Master în Leadership Educațional
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Belfast, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 3 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 19.100 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jun 2024
* Irlanda de Nord și Republica Irlanda: 6.650 GBP | Anglia, Scoția sau Țara Galilor: 7.470 GBP | UE, altele și internaționale: 18.200 GBP
Introducere
Leadership-ul în școli este asociat cu promovarea unui mediu în care elevii își pot atinge întregul potențial și în care personalul educațional este sprijinit, motivat și se poate dezvolta profesional. Liderii de școală eficienți sunt adesea descriși ca având capacitatea de a transforma și motiva pe alții, au viziune, experiență și expertiză. Acest curs consideră, totuși, că școlile eficiente au lideri care pot fi găsiți în întreaga școală și nu se limitează neapărat doar la cei care ocupă funcții de conducere. Ideile cheie explorate în acest curs sunt leadershipul care este distribuit, colaborarea și beneficiile rețelelor, leadershipul transformațional și modul în care leadershipul eficient poate schimba și îmbunătăți școlile.
Masterul în Leadership Educațional recunoaște că școlile și, mai larg, sistemele educaționale depind de lideri din toate categoriile sociale și de toate tipurile de poziții, indiferent de titlul atribuit. Prin urmare, este menit să ofere dezvoltarea leadership-ului pentru oamenii care lucrează în toate tipurile de roluri în sistemul educațional: profesori de clasă, lideri de școală formală, personalul autorităților locale, factori de decizie și orice persoană cu un interes direct în domeniul primar și post- sectoare de școală primară.
Programul își propune să vă echipeze cunoștințele, abilitățile și capacitatea creativă necesare pentru a răspunde unei varietăți de provocări de conducere cu care se confruntă instituțiile de învățământ contemporane. Vom contesta noțiunile tradiționale de „lideri” și „leadership”, indicând modele noi, mai colaborative și mai organice de conducere.
Este de așteptat ca absolvenții să-și poată informa practica profesională cu cele mai recente dovezi de cercetare în domeniu pentru a cultiva relații semnificative în comunitățile educaționale, a aborda problemele de echitate și diversitate, a sprijini predarea și învățarea și, în cele din urmă, pentru a asigura rezultate de calitate, care sunt adaptate pentru nevoi contextuale. Căutăm să dezvoltăm studenților capacitatea de a critica practicile actuale de leadership și de a pune în aplicare schimbări care vor îmbunătăți educația pentru toți.
Data limită de depunere a cererilor: joi, 30 iunie 2022, ora 16:00.
Experiența studenților
- Elevii sunt implicați activ în sesiuni (conduse de studenți) și există oportunități de lucru în grupuri mici și prezentări.
- Temele sunt adaptate la subiecte de interes pentru fiecare student în parte.
- Există o viziune internațională asupra problemelor de conducere.
- Combinația internațională de studenți permite schimburi de cunoștințe, experiență și perspective.
- Studenții cu transfer de credite care au absolvit alte premii la nivel de master, de ex PGCE sau Professional Qualification for Headship (PQH), în ultimii zece ani sunt eligibile pentru transfer de credit. Cererea de transfer de credit trebuie depusă în același timp cu aplicarea programului online, deoarece nu sunt acceptate cereri retroactive.
- Programul este adaptat profesioniștilor care lucrează și, ca atare, se utilizează o abordare de învățare mixtă. Modulele sunt formate din prelegeri față în față și sesiuni online. Prelegerile la Queen's au loc seara, iar sesiunile online pot fi finalizate în afara campusului. Studenții cu fracțiune de normă pot rămâne la locul de muncă în timpul studiilor și pot aplica direct noile cunoștințe în mediul lor.
Galerie
Admitere
Curriculum
Studenții se pot înscrie cu normă întreagă (1 an) sau cu fracțiune de normă (3 ani). Modulele individuale pot fi studiate ca un curs scurt. Studenții cu fracțiune de normă completează de obicei unul sau două module pe semestru. Studenții cu normă întreagă completează de obicei trei module pe semestru.
Masterul este acordat studenților care parcurg cu succes șase module predate (120 de puncte CATS) și o dizertație de cercetare de 15.000 - 20.000 de cuvinte (60 de puncte CATS).
Calificările de ieșire sunt disponibile: studenții pot ieși cu o diplomă postuniversitară completând cu succes 120 de puncte CATS din modulele predate sau un certificat postuniversitar prin finalizarea cu succes a 60 de puncte CATS din modulele predate.
Am simplificat studiul pentru un modul de master ca un curs scurt.
Module Module de bază (toate cele 20 de puncte CATS):
O introducere în metodele de cercetare: copii, tineri și educație (obligatoriu)
Acest modul introductiv de metode de cercetare este obligatoriu pentru toți studenții de masterat de la Școala de Științe Sociale, Educație și Asistență Socială și nu presupune experiență sau cunoștințe anterioare despre metodele de cercetare. Scopul modulului este de a oferi o imagine generală a cercetării și de a contextualiza gama largă de abordări și dezbateri care sunt evidente în cercetarea educațională contemporană. Modulul își propune să ofere studenților o înțelegere a teoriei și o apreciere a diferitelor perspective care stau la baza metodologiilor cantitative și calitative. Studenții vor fi introduși în problemele etice legate de cercetarea educațională, precum și o serie de abordări metodologice, în cadrul cărora vor fi abordate problemele teoretice și practice cheie.
