Master în Informatică
UiT The Arctic University of Norway
Informatie cheie
Locația campusului
Tromsø, Norvegia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* fără taxe de școlarizare pentru studenții internaționali
Introducere
Informatica ne înconjoară peste tot în viața de zi cu zi, precum internetul și telefoanele mobile. Programul este extrem de practic și experimental, în care elevii învață să proiecteze, să dezvolte și să programeze sisteme de date avansate. Toate predările vor avea loc în limba engleză, iar programul are studenți din întreaga lume.
Descrierea programului
- Durata: 2 ani
- Credite (ECTS) : 120
- Cerințe de admitere : Licență în informatică sau calificare similară, cu o diplomă în informatică (min 80 ECTS)
- Denumirea diplomei : Master în biomedicină
- Codul de aplicare :
- Solicitanți norvegieni și nordici: 4008
- Solicitanți internaționali: 2017
Programul vă oferă o bază solidă în informatică, combinată cu o înțelegere mai profundă și mai detaliată și abilități în domeniul ales de specializare în teza de masterat.
Programul constă din patru cursuri obligatorii în informatică, un total de 40 de credite ECTS și 20 de credite ECTS de cursuri elective. Cursurile elective pot fi incluse în subiecte precum economie, management, psihologie și antreprenoriat. Programul se încheie cu o teză de master de 60 de credite ECTS. Teza de master poate fi făcută și în colaborare cu o companie IT externă.
Deoarece programul de studiu este foarte experimental, cu o mulțime de exerciții practice de programare și se pune accent pe munca de laborator pe faptul că studenții dobândesc abilități de informatică și inginerie. Cursurile de informatică sunt direct conectate la cercetarea continuă efectuată de personalul academic din departament.
Admitere
Curriculum
Structura programului
Termen | 10 credite | 10 credite | 10 credite |
Primul mandat (toamna) | Fundamentele sistemelor distribuite INF-3200 | INF-3201 Programare paralelă | Curs optional |
Al doilea mandat (primăvara) | INF-3203 Sisteme avansate distribuite | INF-3701 Sisteme avansate de baze de date | Curs optional |
Al treilea mandat (toamna) | INF-3990 Teză de Master în Informatică | INF-3990 Teză de Master în Informatică | INF-3990 Teză de Master în Informatică |
Al patrulea termen (primăvara) | INF-3990 Teză de Master în Informatică | INF-3990 Teză de Master în Informatică | INF-3990 Teză de Master în Informatică |
Predare și evaluare
Pentru a finaliza programul până la diploma de master necesită motivație și efort de muncă direcționat. Pentru a obține rezultatele învățării pentru programul de studiu, studenții trebuie să se aștepte să petreacă mai mult de 40 de ore pe săptămână în studiu de la începutul studiului, inclusiv cursuri, ore de grup, lucru de laborator și auto-studiu autodidact.
Programul oferă un program de predare variat, în timp ce majoritatea cursurilor sunt intensive și orientate spre proiecte. În cursuri, se examinează teoria și teme academice. În munca de grup, se așteaptă ca studenții să fie activi în discuțiile despre problemele subiectului. Elevii lucrează în laboratoare în care sarcinile obligatorii sunt rezolvate pentru a dobândi abilități practice în proiectarea, construirea și întreținerea sistemelor informatice, fie individual, fie în echipă cu alți studenți.
Pe lângă colaborarea cu alți studenți la informatică, studenții vor lucra și cu oameni care au cunoștințe în alte domenii. Pentru a instrui acest lucru, este important ca elevul să aibă un rol activ, să fie prezent și să contribuie la mediul de învățare, atât în predarea organizată, cât și în timpul săptămânilor în care elevii cooperează și învață în mare măsură unii de la alții.
Tot personalul academic care preda programul de studiu este cercetător activ în diverse proiecte de cercetare. Cursurile se bazează pe cercetări relevante și sunt legate de activitatea de cercetare a departamentului. Ca student, te vei putea implica în proiecte în laboratoarele de cercetare de-a lungul drumului. Curriculum-ul special și tezele de master sunt adesea parte dintr-un context de proiect mai larg, într-o comunitate de lucru într-un grup de cercetare. În munca la aceste sarcini, îndrumarea individuală este oferită de personalul academic al departamentului.
