Master în Management - Marketing Strategic Internațional
HEC Management School - University of Liège
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Liège, Belgia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 4.175 / per year *
Termen limită de aplicare
30 Apr 2024
Cea mai devreme dată de începere
14 Sep 2024
* Pe an universitar: 835 € (studenți din UE), 4175 € (alte naționalități)
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Obiective
- să dezvolte o viziune contemporană a marketingului și a strategiei, ținând cont de revoluția IT.
- să creeze strategii adaptate prin anticiparea și înțelegerea mediului internațional complex în care operează companiile.
Grupuri țintă
Acest program este destinat:
- studenții care doresc să transforme noile tendințe în oportunități de afaceri;
- studenții care apreciază analiza cifrelor pentru a sprijini procesele de luare a deciziilor.
Modulul "Marketing și Inteligență Strategică" este predat în întregime în limba engleză.
Abilități dobândite la finalizarea specializării
Elevii vor fi capabili să:
- colectarea, analizarea și sintetizarea datelor pentru a sprijini procesul de luare a deciziilor;
- crearea și menținerea unui avantaj competitiv;
- anticiparea și transformarea noilor tendințe în oportunități de afaceri;
- dezvoltarea strategiilor de e-marketing și e-business;
- identificarea, comunicarea și influențarea principalilor actori;
- elaborarea de strategii globale pentru produse și servicii.
Diplomă și rezultate specifice
La finalizarea acestei specializări, elevii primesc diploma de "Master în științe de management, specializată în marketing".
Oportunități de carieră ca
- expert în informații strategice;
- expert în managementul și protecția informațiilor;
- ofițer de cercetare (organizații de prognoză și birouri de cercetare).
în următoarele domenii:
- posturi comerciale,
- marketing,
- posturi legate de activitățile de monitorizare (tehnologie, piață și concurență).
http://www.hec.ulg.ac.be/en/masters/master-in-management/marketing#digital-marketing-sales-management
Curriculum
Acest Master avansat oferă studenților competențele academice și profesionale de care au nevoie pentru poziții manageriale în marketing și strategie în orice parte a lumii. Elevii vor primi formare de ultimă oră, atât bazată pe cercetare, cât și pe practică. Abilitățile dezvoltate în program sunt relevante pentru o gamă largă de poziții în organizațiile orientate spre piață.
Subiectele cheie ale programului de master
- Cercetare de piață și metode statistice: Învățați cum să efectuați cercetări de piață, să analizați datele prin intermediul instrumentelor și metodelor statistice avansate pentru a obține informații (consumator) și pentru a vă adapta strategia în consecință.
- Analiza de marketing: înțelegerea modului de analizare a datelor (mari) care sunt disponibile în mediu pentru a lua decizii strategice bazate pe date.
- Strategie de marketing digital: Dezvoltarea deciziilor tactice privind deciziile eficiente privind produsele, prețurile, distribuția și promovarea utilizând concepte și aplicații de marketing digital
- Managementul mărcii: înțelegerea modului de poziționare strategică, creștere și susținere a unei mărci într-un context de expunere media crescută și disponibilitatea consumatorilor de a crea împreună mărci.
- Comportamentul consumatorului: Studierea proceselor implicate atunci când indivizii sau grupurile selectează, cumpără, utilizează sau aruncă produse, servicii, idei sau experiențe pentru a satisface nevoile și dorințele.
- Marketing strategic: Învățați cum să analizați piețele și situațiile analitic și strategic.
Rezultatul programului
Abilități dobândite la finalizarea specializării
Elevii vor fi capabili de:
- colectarea, analizarea și rezumarea datelor pentru a ajuta procesul de luare a deciziilor;
- crearea și menținerea unui avantaj competitiv;
- anticiparea și transformarea noilor tendințe în oportunități de afaceri;
- dezvoltarea strategiilor de e-marketing și e-business;
- identificarea, comunicarea și influențarea principalilor jucători;
- elaborarea de strategii globale pentru produse și servicii.
Diplomă și rezultate specifice
La finalizarea acestei specializări, studenții primesc diploma de „Master în Științe Management, Specializare în Marketing”.
Admitere
Galerie
Acreditări
Studenți ideali
Grupuri țintă
Acest program este destinat:
- studenții care doresc să transforme noile tendințe în oportunități de afaceri;
- elevii care apreciază analiza cifrelor pentru a sprijini procesele decizionale.
Modulul „Marketing și Inteligență strategică” este predat în întregime în limba engleză.
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră ca
- expert în inteligență strategică;
- expert în managementul și protecția informațiilor;
- ofițer de cercetare (organizații de prognoză și birouri de cercetare).
in urmatoarele domenii:
- posturi comerciale,
- marketing,
- posturi legate de activități de monitorizare (tehnologie, piață și concurență).
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master Strategic Marketing
- Guildford, Regatul Unit
Master cu dublă diplomă în Inteligență de marketing strategic
- Groningen, Ţările de Jos
MA Marketing Strategic
- London, Regatul Unit