Master în Management Internațional al Hotelurilor și Turismului
Oxford Brookes University
Informatie cheie
Locația campusului
Headington, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 16.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenți din Marea Britanie cu normă întreagă: 10.200 GBP | Studenți internaționali/UE cu normă întreagă: 16.200 GBP
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
MSc International Hotel and Tourism Management vă va dezvolta capacitatea de a gândi strategic în disciplinele de bază ale managementului. Vă veți baza pe studiile și experiența de muncă anterioare și vă puteți specializa într-o zonă aleasă.
Personalul nostru didactic este experți recunoscuți în domeniile lor. Mulți dintre ei scriu cărți care vă sprijină învățarea. Veți interacționa cu experți din industrie printr-o serie de evenimente și vorbitori internaționali vizitatori. Și dezvoltați-vă abilitățile de rețea în timp ce obțineți contacte utile, globale, pentru viitor.
Programul nostru unic de mentorat Bacchus vă oferă sprijin individual de la un profesionist senior. Aceștia vă vor ajuta să vă dezvoltați abilitățile profesionale și vă vor sfătui cu privire la viitoarea dvs. carieră.
Veți avea sprijin cu locurile de muncă și plasamente de absolvent de la Centrul nostru de Cariere. Și angajatorii de top din domeniul ospitalității vizitează campusul și recrutează studenți.
Modelul sandwich include un stagiu de muncă plătit de un an, după finalizarea părții predate a cursului.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
Învățare și evaluare
Veți studia module care se bazează pe experiența anterioară de învățare și de lucru. Și dezvoltați o înțelegere mai profundă a complexității managementului hotelier internațional în mediul turbulent de astăzi.
Module de studiu
Module obligatorii
- Management financiar strategic
Te vei concentra pe utilizarea informațiilor financiare pentru luarea deciziilor manageriale în industria hotelieră internațională, evenimente și turism. Veți studia problemele financiare cheie care influențează luarea deciziilor manageriale în planificarea profitului și gestionarea activelor. Veți explora implicațiile financiare ale evoluțiilor actuale care afectează managementul hotelurilor, evenimentelor și afacerilor din turism. - Gestionarea oamenilor din diferite culturi
Vă veți familiariza cu o serie de abordări practice pentru managementul oamenilor din organizațiile de servicii contemporane. Veți învăța cum să evaluați mediul internațional hotelier și turistic și cum să emiteți judecăți despre cele mai potrivite abordări de management al resurselor umane pe care să le adoptați în diferite situații. Vă veți crește gradul de conștientizare a problemelor care trebuie luate în considerare atunci când companiile decid să se extindă dincolo de piața lor internă. Veți învăța cum să dezvoltați o strategie de resurse umane pentru extinderea unei companii de ospitalitate într-o țară nouă. - Marketing peste culturi
Veți analiza conceptul de marketing într-un context hotelier și turistic internațional. Veți analiza strategiile companiilor internaționale de hoteluri și turism. Accentul se pune pe diferențele culturale și asemănările pe care operatorii internaționali de ospitalitate/turism trebuie să le înțeleagă pentru a dezvolta strategii de marketing globale eficiente. Evaluarea poate implica o analiză a pieței de țară, proiectarea propriei mărci și dezvoltarea strategiilor de intrare pe piață pentru un program de expansiune internațională. - Guvernarea Riscului Corporativ
Veți învăța despre buna guvernare corporativă și managementul riscurilor într-un mediu turistic dinamic. Într-un grup, veți cerceta contextul de afaceri istoric și actual și guvernanța corporativă a unei companii la alegere din industria ospitalității internaționale și a turismului. Vei evalua guvernanța și performanța acesteia, vei evalua riscurile cu care se confruntă într-un context global și vei face recomandări cu privire la strategiile pe care compania ar trebui să le urmeze pentru a-și atinge obiectivele de afaceri. Vei deveni un gânditor strategic mai global și capabil să identifice și să răspunzi la factorii care amenință realizarea obiectivelor strategice ale unei companii. - Metode de cercetare
Veți primi abordări, metodologii și resurse disponibile pentru a vă îmbunătăți capacitățile de cercetare. Veți proiecta metodologia pentru un proiect de cercetare care vă ajută să înțelegeți cum să colectați și să analizați datele necesare pentru redactarea disertației sau a proiectului client. - Mentorat și Dezvoltare Leadership
Veți dezvolta o înțelegere aprofundată a teoriei și practicii leadershipului. Înțelegerea dvs. despre teoria leadershipului va crește prin implicarea în dezbaterile contemporane despre leadership în industria ospitalității, evenimentelor și turismului, cu un accent deosebit pe leadershipul etic. Vă veți dezvolta competențele profesionale și înțelegerea practicii de leadership prin participarea la Programul de mentorat Bacchus al școlii, care vă va potrivi cu un mentor din industria ospitalității internaționale, evenimentelor sau turismului. - Module optionale
- Strategii de distribuție digitală în turism
Scopul principal al acestui modul este de a vă permite să evaluați critic evoluțiile actuale și emergente în sistemele de distribuție electronică. Veți explora impactul sistemelor globale de distribuție și al rețelelor sociale atât din perspectiva consumatorului, cât și din punct de vedere organizațional. - Evenimente
În acest modul, veți explora relațiile complexe dintre evenimente, grupuri și indivizi pornind de la concepte și metode din diverse științe sociale. Modulul se concentrează pe trei teme:- contextele sociale și culturale în care au loc evenimentele
- diferitele părți interesate care afectează și sunt afectate de evenimente
- impactul social, cultural, de mediu, economic și politic al evenimentelor pentru state, regiuni, organizații, grupuri și indivizi.
