Master în Managementul Afacerilor Internaționale cu Marketing
Heriot-Watt University Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Academic City, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
AED 78.750 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Toate taxele de școlarizare, inclusiv TVA
Introducere
Prezentare generală
Masterul nostru de Master International Business Management cu program de marketing este destinat absolvenților care au puțin sau deloc de afaceri sau de management de fundal în gradul lor primul și care doresc să obțină o calificare de afaceri pe scară largă pentru a îmbunătăți perspectivele lor de carieră în viitor, sau la cei care doresc să dezvolte afaceri cunoștințele și abilitățile manageriale pentru a le permite să își schimbe sau să-și continue cariera.
International Business Management Pathways
Masterul nostru Internațional de Management de Afaceri cu Marketing este unul dintre cele trei Pathways specialitate pe care le oferim în Managementul Afacerilor Internaționale. Programele acoperă aspecte cheie în managementul afacerilor internaționale, inclusiv mediul de afaceri internațional, precum și importanța strategiei, a finanțelor, a marketingului și a comportamentului organizațional. Tu concentra pe dezvoltarea de cunoștințe specifice și competențe în dumneavoastră ales Pathway subiect în curs de pregătire pentru o carieră în acest domeniu.
Obiectivul internațional al programului atrage studenți din întreaga lume, oferind un mediu bogat de învățare unde experiența și practica internațională sunt împărtășite.
Elevii au, de asemenea, posibilitatea de a participa la evenimente de team building, leadership și networking în primele câteva săptămâni ale programului.
Durata programului
- Full-time: 12 luni
- Part-time: 24 de luni
Intrați în ianuarie
Elevii sunt bineveniți să se alăture programului IBM MSc în ianuarie.
Elevii care încep programul în luna ianuarie ar trebui să rețină că lucrează cu normă întreagă pentru o dizertație de 2 semestre (12 luni) (februarie-aprilie, 3 luni) (total 16 luni) sau cu jumătate de normă pentru teze de 4 semestre (24 luni) Martie până în august, 6 luni) (total 30 de luni).
Elevii care se înscriu pentru programele de admisie din ianuarie nu trebuie să se afle în campus în timpul pauzei de vară.
Conținutul cursului
Toți subiecții au o viziune internațională asupra afacerilor și se concentrează pe aspecte practice și subiecte actuale în management, precum și pe teorii-cheie ale managementului.
Studenții vor selecta o Pathway din trei (marketing, resurse umane sau finanțe). Toți elevii International Business Management din Dubai va studia același set de cursuri obligatorii , indiferent de Pathway , dar au posibilitatea de a alege dintr - o gamă de Pathway opțiuni dependente. Studenții desfășoară o disertație în domeniul Pathway lor alese.
Contextul internațional al afacerilor
Semestrul 1 (obligatoriu)
Exploră natura răspunsului unei firme la provocările internaționalizării, examinând baza strategică, metoda și direcția strategiilor internaționale. Examinează atât multi-, cât și micro-cetățeni și folosește instrumente strategice convenționale pentru a studia strategiile internaționale.
Strategie competitivă
Semestrul 1 (obligatoriu)
Examinează modul în care companiile concurează prin dezvoltarea și înțelegerea interacțiunilor și a relațiilor dintre conceptele teoretice; examinând componentele individuale ale modelelor de management strategic și luând în considerare modul în care companiile pot atinge și susține avantajul competitiv.
Marketing
Semestrul 1 (obligatoriu)
Privind rolul marketingului și al aplicării acestuia într-un context internațional de afaceri, subliniind rolul crucial al problemelor contemporane în marketing ca parte a mediului global din ce în ce mai competitiv.
Economie de afaceri
Semestrul 2 (obligatoriu)
Oferă cunoașterea și înțelegerea principiilor și conceptelor de bază ale microeconomiei și macroeconomiei și să poată aplica această cunoaștere și înțelegere în analiza unei game de probleme economice.
Filozofia și practica de cercetare
Semestrul 2 (obligatoriu)
Oferă o înțelegere a procesului de cercetare științifică socială, precum și teoria și abordările cercetării. Dezvoltă abilități practice (tehnici cantitative și calitative) în analiza datelor pentru a transforma datele brute în informații care ghidează evaluările managementului de marketing.
Marketing international
Semestrul 2 (obligatoriu)
Acest curs dezvoltă o înțelegere mai profundă a mediului de marketing și a factorilor de risc într-un context global prin examinarea efectelor globalizării și a structurilor internaționale asupra strategiilor de marketing și, de asemenea, explorând dimensiunile etice în creștere ale abordărilor de marketing.
