Master în Informatică - Sisteme viitoare în rețea sau realitate augmentată și virtuală
Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies
Informatie cheie
Locația campusului
Dublin, Irlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 8.217 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* studenți din UE; 24.669 € - studenți din afara UE
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Noul M.Sc. în Informatică are un set comun de criterii de intrare și duce la o diplomă de master în Calcul, specializat într-una dintre cele patru domenii interesante: Știința datelor, Sisteme inteligente, Realitate augmentată și virtuală și Sisteme viitoare în rețea. Cursul este conceput și predat de personal care este experți de top în domeniile lor, iar conținutul cursului este inspirat de munca lor de ultimă oră, precum și de contactele lor cu cercetători de top din industrie din întreaga lume. Ne așteptăm ca absolvenții noștri să fie în mare căutare pentru poziții de înaltă calitate în cercetare și dezvoltare, atât în cadrul companiilor multinaționale de top, cât și în companiile nou-înființate. În unele cazuri, absolvenții noștri au continuat să urmeze studii de doctorat finanțate la TCD.
Volumul „ Viitorul sisteme în rețea ” se ocupă de modul în care lucrurile devin inteligente și conectate, deoarece sistemele software sunt din ce în ce mai integrate în mediile noastre de zi cu zi, de la rețelele sociale mobile până la gestionarea resurselor orașului, cum ar fi traficul rutier. A face față unor astfel de sisteme la scară largă, ciber-fizice și distribuite necesită abordări noi care abordează provocările de promptitudine, siguranță, confidențialitate și scară. Componenta se bazează pe activitatea de cercetare din cadrul centrului național de cercetare CONNECT și pe o lungă istorie de inovare și companii start-up la școală.
Componenta Realitate Augmentată și Virtuală oferă studenților cunoștințele teoretice și practice care să le permită să participe la proiectarea și dezvoltarea tehnologiei care stă la baza pieței în mișcare rapidă a jocurilor video și a industriilor mai largi de divertisment interactiv, new media și comunicare. Această componentă este o versiune modificată a M.Sc. bine stabilit și de succes. în Tehnologia Divertismentului Interactiv și se bazează pe expertiza de cercetare în Centrul Trinity pentru Tehnologii Creative, care se concentrează pe tehnologiile creative, inclusiv film, multimedia interactiv, jocuri și simulare.
Absolvenții anteriori ai secției Future Networked Systems au continuat să lucreze în inginerie software, fintech și alte roluri în companii precum Facebook, Microsoft, Citi și Genesys. Absolvenții anteriori ai fluxului de Realitate Augmentată și Virtuală au continuat să lucreze pentru companii de jocuri precum Havok, Electronic Arts, DemonWare și Playfirst, în timp ce alții s-au alăturat unor studiouri de efecte vizuale de top, cum ar fi Framestore CFC și Double Negative. Ne așteptăm ca viitorii absolvenți din ambele categorii să aibă un succes egal în a-și asigura locuri de muncă în această industrie.
Admitere
Curriculum
Programul este predat pe parcursul unui an calendaristic complet, cu două semestre de 12 săptămâni de module predate, care implică participarea la laboratoare și prelegeri, urmate de lucrări de cercetare dedicate în lunile rămase de vară pentru disertația de masterat.
În primul trimestru (septembrie - decembrie), toți studenții dobândesc abilitățile necesare într-un număr de module de bază comune M.Sc. Program. Acestea includ Metode de cercetare (pentru a le permite studenților să-și elaboreze propria disertație), Inovație (pentru a dota studenții cu abilități în formarea unei companii sau inovarea în cadrul unei companii mari) și Machine Learning (o tehnică de bază pentru fiecare specializare). În plus, studenții vor începe cu modulele de specialitate din componenta aleasă. Ieșit din cercetarea din cadrul centrului de cercetare Orașe inteligente și durabile al școlii, modulul Urban Computing va explora tehnicile de colectare a datelor urbane, gestionarea acestor date, vizualizare și alerte și va implica dezvoltarea unei aplicații complete pentru orașe inteligente. Modulul Next Generation Networks explorează tendințele viitoare în rețelele de comunicații fixe și wireless, inclusiv accesul de generație următoare, LTE și tehnologiile de rețea definite de software. Scalable Computing analizează modul în care aplicațiile și sarcinile de lucru pot fi deservite de facilități de calcul la scară de depozit. Modulul va explora arhitecturile cloud, gestionarea resurselor și considerentele de securitate. Modulul de Inginerie Software Avansată, care se desfășoară pe ambele semestre, va explora metodele și tehnicile implicate în dezvoltarea de software la scară largă, cuprinzând Programarea Agile și eXtreme (XP), dezvoltarea bazată pe teste și Re-factoring.
În timpul celui de-al doilea trimestru (ianuarie – martie), studenții încep lucrările fundamentale la disertația lor și se cufundă în module de specialitate suplimentare ale domeniului ales. Acestea includ Internetul lucrurilor, unde explorăm tehnologia care stă la baza acestei zone în plină dezvoltare, inclusiv middleware, descoperirea și compoziția serviciilor și virtualizarea senzorilor și a rețelei. Exercițiile practice vă vor conduce prin proiectarea, implementarea și implementarea unei aplicații IoT end-to-end. Modulul Securitate și confidențialitate va completa alte module care acoperă subiecte precum autentificarea, securitatea Digital Rights Management Cloud și confidențialitatea utilizatorilor. Sistemele distribuite se vor ocupa de concurență, știința tranzacțiilor distribuite, servicii web și cadre de aplicații avansate.
În plus, studenții aleg trei elemente opționale suplimentare (una în Termenul 1 și două în Termenul 2) dintr-un grup de module oferite în celelalte componente ale M.Sc. program.
Trimestrul de vară (aprilie – august) va fi axat exclusiv pe disertații, realizarea de lucrări experimentale, construirea de prototipuri și redactarea lucrării. Până în aprilie, studenții vor fi ales un subiect de disertație, au ales și s-au consultat cu conducătorul ales și vor fi gata să aloce timp substanțial cercetării și prototipării lucrării tale. Ne așteptăm ca proiectele de top să livreze lucrări de calitate publicabile în această perioadă. Pe parcursul anului, toate proiectele vor fi prezentate unui public din industrie care cuprinde angajatori indigeni, mici și mijlocii și companii multinaționale.
Galerie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
M.Sc. în Informatică
- Berlin, Germania
Master în informatică cu specializare în aplicații distribuite și servicii de internet
- Gdańsk, Polonia
Sisteme și rețele de calculatoare, MSc
- Gothenburg, Suedia