Acces la studii ulterioare
La finalizarea cu succes a programului de studii, studenții pot fi calificați pentru admiterea la un doctorat. program în Științe, în funcție de notele satisfăcătoare la diplome de master și licență. Programul de doctorat în știință este oferit la UiT.
schimb valutar
Sejururile de schimb la alte instituții de învățământ din Norvegia sau din străinătate pot fi incluse, prin acord, în program. Departamentul de informatică are acorduri de schimb pe subiecte (Erasmus +) cu mai multe universități din Europa, unde sunt recomandate acordurile cu Universitatea Tehnică din München, Germania, și Vrije Universiteit Amsterdam, Țările de Jos.
Studenții pot efectua o ședere de schimb în al doilea semestru al studiului. Cursurile programate pentru finalizare în perioada de schimb trebuie să fie preaprobate în consultare cu departamentul. Departamentul va evalua în fiecare caz cum și în ce măsură cursurile externe pot înlocui disciplinele obligatorii din planul de educație al studentului la UiT.
Studenții care doresc să efectueze un sejur de schimb în cadrul programului de studii trebuie să contacteze administrația departamentului în timp util înainte de plecare, nu mai târziu de începutul semestrului al semestrului înainte de plecare. Cursurile pre-aprobate sunt incluse ca parte a studiului la UiT. Dacă studentul nu realizează aranjamentul pre-aprobat, acest lucru poate duce la prelungirea timpului de studiu.
Cantitatea de muncă trebuie să fie reprezentativă pentru perioada în care studentul se află în sejururi de schimb.
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Pentru fiecare program de la UiT există ținte stabilite pentru cunoștințe, înțelegere analitică, abilități și competențe pe care un student le-a atins până la sfârșitul studiilor.
Cunoştinţe
Candidatul are:
- o bază largă solidă în informatică.
- adâncime considerabilă de înțelegere a unui domeniu de specializare selectat.
- o înțelegere profundă a arhitecturilor software distribuite și paralele de ultimă generație.
- cunoștințe solide despre riscurile și amenințările din sistemele informatice și măsurile de securitate aferente acestora.
- o înțelegere solidă a dezvoltării sistemului și a aplicațiilor relevante pentru specialitatea aleasă.
Aptitudini
Candidatul poate:
- să lucreze independent la o problemă semnificativă non-trivială pe o perioadă mai lungă de timp.
- analizați o problemă și planificați cum să lucrați spre o soluție.
- planifica, organizează și execută lucrările necesare pentru rezolvarea problemei. Adaptați-vă la schimbări și limitări.
- demonstrează fezabilitatea soluției prin implementarea părților cheie.
- colectează și analizează metrici relevante care caracterizează problema și soluția.
- redactați un raport bine structurat și clar formulat, care descrie lucrarea tezei și reflectă asupra rezultatelor acesteia.
Competență generală
Candidatul:
- are un interes în dezvoltarea continuă a informaticii ca domeniu dinamic sub influența progreselor în disciplină, schimbări în tehnologie și în domeniile de aplicare, modele de afaceri și afaceri.
- poate comunica eficient, oral și în scris, în domeniu și cu publicul, precum și cu experți din alte domenii.
- poate urmări învățarea și dezvoltarea pe tot parcursul vieții.
- este conștient de problemele sociale și etice relevante și aplică această conștientizare comportamentului lor profesional.
Oportunități de carieră
Perspective de locuri de muncă
După absolvirea unei diplome de master în informatică, puteți lucra peste tot în lume în multe industrii diferite, de exemplu, IT, mobil, sănătate, predare și petrol. Lucrarea este tipică ca dezvoltatori de sisteme, ingineri, oameni de știință sau consultanți, în domenii precum web, telefoane mobile, securitatea datelor, jocuri pe calculator, animație 3D și film, motoare de căutare, sisteme de operare, baze de date și rețele. Este obișnuit printre candidați să ocupe funcții de manager și să-și înființeze propria întreprindere.