștințele și abilitățile dobândite în cadrul modulelor de bază printr-un studiu de caz internațional și o examinare orală. Veți afla mai multe despre complexitatea afacerilor și managementului prin sintetizarea și aplicarea învățării dobândite în alte module. - Proiect client
Proiectul de lucru este o oportunitate pentru tine de a lega teoria cu practica. Veți analiza o problemă organizațională reală din interior și veți oferi o abordare viabilă. Problema poate fi o problemă cu care organizația o întâmpină în prezent sau se referă la strategia sa viitoare. Sunteți responsabil pentru gestionarea unei proporții semnificative din propria învățare, inclusiv urmărirea și înregistrarea propriului progres.
Loc de munca
- Loc de munca
Acest modul de experiență de lucru supervizată face parte din modul sandwich de doi ani pentru studenții care se alătură programului în septembrie. Modulul sprijină și evaluează studenții care se angajează într-o experiență de muncă supravegheată plătită (un plasament) într-un rol relevant pentru programul lor. Oferă studenților posibilitatea de a înțelege direct cum funcționează întreprinderile și de a aplica învățarea dobândită din elementul predat al programului lor într-un mediu de lucru real.
Vă vom oferi asistență pentru a vă ajuta să găsiți un loc de muncă - echipa noastră are o bază de date de oportunități și organizează evenimente în care puteți întâlni potențiali angajatori. O plasare vă va oferi o experiență valoroasă, deși asigurarea uneia necesită mult efort și succesul nu este garantat. Ar trebui să vă acoperiți propriile costuri de trai și de călătorie pe toată durata plasamentului.
Taxele vor fi percepute pentru anul de plasament în anul 2 și sunt disponibile la cerere în luna mai a anului de studiu.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Veți absolvi cu cunoștințe extrem de relevante, precum și experiențe practice despre cum să gestionați diferite unități funcționale în organizații.
Mulți dintre absolvenții noștri găsesc posturi de conducere la o gamă largă de organizații, inclusiv:
- companii producătoare de bunuri comerciale cu mișcare rapidă
- firme de consultanta
- institutii financiare
- giganți ai comerțului cu amănuntul
- organizații de caritate
- IMM-urile
Exemple de acești angajatori includ:
- Amazon
- IBM
- Deutsche Telekom
- Deloitte, KPMG, PwC, EY
- Oxfam
- Grupul BASF
- Kautex Unipart
- Raiffeisen Bank
- Asigurare Revolution
- Conferințe de afaceri americane
- Consilio Global
- Sau să se întoarcă la afacerea lor de familie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Managementul Afacerilor Internaționale
- Kingston upon Thames, Regatul Unit
Master în Managementul Afacerilor Internaționale cu Antreprenoriat
- Kingston upon Thames, Regatul Unit
Master în Managementul Afacerilor Internaționale cu Marketing
- Kingston upon Thames, Regatul Unit