Master în Made in Italy, Fashion and Luxury Management (MIFL)
Università LUM - School of Management
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 8.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Reducere Early Bird 15% Reducere până la 31.07.2022
Introducere
Programul de master „Made in Italy, Fashion and Luxury Management” (MIFL) , prezentat în întregime în limba engleză, este un master universitar de prim nivel. Obiectivul său principal este de a pregăti profesioniști și de a le oferi competențe puternice în domeniul modei și luxului, pentru a identifica noi oportunități de afaceri pe piețele internaționale și pentru a construi și gestiona proiecte în industriile creative cu strategii premium.
Industria modei și a luxului este un sector în creștere și în evoluție rapidă, în care sunt necesare abilități individuale specifice de creativitate și management, abilități strategice, comunicare și management al noilor tehnologii, precum și abilități și competențe specifice pentru dezvoltarea de noi inițiative. În acest context, Masterul Made in Italy, Fashion & Luxury Management subliniază importanța caracteristicilor specifice sistemului italian și a abilităților sale de creativitate și inovare care disting brandurile italiene pe principalele piețe internaționale.
Masterul MIFL oferă un parcurs profesional și formativ, care oferă candidaților o oportunitate concretă de a începe o carieră într-un context stimulativ și internațional pe lângă dobândirea de profesionalism și competență în domeniul modelelor de management al afacerilor de modă și lux. Evenimentele și activitățile de networking vor contribui, de asemenea, la îmbogățirea fiecărei experiențe individuale, și datorită interacțiunii cu companii creative din sectorul modei și luxului.
Lecțiile sunt susținute în limba engleză de profesori academici și prestigioși profesori invitați internaționali și manageri din lumea Made in Italy, fashion și lux.
FACULTATE
o Giuseppe Abatista , Ferragamo SpA – Grup Tax, Planning & Control, Preț Director
o Marco Bacini, MB Group – CEO
o Fabio Biccari, dfarm – Transformare digitală, Expert în inovare
o Andrea Bonante, Moncler – Director Corporate Affairs & Global Compliance
o Simone Botta, Gaetano Aloisio & Co. Srl – Chief Marketing & Communication Officer
o Paolo Cacciato, Universitatea LUM – Profesor adjunct Facultatea de Economie; ADM EA Consulting - Proprietar și Director General
o Alessandro Carnicella , Brand Partners Group – Fondator și CEO
o Francesca Carrobio Di Carrobio, Hermes Italia – CEO
o Stefano Cavaleri, Foorban – Co-fondator și CMO
o Giulia Cipollini, Studio Legale Withers – Partener – Director Fiscal și Planificare Patrimonială
o Sacha D'Ecclesiis , Cintioli & Associati – Partener
o Enrico Di Fiorino , Fornari e Associati – Partener – Avvocato, LL.M.
o Eugenia Di Muzio , Aquazzura – Director Comercial Mondial
o Luca Esposito, Chopard – Manager Training EMEA
o Stefano Galassi, Global Fashion Tech – Director General și Consilier pentru Inovare
o Ottavio Gallone, Lumēi Cosmetics – Fondator și CMO
o Antonello Garzoni, Universitatea LUM – Rector, Profesor Titular de Management Strategic
o Nicola Giuggioli, Eco Age Ltd – CEO
o Silvia Grilli, Revista Grazia – Director
o Matteo Guerrini – Senior Marketing and Digital Consultant
o Lisa Lardera, Gucci – Senior Sales Account
o Francesco Leccisi, Essilor-Luxottica – Senior Vice President Business Development
o Jacopo Liguori, Studio Legale Withers – Partener – Șef al echipei italiene de proprietate intelectuală, tehnologie și confidențialitate
o Stefano Loconte, Universitatea LUM Jean Monnet – Profesor de Drept Fiscal – Firma de Avocatură Loconte & Partners, Fondator
o Leila Loconsole – Manager Dezvoltare Productie
o Sauro Mariani, San Domenico Hotels – Vicepreședinte Vânzări și Marketing
o Maria Matloub, GGUTT Design & Innovation hub – Designer
o Maurizio Mazzanti, Reborn Ideas – Fondator
o Monica Medini, SUPSI – Profesor de Marketing
o Fabrizio Montanari, Università di Modena e Reggio Emilia – Profesor titular de organizare a afacerilor
o Ida Palombella, Deloitte Legal – Partener, Head of IP, IT & Data Protection
o Sharon Whitehouse, Studio Legale Withers – Partener | Avocat (Anglia și Țara Galilor)
Data de începere - 9 ianuarie 2023
Inscrierea pana la data de 31 septembrie 2022 puteti beneficia de 15% reducere (6.800 euro in loc de 8.000 euro).
Între timp, experimentează MIFL Master prin povestea noastră pe Instagram href="https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDg0ODA4NzU5MjUwNzk4?igshid=g6ptoyirk8qx
Admitere
Galerie
Rezultatul programului
Structura cursului
- Managementul afacerilor internationale
- Administrarea afacerilor și strategii internaționale
- Managementul resurselor umane
- Marketing strategic
- Comunicare, PR și Management de evenimente
- Marketing digital
- Concentrați-vă pe Made in Italy, modă și afaceri de lux
- Fabricat în Italia și managementul bunurilor de lux
- Managementul mărcii și managementul clienților
- Cumpărare și comercializare
- Managementul vânzărilor cu amănuntul
- Design Thinking și Project Management
- Inovație și management de produs
- Managementul durabilității
- Legea proprietății intelectuale și certificare Made in Italy
- Impozitarea afacerilor
- Laborator digital de modă și lux
- Laboratorul de Comunicare Digitală
- E-business și e-commerce Lab
- Fashion Tech Lab
- Internaționalizarea laboratorului Made in Italy
- Program de internship
Burse și finanțare
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Bunurile de lux, bunurile de modă și bunurile de stil de viață sunt cu siguranță printre principalele sectoare ale excelenței italiene.
Cursul își propune să ofere tinerilor absolvenți abilitățile tehnice, manageriale și manageriale pentru a intra profesional în companii din sectoarele modei și luxului, care în prezent sunt în creștere rapidă și necesită din ce în ce mai multe competențe profesionale specifice pregătite corespunzător.
La finalul cursului, principalele posturi de muncă și oportunitățile de carieră vor fi în companii, companii de consultanță, asociații comerciale și instituții din sectoarele modei, luxului și stilului de viață, în principal în următoarele funcții:
• Marketing
• Comunicare și Evenimente
• Managementul brandului
• Comercializare cu amănuntul
• Visual Merchandising
• Operațiuni de vânzare cu amănuntul
• Marketing digital