Master în Inginerie experiența utilizatorului
Goldsmiths, University of London
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
GBP 10.870 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Experiența unui utilizator în ceea ce privește tehnologia depinde de opțiunile de proiectare și inginerie care influențează interacțiunile acestora. Tehnologiile emergente și viitoare vor depăși capacitățile disponibile astăzi, astfel încât experții noștri vă vor oferi cercetarea necesară pentru exploatarea și comercializarea de noi posibilități în beneficiul utilizatorilor.
Acest program inovator va explora modul în care oamenii experimentează lumea din jurul lor, în special atunci când utilizează tehnologia. Veți învăța cum fiecare strat de tehnologie - de la hardware-ul de bază până la modul în care este gestionat suportul media - poate afecta experiența utilizatorului în sarcini practice. Pe baza acestor aspecte, vi se vor oferi abilitățile de a transforma cerințele utilizatorilor în soluții tehnice adecvate.
O varietate de module elective în tehnologii avansate și psihologie vă va permite să alegeți o cale care să pună accentul pe tehnologia dorită. Având în vedere natura profesională a programului, există o opțiune de a întreprinde un proiect de teză de studiu pe teren ca o alternativă la teza academică convențională.
Importanța interacțiunii cu calculatorul uman și proiectarea unei interfețe bune este din ce în ce mai recunoscută ca fiind cheia viitorului dezvoltării tehnologice de succes. Software-ul și hardware-ul centrate pe utilizator continuă să evolueze și devin din ce în ce mai importante în designul de produs, întrucât descoperirile tehnologice conduc la inovare. Abilitatea de a selecta și de a implementa tehnologiile adecvate pentru a furniza soluții utile și satisfăcătoare va aborda un deficit actual de competențe și va oferi studenților competențe profesionale la cerere.
Goldsmiths se află în prim-planul calculului și al creativității și, ca atare, veți avea ocazia de a învăța de la cercetători de vârf din domeniul calculului, designului, psihologiei și afacerilor.
Module și structură
Module de bază
- Computing pentru experiența utilizatorului * (15 credite): acoperă analiza impactului fiecărui nivel de tehnologie asupra experienței utilizatorului și explorează modul în care tehnologia poate să se potrivească cu cerințele și capacitățile utilizatorilor
- Introducere în metodele de cercetare * (Nivelul 7 15 Credite): Acoperă metodele utilizate pentru a se asigura că evoluțiile tehnologice reflectă nevoile utilizatorilor și au fost testate cu utilizatorii, inclusiv metodele de utilizare a prototipurilor în procesele de proiectare și dezvoltare
- Interacțiune știință * (15 credite): Exploră diferitele interacțiuni care pot avea loc între oameni, inclusiv acele interacțiuni care utilizează sau sunt mediate de tehnologie. Vor fi discutate diverse metode de explorare a interacțiunilor, inclusiv empirice, modelare, simulare, studii de caz și design ca știință
- Proiectare și analiză de cercetare (15 credite): Scopul acestui modul este de a oferi înțelegere și abilități legate de proiectarea cercetării și de a oferi un sprijin suplimentar pentru aspectele de proiectare ale lucrărilor de disertație. Subiectele includ: concepte de bază; metode non-experimentale; metode experimentale; metode cvasi-experimentale; considerații etice; experiență bazată pe baze de date online și alte resurse; un seminar privind designul și statisticile ca argument principal
- Tematici aplicate / Lectori invitați * (15 credite): Vorbitori invitați invitați din diferite industrii și organizații comerciale vor descrie rolul pe care experiența tehnologiei și utilizatorilor îl are asupra operațiunilor lor
- Strategia de marketing (15 credite) : Acest modul este împărțit în două secțiuni: una teoretică și una bazată pe practici. Vom începe prin definirea rolului strategiilor de marketing în cadrul strategiei de afaceri și a strategiei companiei unei companii. Vom analiza apoi procesul de creare a unui plan de marketing. Modulul se va muta apoi pe formularea strategiilor de marketing.
- Proiect de calcul (60 de credite): Proiectul de calcul reprezinta o oportunitate pentru studenti de a aplica abilitatile, cunostintele si expertiza pe care le-au dobandit in timp ce studiaza la departamentul de la un singur si coerent de lucru. Proiectul permite studenților să urmeze o inițiativă care le solicită
sau
- Proiect de teren (60 de credite): Acest modul își propune să ofere studenților cu o experiență profesională la nivel de specificare conducerea și prezentarea o piesă substanțială de cercetare de experiență de utilizator. Elevii vor întreprinde studii de teren și alte studii de birou / de cercetare asociate, pentru a descoperi informații relevante privind designul, sistemul, produsul sau serviciul privind necesitățile, contextele, comportamentele și dorințele utilizatorilor. Elevii vor prezenta rezultatele cercetării utilizatorilor către o varietate de actori din industria de proiectare - utilizatori / participanți, designeri, ingineri, manageri, marketing și alți profesioniști
Plus 2 Module opționale de la calcul sau psihologie pentru a adăuga abilitățile și cunoștințele necesare pentru teză / proiect, alese dintr-o listă anuală de module care pot include:
- IS71013A: Calculul fizic (15 credite)
- IS71014B: Ateliere în codificarea creativă 1 (15 credite)
- IS71070A Fundamentele dezvoltării web (15 credite)
- IS71055B: Practici media sociale critice (15 credite)
- IS71060A Învățarea în mașină și extracția datelor statistice (15 credite)
- IS71066A Vizualizare interactivă a datelor (15 credite)
- IS71065A Calculul fizic: Arduino și tehnologii conexe (15 credite)
- PS52006T: Psihologie cognitivă (15 credite)
- PS52004T: Psihologia dezvoltării (15 credite)
Modulele marcate cu * nu sunt confirmate pentru intrarea în anul 2018 și se pot schimba
Vă rugăm să rețineți că, din cauza personalului nu angajamente de cercetare toate aceste module pot fi disponibile în fiecare an.
Abilități și cariere
Acest program este livrat cu ajutorul unui Consiliu consultativ industrial (IAB), care ne ajută să ne asigurăm că acesta este adaptat la nevoile actuale și viitoare ale angajatorilor din diverse sectoare private și publice. Echipa care livrează programul este activă în forumurile UX de pe LinkedIn și în alte grupuri industriale și academice, pentru a se asigura că programul este bine cunoscut în rândul potențialilor angajatori.
Cerințe de intrare
Ar trebui să aveți o diplomă de licență cel puțin de clasa a doua de clasă standard în calcul, psihologie, design sau discipline conexe, și un interes și capacitatea de a lucra în contexte interdisciplinare.
În circumstanțe excepționale, poate fi considerat practicieni restante sau persoane cu experiență comercial puternic.
Fitness pentru tren
Dacă vi se oferă un loc în acest program, va trebui să îndepliniți criteriile de fitness pentru formare.
Calificări echivalente
Am accepta o gama larga de calificări internaționale. Aflați mai multe despre calificările le accepta din întreaga lume.
Cerințe de limbă engleză
Dacă engleza nu este limba dvs. primul, va trebui să îndeplinească cerințele noastre de limba engleza pentru a studia cu noi.
Pentru acest program am nevoie de:
IELTS 6.5 cu o valoare de 6.5 în scris
Dacă aveți nevoie de asistență cu limba engleză, vă oferim o gamă largă de cursuri care vă pot ajuta să se pregătească pentru studii la nivel de studii postuniversitare.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.