Leadership for Change (obligatoriu)
În acest modul, studenții vor dezvolta cunoștințe teoretice și practice despre cum să conducă schimbarea în medii educaționale complexe. Subiectele abordate includ natura și tipurile de schimbare și inovare; procesul de schimbare organizațională care acoperă faze de la început până la instituționalizare; factorii care afectează succesul schimbării la diferite niveluri (nivel individual, echipă, organizațional și macro); creativitate și schimbare; rezistenta la schimbare; și modurile subtile în care cultura influențează implementarea reformei. Se acordă o atenție specială rolului diferitelor părți interesate în procesul de schimbare a școlii, inclusiv profesori, lideri superiori, elevi, părinți, autorități educaționale locale și guverne. Accentul este pus pe dezvoltarea unui dialog constructiv pentru schimbare prin schimbarea concentrației de la identificarea problemelor la explorarea posibilităților. Este examinată atât literatura teoretică, cât și cea empirică. Analiza studiilor de caz în grupuri mici constituie principalul instrument de învățare în timpul sesiunilor care ajută la raportarea teoriei și cercetării la situațiile din viața reală de schimbare organizațională.
Teoria și practica leadershipului: o prezentare generală (obligatoriu)
Acest modul este o introducere generală în teoriile de conducere și organizaționale în ceea ce privește educația. Întrucât leadership-ul este un concept larg dezbătut, scopul acestui modul nu este să acopere toate conceptualizările și perspectivele diferite, ci mai degrabă să exploreze unele dintre problemele cheie din domeniu. Elevii își vor extinde înțelegerea naturii complexe a practicii de conducere în școli și vor aprecia ideea că „un lider bun” depinde întotdeauna de situație și context. Practica de leadership este examinată prin diferite lentile tematice, cum ar fi teoriile motivației umane, teoria sistemelor sociale, conceptul de inteligență emoțională; cultura organizațională și politică; parteneriatul și colaborarea, precum și etica. Modulul se adresează tuturor tipurilor de profesioniști din domeniul educației, indiferent dacă ocupă sau nu o funcție oficială de conducere. Elevii vor avea oportunitatea de a folosi literatura și discuțiile cu colegii pentru a analiza procesul educațional și a oferi un leadership eficient în cadrul acestuia.
Eficacitatea școlii și îmbunătățirea școlii (obligatoriu)
Acest modul introduce elevii în literatura teoretică și empirică despre eficiența școlii și îmbunătățirea școlii. Se analizează dezbaterile actuale cu privire la ceea ce constituie o școală eficientă (bazându-se pe conceptualizări variate ale rezultatelor educaționale, cum ar fi rezultatele academice, bunăstarea emoțională, angajamentul civic, echitatea etc.), factorii interni/externi care afectează aceste rezultate și implicațiile pentru cei care își asumă roluri de conducere în școli.
Se va acorda o atenție specială impactului colaborării inter și intra-școlare asupra rezultatelor educaționale și provocărilor reprezentate de structurile competitive existente în Marea Britanie. Modulul își propune, de asemenea, să dezvolte capacitatea elevilor de a utiliza datele în mod critic (inclusiv măsuri cu valoare adăugată și rapoarte de inspecție) în măsurarea eficienței școlii și planificarea pentru îmbunătățire. Evaluează ce arată astfel de date, ce nu arată și cum pot fi utilizate în moduri care provoacă inechitățile și promovează o educație justă din punct de vedere social. Modulul examinează, de asemenea, literatura privind planificarea dezvoltării școlare ca mecanism de îmbunătățire a școlii și explorează politicile relevante din Marea Britanie. Elevii vor fi încurajați să ia în considerare literatura studiată în lumina propriilor experiențe școlare. Este recomandabil ca studenții să urmeze modulul „O introducere în metodele de cercetare: copii, tineri și educație” înainte de a participa la acesta.
Două module opționale pot fi alese din programul de studii educaționale (MEd).
Clasamente
Cercetarea noastră educațională s-a clasat pe locul 4 în Marea Britanie în ceea ce privește intensitatea cercetării, 87% fiind evaluate drept „excelent la nivel internațional sau lider mondial” (REF, 2014).
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Unii absolvenți au găsit acest grad benefic pentru îmbunătățirea practicii de conducere la locul lor de muncă. Alții au considerat că este benefic în extinderea rolurilor pe care le asumă la locul de muncă și în obținerea unui loc de muncă sau promovare. Unele progrese către studii și cercetare la nivel de doctorat.
Absolvenții reginei obțin beneficii excepționale. Inițiative unice, cum ar fi Degree Plus și Researcher Plus, ne întăresc angajamentul față de angajare, în timp ce programele inovatoare de conducere și executive îi ajută pe studenții noștri să obțină poziții cheie de conducere atât la nivel național, cât și internațional.
Premii suplimentare câștigate
Nu există costuri suplimentare specifice pentru curs asociate cu acest program.
Premii și premii
Profesorii care lucrează la proiecte de disertație la clasă pot aplica pentru premiul Centrului pentru Cercetare Educațională din Irlanda de Nord (NICER).
Grad plus premiu pentru abilități extrașcolare
Pe lângă programul dvs. de studii, la Queen's, puteți avea oportunitatea de a obține abilități mai largi de viață, academice și de angajare. De exemplu, plasamente, voluntariat, cluburi, societăți, sport și multe altele. Deci, nu numai că absolviți cu o diplomă recunoscută de la o universitate lider mondial, ci veți avea experiență practică națională și internațională, plus o expunere mai largă la viață în general. Numim acest lucru Grad Plus. Este ceea ce face ca studiul la Queen's University Belfast să fie special.