Master în Geografie Umană: Globalizare, Media și Cultură
Johannes Gutenberg University Mainz (JGU)
Informatie cheie
Locația campusului
Mainz, Germania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 360 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* JGU nu percepe taxe de școlarizare; tuturor studenților se aplică o taxă de organizare de aproximativ 300€ pe semestru - costurile acoperă un bilet pentru transportul public din regiune; pentru Atelierul și excursia noastră de cercetare, Modulul 6, va exi
Introducere
Prezentare generală
Căutați un program deschis studenților din diferite discipline de științe sociale și culturale? Ești pasionat să explorezi lumea prin prisma geografiei umane, culturale și media? Dacă răspunsul este „da”, ar trebui
- aplicați pentru un loc pentru a studia Geografia umană într-un program de perspectivă care combină subiectele globalizării, mass-media și cultură într-o abordare interdisciplinară,
- aprofundați în fenomenele interesante ale unei lumi globalizate încurcate într-un context academic internațional atât din perspectivă teoretică, cât și din perspectivă practică,
- să dezvolte abilități care vă permit să adoptați o viziune critică asupra problemelor importante ale timpului nostru și să contribui la înțelegerea problemelor culturale și sociale într-o lume globalizată,
- profitați de o gamă largă de metode de învățare aplicate, inclusiv producția de scurtmetraje, podcasturi și bloguri,
- proiectați-vă propriile abordări de cercetare și implementați-le în atelierul nostru internațional de cercetare,
- învață de la cei mai buni, deoarece cercetătorii și experții vizitatori internaționali completează în mod regulat echipa noastră de cadre universitare și oferă prelegeri despre cercetările lor curente în seria noastră de prelegeri săptămânale și
- îmbunătățiți-vă oportunitățile de carieră studiind un semestru în străinătate sau făcând un stagiu într-un domeniu profesional la alegerea dvs.
De ce sa alegi acest curs?
Veți obține o perspectivă interdisciplinară asupra relațiilor geografice dintre cultură și societate în procesele de globalizare. Accentul se pune pe conexiunile dintre cultură, societate, spațiu și mass-media, subliniind provocările politice și sociale rezultate.
În primul semestru, veți învăța bazele teoretice ale conexiunii dintre geografie și globalizare, mass-media și cultură. Începând cu semestrul al doilea, puteți alege dintre modulele opționale de discipline complementare.
Un element unic în programul nostru este utilizarea activă a tehnicii media relevante. Vă ajută să vă completați calificarea academică interdisciplinară cu abilități academice versatile. Aplicăm o gamă largă de metode de învățare, inclusiv producția de scurtmetraje, podcasturi și bloguri. Într-un atelier de cercetare, veți obține cunoștințe aprofundate despre cercetarea bazată pe teorie științifică și o pregătire solidă în munca de teren empirică cuprinzătoare.
Cercetătorii din geografia umană și culturală vă vor oferi perspective asupra domeniilor de cercetare interesante. În seria noastră de prelegeri săptămânale, savanți de seamă din diferite domenii geografice raportează proiectele lor actuale de cercetare. În plus, echipa noastră din Mainz invită în mod regulat profesori invitați de la universități internaționale, precum și experți din lumea practicii.
Petreceți un semestru în străinătate pentru a obține experiență internațională de studiu și cercetare în interiorul și în afara contextului universitar. Vă putem sprijini prin contacte cu multe universități cu care cooperăm din întreaga lume. Dacă ești mai interesat de experiența profesională, dobândește abilități practice printr-un stagiu la alegere.
O educație culturală și media-geografică fundamentată științific, reflectată critic, este în fața ta. Absolvenți ca gânditor critic și veți putea aborda și vizualiza problemele și provocările sociale și culturale ale lumii noastre globalizate.
Curriculum
Domeniile de studiu
În programul nostru captivant, veți aborda probleme de globalizare, media și cultură la diferite niveluri (de exemplu, social, cultural, geopolitic, economic) și veți dezvolta cunoștințe aprofundate pe subiecte precum
- Aranjamente între cultură, spațiu și societate
- Noi spațialități pentru schimburi virtuale și fizice
- Diversitatea socioculturală, cosmopolitismul și potențialele și provocările unei lumi fără granițe
- Înțelegerea dintre industria media globală și viața de zi cu zi
- Conștientizarea critică a culturii digitale și a conținutului rețelelor sociale
Vă veți concentra pe trei domenii de studiu:
Globalizare și geografie culturală: Aflați despre procesele de globalizare și despre fenomenele culturale transnaționale pentru a înțelege renegocierea relației (de putere) dintre spațiu, societate și cultură în era actuală a globalizării post-moderne târzii. Care sunt provocările socioculturale ale lumii noastre? Cum pot fi abordate aceste probleme? Cum putem face față noilor complexități și încurcături ale dinamicii globale?
Geografia media: studiați interacțiunile dintre mass-media, societate, spațiu și loc prin prisma geografiei media. Acest lucru este esențial în vremurile în care tehnologiile digitale pătrund în toate sferele vieții noastre. Obțineți noi perspective geografice asupra unei lumi din ce în ce mai mediatizate. Participați la ateliere practice de producție media. Aprofundați în subiecte interesante, cum ar fi etapele de producție de la o introducere la un film audiovizual, lucrul la proiecte Campus Radio și crearea de conținut și bloguri de social media. Acest domeniu deschide noi oportunități semnificative pentru a vă extinde expertiza.
Cercetare empirică: Dobândiți o combinație extraordinară de competențe pentru cercetarea teoretică și empirică. În același timp, câștigați experiență în utilizarea practică a tehnologiei media. Acest lucru se aplică nu numai subiectelor geografice convenționale, ci și domeniul inovator al geografiei digitale și geografia rețelelor sociale. Efectuați un proiect de cercetare într-un atelier de cercetare cu orientare internațională. Explorați lumea și mergeți în excursii în locuri interesante de pe tot globul.
Studenți ideali
Aveți …
- o diplomă de licență în geografie sau o disciplină conexă în științe sociale, studii culturale sau umaniste
- motivația de a explora lumea prin prisma geografiei umane, culturale și media
- un interes de a combina dezbaterile teoretice și cercetarea empirică
- dovada cunoștințelor necesare în limba engleză (de ex. TOEFL > 213 puncte, IELTS > 5,5 TELC engleză min. B2)
Oportunități de carieră
În calitate de absolvent cu o diplomă de master în geografie umană, oportunitățile de angajare și domeniile de lucru sunt numeroase. Ne propunem să vă oferim câteva exemple în secțiunea următoare, dar dorim să subliniem că mai multe posibilități sunt pe masă:
- Jurnalism și Relații Publice
- Dezvoltarea afacerii
- Companii media
- Filmmaking
- Autorități locale sau municipale și consultanți, marketing
- Agenții digitale
- Instituții politice și ONG-uri
- Cercetare/Carieră academică