Master în Management Marketing Sportiv [MDMD]
ESIC Business & Marketing School
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 months
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 16.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Oct 2024
* Preț final apel: 10/2023 15.800 €
Introducere
Masterul în managementul marketingului sportiv este predat în campusul ESIC Business & Marketing School din Madrid. Campusul nostru s-a deschis în 2021 și are 40 de săli de clasă, un auditoriu pentru 300 de persoane, 16 săli de lucru, 5 puncte de întâlnire, o sală de sport, o sală de mindfulness, o cantină și multe altele. Sălile noastre de clasă sunt pline de studenți de master și postuniversitare specializați în marketing, management și tehnologie. Campusul este locul ideal pentru a crea relații, a lucra la ideile tale și a învăța. Dar, mai presus de toate, este locul perfect pentru a trăi în prezent și a construi viitorul.
- Durata: 12 luni
- Limba: spaniolă
OBIECTIVELE MASTERULUI IN MANAGEMENTUL MARKETINGULUI SPORTIV [MDMD]
- Veți identifica noi oportunități pentru dezvoltarea valorii mărcii prin analize critice și diferențiate ale mediului sportiv, consumatorilor și fanilor, părților interesate, concurenților și tendințelor din industria sportului.
- Veți proiecta strategii inovatoare de marketing pentru o industrie a sportului în creștere, în contextul unei piețe și economie globale și digitalizate.
- Veți învăța să planificați, să bugetați, să implementați și să controlați planul anual de marketing, permițându-vă de asemenea să măsurați impactul acestuia asupra obiectivelor economico-financiare și sociale ale mărcii/companiei/organizației sportive și/sau mediului sportiv.
- Vei fi apărătorul și managerul prestigiului și reputației sociale a mărcii, atât corporative cât și personale și/sau de produs înaintea setului de decizii și funcții ale companiei într-o piață globală și digitalizată.
- Te vei confrunta și vei rezolva situații complexe într-un mod sistematic, critic și creativ în medii în schimbare, diverse și globale.
- Veți identifica oportunități prin tehnologie, digitalizare, date și instrumente digitale pentru managementul marketingului și comunicării.
- Veți lua decizii și veți acționa etic prin aplicarea unor standarde înalte de respect pentru valorile umane, diversitatea culturală și sustenabilitate.
Admitere
Curriculum
Structura academică a Masterului în Managementul Marketingului Sportiv este concepută pentru a acoperi aspectele viziunii manageriale cu detaliile managementului și acțiunii planului de marketing. Prin urmare, masterul este împărțit în 5 module și un proiect final.
- Mediu sportiv
- Strategie în mediul sportiv
- abilități de management
- Construirea planului de marketing sportiv
- Specializare
- TFM. Lucrarea finală a maestrului
Galerie
Clasamente
- #1 Spania - Lideri în masterat în marketing în funcție de lume
- #3 Spania - Esic pe podiumul celor mai bune școli de afaceri, pentru proaspăt absolvenți și tineri profesioniști
- #3.4 Europa - Esic printre Topul European pentru Realizarea Programelor de Marketing
- #49 din lume: Cea mai bună școală de marketing bazată pe recenzii ale absolvenților, studenților și angajatorilor
Rezultatul programului
- Veți identifica noi oportunități de a dezvolta valoarea mărcii prin analiza critică și diferențială a mediului sportiv, consumatorilor și fanilor, părților interesate, concurenților și tendințelor din industria sportului.
- Veți proiecta strategii de marketing inovatoare pentru o industrie a sportului în creștere, în contextul unei piețe și economie globale și digitalizate.
- Veți învăța să planificați, să bugetați, să implementați și să controlați planul anual de marketing, permițându-vă de asemenea să măsurați impactul acestuia asupra obiectivelor economico-financiare și sociale ale mărcii/companiei/organizației sportive și/sau mediului sportiv.
- Vei fi apărătorul și managerul prestigiului și reputației sociale a mărcii, atât corporative cât și personale și/sau de produs în fața setului de decizii și funcții ale companiei într-o piață globală și digitalizată.
- Veți face față și rezolva situații complexe într-un mod sistematic, critic și creativ în medii în schimbare, diverse și globale.
- Veți identifica oportunități prin tehnologie, digitalizare, date și instrumente de marketing digital și management al comunicării
- Vei lua decizii și vei acționa etic, aplicând standarde înalte de respect pentru valorile umane, diversitatea culturală și sustenabilitate.
Burse și finanțare
Nu ne dorim ca problemele economice să fie un obstacol pentru a vă atinge obiectivele și a vă asigura pregătirea cu viitor, prin urmare, vă prezentăm o gamă largă de posibilități care vă vor ajuta în acest sens, atât Planul de burse pe care l-am dezvoltat la ESIC. , cum ar fi cele puse la dispoziție de diferite organizații publice sau private. Bursele și ajutoarele disponibile sunt următoarele:
- Burse proprii
- Burse naționale
- Burse internaționale
- Burse de mobilitate pentru stagii internaționali
- Asigurari si ajutor
ESIC menține acorduri de finanțare cu anumite entități bancare în condiții preferențiale pentru studenții înscriși la oricare dintre programele școlii. Regulile și condițiile specifice fiecăruia dintre aceste acorduri pot fi găsite în Secretariatul de zonă. ESIC te ajută cu finanțarea carierei tale.
Dacă locuiți în afara unuia dintre orașele în care ESIC are un campus și căutați cazare, vă recomandăm o serie de companii și reședințe dedicate cazării studențești. Găsiți-l pe cel care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.
Studenți ideali
Masterul în Managementul Marketingului Sportiv [MDMD] se adresează profilurilor de juniori cu maximum 2 sau 3 ani de experiență al căror obiectiv personal este să se dezvolte profesional în sectorul sportiv. Programul nostru este conceput pentru a se adapta profilurilor cu experiență în cariere sportive, cum ar fi INEF sau CAFD și management sportiv; precum și cariere CC.SS., precum marketing, jurnalism, publicitate sau ADE, printre altele. De asemenea, pentru cei care au avut experiență în efectuarea de stagii sau lucrul în companii sportive, gestionând mărci din sector.
Oportunități de carieră
Masterul MDMD vă permite să ocupați poziții atât din perspectiva proprietății sportive, cât și din perspectiva clientului. Acest lucru extinde foarte mult gama de posibilități pe care le puteți avea atunci când căutați opțiuni pe piața muncii.
- Manager de produs în proprietăți sportive sau client
- Managementul mărcii și comunicarea sportivilor profesioniști
- Manager evenimente sportive
- Manager de sponsorizări
- Responsabil de comunicare și reputație (companie, federație, asociații, sportivi)
- KAM în agenție de marketing sportiv
- Manager de cont la agenție de marketing sportiv