Master în Management pentru Inovare
ESPM – Brasil
Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 semesters
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
BRL 1.555 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* până la 35 de rate de 1.555,03 BRL + 1 tranșă de 1.712,18 BRL
Introducere
Dezvoltați profesioniști pentru a lucra în era managementului corporativ și inovarea proceselor bazate pe tehnologie, oferind o viziune strategică și cunoștințe tehnice atunci când planificați acțiuni creative și inovatoare.
Curriculumul consolidează cunoștințele de management, marketing și inovare tehnologică în perspectiva aplicațiilor viitoare, explorând stadiul tehnicii în ceea ce privește cunoștințele și tendințele proiectate pentru piață și societate.
În colaborare cu Institutul Tehnologic de Aeronautică - ITA
Cursul se bazează pe explorarea expertizei renumite a celor două școli în domenii specifice, și anume ITA în știință, inovare și dezvoltare tehnologică și ESPM în marketing, comunicare și creativitate. Parteneriatul își însușește și capitalul social dezvoltat cu ani în urmă între cele două școli prin alte cursuri deja dezvoltate în comun, și care au avut mare succes în exploatarea acestor sinergii. Caracteristica distinctivă este că este un Techno MBA care integrează managementul afacerilor, tehnologia, inovația și marketingul.
Galerie
Studenți ideali
cui este destinat
Se adresează managerilor și profesioniștilor interesați în domeniile inovației tehnologice, marketing, comunicare și tehnologie, care caută să se perfecționeze în universul inovației tehnologice și managementului de marketing.
Curriculum
ce vei invata
Management/Finanțe
- Conducere și management de echipă
- Logistica și lanțul de aprovizionare
- Scenarii, riscuri și incertitudini
- Fundamentele finanțelor (educația la distanță)
- Fezabilitatea economică a proiectelor
- Economia afacerilor
Strategie/Marketing
- Comportamentul consumatorilor online
- Metode de sprijin pentru decizii
- Marketing și Comunicare
- Inteligenta competitiva
- CRM, BI și Web Analytics
Inovație/Tehnologie
- Mediul de inovare și antreprenoriat
- Fundamentele Ingineriei Sistemelor
- Managementul inovației tehnologice
- Design Thinking și noi modele de afaceri
- Management agil de proiect
- Tehnologia informației și platformele digitale
Integrare
- Proiect Integrativ Multidisciplinar (PIM)
Cursurile au loc în campusul absolvent al ESPM și pot fi predate în alte locații, preprogramate de profesor. Disciplinele EAD, indicate în programul de curs, se vor desfășura concomitent cu disciplinele față în față și în perioada inițială a cursului.
Rezultatul programului
Prin crearea Programului de Master în Management pentru Inovare – ITA / ESPM, ESPM și ITA (Instituto Tecnológico de Aeronáutica) încearcă să formeze profesioniști calificați pentru a lucra într-un domeniu care este din ce în ce mai solicitant de lideri și manageri bine pregătiți.
Programul oferă baza de cunoștințe necesare în managementul inovării și, prin practici moderne, dezvoltă abilități esențiale pentru profesioniștii care vor fi implicați în acest domeniu și în procesele de transformare corporativă din companiile lor.
O diferență importantă a Programului este că atât tehnicile, cât și conceptele de leadership, management și marketing care vor fi dezvoltate, exemplificate și aplicate, alcătuiesc un set pregătit astfel încât profesionistul astfel pregătit să poată face față cu succes provocărilor de management ale companii, în special cele inerente practicilor de inovare din companii.
Părerea noastră este că cererea de pe piață pentru acest profesionist va continua să crească în anii următori, deoarece succesul companiilor depinde din ce în ce mai mult de inovația bine gestionată.
Accentul programului este pe integrarea dintre procesele de inovare și de marketing.
Programul se bazează pe explorarea expertizei celor două școli în domenii specifice, și anume ITA în știință, inovare și dezvoltare tehnologică și ESPM în marketing, comunicare și creativitate.
Parteneriatul își însușește, de asemenea, moștenirea anilor de acțiune comună a acestor două școli în alte cursuri care au avut mare succes în exploatarea acestor sinergii.