- Inovare în turism și antreprenoriat
Turism Inovația și antreprenoriatul sunt fundamentale pentru dezvoltarea produselor și serviciilor turistice care contribuie la strategii de dezvoltare durabile la nivel local, regional și național. Veți lua în considerare procesul de inovare, inclusiv rolul părților interesate cheie din turism, cum ar fi guvernul, sectorul privat, ONG-urile și comunitățile locale. - Gestionare a veniturilor
Acest modul vă prezintă concepte cheie din Revenue Management, cum ar fi managementul capacității, stabilirea prețurilor dinamice și prognoza. Pentru a înțelege pe deplin cum să aplicați gestionarea veniturilor în afacerile de ospitalitate și turism, trebuie să fiți conștienți de relația dintre preț și valoare și de modul în care aceasta influențează deciziile de cumpărare ale clienților. Alte opțiuni pot fi, de asemenea, disponibile.
Plasarea
- Mod sandwich / Plasare
Dacă decideți să utilizați modul sandwich, anul dvs. de studii predate cu normă întreagă va fi urmat de un an de experiență de lucru cu normă întreagă, supravegheată. Timpul de experiență de muncă supervizată este plătit și petrecut cu un angajator internațional adecvat pentru ospitalitate și turism. Desfășurați un proiect evaluat pentru companie ca parte a studiilor academice privind plasarea.
Proiect final - alege unul dintre
- Disertație
Dizertația este o oportunitate pentru tine de a investiga un subiect în profunzime din mai multe perspective, lucrând independent și supravegheat de un tutore de specialitate. Tu alegi tema de ospitalitate, evenimente sau management turistic pe care vrei să o studiezi. Acesta poate fi același subiect ca și în modulul dvs. Contemporary Issues sau un domeniu diferit.
Prin redactarea disertației, vă veți dezvolta capacitatea de a revizui în mod critic literatura, de a identifica lacunele în cunoștințele actuale și de a practica abilitățile de cercetare relevante pentru a facilita colectarea, analiza, interpretarea și prezentarea datelor. - Proiect client
Aveți posibilitatea de a lega teoria de practică analizând o problemă organizațională reală. După ce ați identificat un proiect (cu aprobarea atât a companiei client, cât și a liderului de modul), investigați o anumită problemă, una care poate fi susținută prin literatura de specialitate și prin efectuarea de cercetări primare cu clientul. Acest modul nu este un stagiu, dar poate fi luat împreună cu un stagiu pe care l-ați identificat și la care participați. „Problema” în cauză poate fi o problemă actuală de management pentru organizația client sau legată de alegeri strategice viitoare. Proiectul Client vă oferă o experiență semnificativă de învățare și dezvoltare personală.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
După absolvirea acestui curs, veți avea perspective excelente de carieră în ospitalitate și turism - în special în industria hotelieră internațională. Absolvenții noștri continuă să lucreze pentru mărcile hoteliere de top într-o gamă largă de roluri, fie în Marea Britanie, fie la nivel internațional, cu companii, inclusiv:
- Accor
- Busolă
- Carnaval
- Patru anotimpuri
- Hilton
- Hyatt
- IHG
- Shangri-La
- Mandarin Oriental
- Marriott
- Radisson
- Sodexho
- Sol Melia
- Starwood
- TUI.
În funcție de experiența lor anterioară, absolvenții au obținut funcții de supervizare/conducere junior și roluri operaționale.
Stagiul de muncă opțional de un an este o oportunitate excelentă pentru cei care ar dori să câștige experiență de lucru în industria ospitalității după curs.
Făcând un stagiu de muncă vei primi:
- experiență de lucru plătită, cu normă întreagă
- experiență practică cu un angajator de top în industria ospitalității, evenimentelor și turismului
- un serviciu dedicat pentru a vă ghida căutarea de destinații de plasare
- ateliere personalizate de dezvoltare a abilităților de plasare
- sprijin continuu din partea școlii
- capacitatea de angajare îmbunătățită a absolvenților
- șansa unei oferte ferme de angajare.
Unii studenți aleg o carieră academică studiind pentru un doctorat la noi sau în alte universități. Programul nostru oferă studenților o pregătire excelentă pentru studiile doctorale și cariere în predarea în universități.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Managementul Turismului
- Budapest, Ungaria
Master în turism și management de evenimente
- Il-Kalkara, Malta
MS Managementul ospitalității și turismului
- Orlando, Statele Unite ale Americii