Master în Management - Marketing Digital Major
Kozminski University
Informatie cheie
Locația campusului
Warsaw, Polonia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
EUR 5.520 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Primul an de școlarizare
Introducere
Programul de marketing digital este o nouă specializare inovatoare în domeniul managementului, desfășurată în limba engleză.
Studiile au ca scop educarea unui manager de marketing modern care:
- Se deplasează cu competență în condițiile economiei digitale, înțelege lumea contemporană și clientul modern.
- Știe cum Internetul poate schimba nu numai marketingul, ci și întreaga organizație și știe cum să implementeze în mod eficient o astfel de schimbare.
- Înțelege modul în care tehnologiile moderne, adică rețelele sociale, dispozitivele mobile, inteligența artificială sau automatizarea, schimbă funcționarea companiei.
- Va fi capabil să creeze în mod eficient o strategie, un plan și sarcini legate de marketingul pe internet (inclusiv marketingul pe rețelele sociale).
- Cunoaște perfect și poate folosi instrumente legate de promovarea on-line (de exemplu, Facebook Ads, Google Adwords, sisteme de automatizare a marketingului sau sisteme de marketing prin e-mail).
- Știe cum să pornească și să conducă un magazin online, înțelege posibilitățile care rezultă din utilizarea modelelor de afaceri online (de exemplu, crowdsourcing, economie partajată, model freemium etc.).
- Cunoaște perfect analiza web, poate folosi instrumente precum Google Analytics, Brand24, Sotrender și multe altele.
- Cunoaște elementele de bază ale graficii computerizate și pregătirea materialelor video online.
- Poate coopera într-un mediu virtual (echipe virtuale).
- În timpul studiilor sale, a fost în continuu contact cu practicile de e-marketing și e-business.
- Recunoaște oportunitățile de dezvoltare ale oricărei organizații, rezultate din fenomenul transformării digitale, prin care trece fiecare companie sau instituție.
- Poate funcționa liber într-un mediu internațional, deoarece programul se desfășoară în limba engleză.
Partenerii programului:
Valori unice
- Partenerii studiilor sunt mărci recunoscute din lumea digitală, inclusiv Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat, care oferă studenților, printre altele, stagii, programe de certificare, acces gratuit la instrumente online, prelegeri pentru oaspeți și întâlniri cu practicieni.
- Programul de specialitate este compus din mai multe discipline principale (peste 800 de ore didactice), desfășurate sub formă de ateliere interactive, seminarii, exerciții, laboratoare de calculatoare și prelegeri.
- Cursurile sunt predate de lectori extraordinari și specialiști de înaltă clasă în e-marketing, cu o experiență imensă în e-marketing și e-business.
- Studenții sunt în contact direct cu companii din sectorul noilor tehnologii, participând la cursuri cu practicieni și implementând proiecte în domeniul e-marketingului și e-business-ului pentru companii specifice.
- Un absolvent de specialitate în marketing digital va câștiga o gamă largă de competențe și abilități specifice, permițând dezvoltarea rapidă a carierei practic în fiecare companie.
- Studenții sunt încurajați să profite de un sejur de șase luni într-una dintre cele 200 de universități renumite din întreaga lume, ca parte a unui program de schimb internațional. În plus, studenții au posibilitatea de a pleca pentru un stagiu plătit în străinătate.
- Absolvenții primesc o diplomă de masterat în management. În plus, primesc un supliment de diplomă care să ateste că absolventul a terminat o diplomă în marketing digital.
- Studiile sunt efectuate într-un mod cu normă întreagă.
Admitere
Curriculum
Cursuri
- Inteligența artificială în afaceri
- Transformare digitală
- Exploatarea datelor de afaceri
- Principiile managementului de proiect
- CRM și automatizare de marketing
- Proiect de consultanta digitala
- Analiza portofoliului de clienți
- Echipe virtuale
- Marketing digital II
- E-commerce și E-business Strategy
- Analiza digitală
- Social Media Marketing
- Design video și grafic
- Web Design și Management
- Managementul experienței clienților
- Aspecte juridice ale virtualizării
Orar
- Programe full-time
Cursurile au loc de luni până vineri dimineața și după-amiaza.
Galerie
Clasamente
Rezultatul programului
Ce câștigi din studii
În timpul studiilor, veți dobândi cunoștințe, abilități și competențe sociale, printre altele, în:
- Utilizarea cuprinzătoare a internetului și a tehnologiilor de rețea în marketing - construirea de strategii, planuri și sarcini de e-marketing.
- Crearea si administrarea site-urilor web.
- Cooperarea si managementul relatiilor cu un client modern.
- Construirea popularității companiei în rețea (promovare electronică).
- Manipularea sculelor, de ex Google Adwords și Google Analytics, Facebook Ads și automatizare de marketing, CRM sau sisteme analitice.
- Proiectarea și desfășurarea interacțiunii cu clienții folosind rețelele sociale (social media marketing).
- Analiza informatiilor online (analist web).
- Managementul proiectelor IT și conducerea echipei care implementează aceste proiecte.
- Managementul echipei virtuale.
- Utilizarea inteligenței artificiale în afaceri.
- Implementarea practică a proiectelor de e-marketing pentru o companie selectată.
- Elemente de bază ale graficii pe computer și editare video.
Burse și finanțare
Burse pentru cei mai buni candidați
Candidații la un program full-time, care au obținut cel puțin 80% din punctele de la proba de admitere vor avea posibilitatea de a aplica pentru „Bursa pentru cei mai buni candidați”.
Candidații premiați sunt aleși pe baza unui sistem de clasare.
Doar cererea depusă până pe15 iulie va fi luată în considerare pentru bursă. Candidații cărora li s-a acordat o bursă vor fi informați despre aceasta cel târziu pe 31iulie.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră după studii
După absolvirea specializării în Marketing digital în limba engleză, poți lucra în:
- Companii „tradiționale” (așa-numitele „cărămidă și mortar”), tratând internetul și marketingul pe internet ca pe o extensie necesară a activităților lor de promovare sau de vânzare.
- Companii „transformatoare” (așa-numitele „cărămizi și clicuri”), care doresc să profite de noile oportunități oferite de internet în achiziționarea de clienți, cooperarea cu clienții actuali și în transformarea generală a modelului de afaceri (așa-numitul „ transformare digitală”).
- Companii de internet (așa-numitele „clicuri pure”), care doresc să-și consolideze poziția pe piața virtuală și să exploateze și mai mult avantajele și potențialul mediului digital în operațiunile lor.
- Companii de consultanță, agenții interactive, agenții de social media etc. care oferă servicii legate de internet altor companii.
- Companii din sectorul noilor tehnologii.
- Startup-uri și orice afacere nouă.
Exemple de profesii pentru care un absolvent al programului va fi bine pregătit:
- Manager de marketing digital
- Social Media Marketing Manager
- Ofițer de transformare digitală
- Manager de marketing / coordonator de marketing
- Manager Marketing și Comunicare
- Analist de management al relațiilor
- Manager de proiect
- Consultant in Marketing Digital
- Manager e-commerce
- Manager de comunitate
- Analist web
Acreditări
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.