Carieră
Absolvenții au găsit locuri de muncă în roluri variate de management și de operare în:
- Contabilitate și finanțe
- Marketing
- Managementul operațiunilor și programelor
Limba engleză
În cazul în care limba engleză nu a fost mijlocul de instruire la școala secundară, solicitanții trebuie să demonstreze competența în limba engleză echivalentă cu IELTS 6.5 (cu toate elementele transmise la 6.0 sau mai sus). Solicitanții care au absolvit învățământul secundar și terțiar vor trebui să furnizeze dovezi documentare. Va fi necesar un minim de un an de studiu cu normă întreagă în limba engleză.
Termen limita
Campusul nostru din Dubai operează un proces continuu de admitere pe tot parcursul anului: de îndată ce un aport a fost închis începem să acceptăm cererile pentru următoarea. De asemenea, este posibil să vă amânați data de început până la un an.
Majoritatea studenților aplică cu 6-10 luni înainte de aportul ales. Putem accepta cereri cu până la 3 săptămâni înainte de începerea fiecărui aport, însă trebuie să rețineți că o cerere cu întârziere va însemna aproape sigur o întârziere în furnizarea de servicii administrative esențiale, cum ar fi cartea de matriculare a studentului (fără de care nu veți fi capabil să acceseze biblioteca sau serviciile online).
Admitere
Curriculum
Managementul afacerilor internationale Pathways
Masteratul nostru în Managementul Afacerilor Internaționale cu Marketing este unul dintre cei trei specialiști Pathways îi oferim în Managementul Afacerilor Internaționale. Programele acoperă probleme cheie în managementul afacerilor internaționale, inclusiv mediul internațional de afaceri, precum și importanța strategiei, finanțelor, marketingului și comportamentului organizațional. Apoi vă concentrați pe dezvoltarea unor cunoștințe și abilități specifice în Pathway aleasă de dvs., în pregătirea pentru o carieră în domeniul respectiv.
Orientarea internațională a programului atrage studenți din întreaga lume, oferind un mediu de învățare bogat în care experiența și practica internațională sunt împărtășite.
Studenții au, de asemenea, oportunitatea de a lua parte la evenimente de teambuilding, leadership și networking în primele câteva săptămâni ale programului.
Durata programului
- Full-time: 12 luni
- Part-time: 24 luni
Conținutul cursului
Toate subiectele au o viziune internațională asupra afacerilor și se concentrează pe probleme practice și subiecte actuale în management, precum și pe teoriile cheie ale managementului.
Elevii vor selecta unul Pathway din trei (Marketing, Resurse Umane sau Finanțe). Toți studenții la Managementul Afacerilor Internaționale din Dubai vor studia același set de cursuri obligatorii, indiferent de Pathway dar au posibilitatea de a alege dintr-o serie de opțiuni dependente Pathway Studenții fac o dizertație în domeniul ales de ei Pathway .
Contextul de afaceri internațional
Semestrul 1 (obligatoriu)
Explorează natura răspunsului unei firme la provocările internaționalizării, examinând baza strategică, metoda și direcția strategiilor internaționale. Examinează atât multinaționali, cât și micro-naționali și utilizează instrumente strategice convenționale pentru a studia strategiile internaționale.
Strategia competitivă
Semestrul 1 (obligatoriu)
Examinează modul în care companiile concurează prin dezvoltarea și înțelegerea interacțiunilor și relațiilor dintre conceptele teoretice; examinarea componentelor individuale ale modelelor de management strategic și luarea în considerare a modului în care companiile pot obține și susține avantajul competitiv.
Marketing
Semestrul 1 (obligatoriu)
Privind rolul marketingului și aplicarea acestuia într-un context internațional de afaceri, evidențiind rolul crucial al problemelor contemporane în marketing, ca parte a mediului global din ce în ce mai competitiv.
Economia afacerilor
Semestrul 2 (obligatoriu)
Oferă cunoștințe și înțelegere a principiilor și conceptelor de bază ale microeconomiei și macroeconomiei și să poată aplica aceste cunoștințe și înțelegere în analiza unei game de probleme economice.
Filosofia și practica cercetării
Semestrul 2 (obligatoriu)
Oferă o înțelegere a procesului de cercetare în științe sociale, precum și a teoriei și abordărilor cercetării. Dezvoltă abilități practice (adică tehnici cantitative și calitative) în analiza datelor pentru a transforma datele brute în informații care ghidează evaluările managementului de marketing.
Marketing international
Semestrul 2 (obligatoriu)
Acest curs dezvoltă o înțelegere mai profundă a mediului de marketing și a factorilor de risc într-un context global prin examinarea efectelor globalizării și a structurilor internaționale asupra strategiilor de marketing și, de asemenea, prin explorarea dimensiunilor etice în creștere ale abordărilor de marketing.