Master în Management
University Bocconi
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 13.474 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest masterat are ca scop să ajute elevii să dezvolte abilități de rezolvare a problemelor, să dobândească competențele, abilitățile și aptitudinile necesare pentru a funcționa ca manageri în companii și firme de consultanță sau ca antreprenori.
Acesta oferă o cale de învățare în care studiul aprofundat al principalelor funcții și procese corporative pregătește absolvenții să preia rolurile manageriale.
Procesul de învățare este completat de prezența obișnuită a vorbitorilor invitați, vizitele la companii, discutarea cazurilor de afaceri ad-hoc, întâlniri cu companii pe teme specifice și prelegeri ale practicanților și instructorilor cu experiență profesională specializată.
Elevii absolvenți de la acest Master of Science de obicei urmăresc cariere de management la companii de diferite mărimi, care operează în diferite sectoare la nivel local sau global.
Oportunități de angajare pot fi întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri), firmele de consultanță, firmele de capital de risc, activitățile antreprenoriale și companiile care operează pe piețele cu simboluri intensive.
Structura programului
Primul an este dedicat formării de competențe în domenii precum metode cantitative, măsurare a performanței, marketing, strategie, drept comercial și organizare. Elevii vor învăța cum să-și îmbunătățească abilitățile soft în comunicare și prezentare printr-un atelier obligatoriu imediat după începerea programului.
În timpul celui de-al doilea semestru al primului an, elevii vor fi implicați într-un joc de afaceri provocator cu companii partenere.
Al doilea an este dedicat în întregime stagiului și experienței educaționale concentrate, prin selectarea a patru cursuri în cadrul uneia dintre majorele propuse. Printre aceștia, studenții pot alege moda, lux și Made in Italy (în întregime în limba engleză), dacă au o pasiune pentru industria tipică Made in Italy sau un student în domeniul schimbării organizaționale și consultanță, management verde și durabilitate, spirit antreprenorial, Strategie, Finanțe, deși aceste specializări includ atât electives deținute în italiană, cât și electives, ținute în limba engleză.
PRIMUL AN la Bocconi (Milano) |
Primul semestru
Principalele subiecte:
- Planificare
- Leading People
- Analiza datelor manageriale
Elevilor le este permis să înțeleagă mai bine contextul economic și de reglementare și să identifice soluții pentru interpretarea dinamicii concurențiale și a factorilor de stimulare a creării de valoare pentru produse / servicii și piețe.
De asemenea, ei învață să-și îmbunătățească abilitățile soft în comunicare și prezentare printr-un atelier obligatoriu imediat după începerea programului.
Al doilea semestru
Principalele subiecte:
- Gestionarea creșterii corporative
- Planificare financiara
Elevii vor fi implicați într-un caz real de afaceri provocator cu companiile partenere pentru a-și dezvolta abilitățile manageriale generale, pentru a-și îmbunătăți abilitățile de conducere și pentru a-și consolida înțelegerea funcțiilor organizaționale și a interdependențelor.
AL DOILEA AN la Bocconi (Milano) și / sau în străinătate |
majors
- Modă, de lux și Made in Italy
- Schimbări organizaționale și consultanță
- Gestionarea verde și durabilitatea
- Spirit antreprenorial, IMM-uri și strategie de creștere
- Finanţa
- Experiență globală (rezervată numai studenților cu diplomă dublă, gratuită și cu program de schimb)
Studiați programe în străinătate
- Două grade cu:
Școala de Afaceri Darla Moore (Columbia, SUA)
ESADE Escuela Superior de Administrație și Direcție de Empresas (Barcelona, Spania)
ESSEC (Cergy, Franța)
FGV-EAESP Escola de Administrare de Empresas de São Paulo da Fundação Getulio Vargas (São Paulo, Brazilia)
HEC École des Hautes Etudes Commerciales (Paris, Franța)
HEC Montréal (Montreal, Canada)
Universitatea HSG din St. Gallen (St. Gallen, Elveția)
IIMA Institutul Indian de Management (Ahmedabad, India)
NHH Școala Norvegiană de Economie (Bergen, Norvegia)
Școala de Management RSM Rotterdam, Universitatea Erasmus (Rotterdam, Olanda)
Institutul de Studii Politiciene din Paris (Paris, Franța) - primul an la Științe Po
WU Wirtschaftsuniversität Wien (Viena, Austria)
- Programe de schimb
Internship (obligatoriu)
Limbi străine (două limbi)
teză
obiective de invatare
Master of Science în Management are următoarele obiective educaționale:
- pregătirea avansată în domeniile principale de afaceri: managementul afacerilor, marketing, finanțe corporative, managementul forței de muncă, strategie, pentru un management complet și coerent al companiilor;
- să dezvolte abilitățile de completare a competențelor pentru a avea o viziune generală asupra companiei și a strategiei sale competitive, referindu-se la diferite companii din punct de vedere al mărimii, scopurilor, subiectului juridic, afacerilor etc .;
- completează pregătirea dvs. de afaceri oferind competențe în materie de economie, cantitativă și juridică, pentru a dezvolta abilități de analiză problemă în domenii interdisciplinare;
- să dezvolte abilități comportamentale prin intermediul seminarelor ad-hoc și prin intermediul activităților de clasă în / din afara cursurilor legate de cursuri, și anume competențe în comunicare, în interacțiune, în abordarea problemelor complexe;
- promovați fluența în limba engleză pentru a lucra eficient și eficient; competență într-o a doua limbă a UE (în versiunea în limba engleză a MSc: italiană pentru vorbitorii nativi non-italieni). În cele din urmă, să promoveze o cultură larg răspândită pentru a dezvolta gândirea critică și pentru a aborda teme de ultimă oră.
obiective de invatare
Master of Science în Management are următoarele obiective educaționale:
- pregătirea avansată în domeniile principale de afaceri: managementul afacerilor, marketing, finanțe corporative, managementul forței de muncă, strategie, pentru un management complet și coerent al companiilor;
- să dezvolte abilitățile de completare a competențelor pentru a avea o viziune generală asupra companiei și a strategiei sale competitive, referindu-se la diferite companii din punct de vedere al mărimii, scopurilor, subiectului juridic, afacerilor etc .;
- completează pregătirea dvs. de afaceri oferind competențe în materie de economie, cantitativă și juridică, pentru a dezvolta abilități de analiză problemă în domenii interdisciplinare;
- să dezvolte abilități comportamentale prin intermediul seminarelor ad-hoc și prin intermediul activităților de clasă în / din afara cursurilor legate de cursuri, și anume competențe în comunicare, în interacțiune, în abordarea problemelor complexe;
- promovați fluența în limba engleză pentru a lucra eficient și eficient; competență într-o a doua limbă a UE (în versiunea în limba engleză a MSc: italiană pentru vorbitorii nativi non-italieni). În cele din urmă, să promoveze o cultură larg răspândită pentru a dezvolta gândirea critică și pentru a aborda teme de ultimă oră.
Oportunități de carieră
Elevii absolvenți de la acest Master of Science de obicei urmăresc o carieră în:
Întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri), în calitate de directori generali, asistent al CEO-ului, dezvoltatori de afaceri internaționali
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master Management
- Leeds, Regatul Unit
Master în Direcția Modei: Design și Management de modă
- Milan, Italia
Senior Leader Ucenicie: Management și Leadership PgDip + MSc
- Cranfield, Regatul Unit