Master în Direcția Modei: Brand & Business Management
Milano Fashion Institute
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 18.000 / per year
Termen limită de aplicare
30 Nov 2024
Cea mai devreme dată de începere
27 Jan 2025
Introducere
Master în Direcția Modei: Brand & Business Management
DE LA CUMPĂRARE LA DIGITAL FASHION MARKETING
Cumpărător de modă. Manager de marketing. Strategist omnicanal.
Gestionarea afacerii unei companii de modă înseamnă combinarea marketingului de modă, managementul modei și retailul de modă. În cadrul Master in Fashion Direction: Brand & Business Management vor fi comasate mai mult de o disciplină, pentru a forma cele mai calificate și inovatoare figuri profesionale care vor fi responsabile de managementul afacerilor în lumea modei și luxului.
Primul pas: studierea modelelor de afaceri, a evoluției acestora și a strategiilor lor de afaceri în industrie.
Al doilea pas: recunoașterea și studierea diferitelor canale de retail și de afaceri, a logicii de afaceri subiacente și în operațiunile lor specifice: de la cumpărarea de modă și merchandising cu amănuntul la vânzări și management digital.
Al treilea pas: înțelegerea consumatorului și a relațiilor dintre diferitele canale. De la analiza comportamentelor clienților și influența designului senzorial și a stilurilor lor de viață, până la strategia omnicanal și integrarea digitală.
Obiectivul nostru: să punem consumatorul în centru, să creăm experiențe perfecte care să conecteze toate punctele de contact diferite și să știm să identificăm și să generăm și să planificăm strategii de afaceri și de retail de succes.
Termenele limită
Director: prof. Valeria Maria Iannilli
Director adjunct: prof. Alessandra Spagnoli
Ziua bun venit: 20 ianuarie 2023
Săptămâna de orientare: 21-26 ianuarie 2023
Începutul ceremoniei și prelegerilor: 30 ianuarie 2023
Sfârșitul cursurilor: 20 octombrie 2023
Stagiu: începând din octombrie 2023
Durata Masterului: 1 an, 60 de credite, 1200 de ore
Toate Milano Fashion Institute sunt masterate universitare de prim nivel, acreditate de Politehnica din Milano, Școala de Design. Toate masteratele vor elibera 60 de credite universitare (CFU, adică „crediti formativi universitari”).
Modelul educațional adoptat este caracterizat de activități multidisciplinare desfășurate de profesori din trei universități alături de experți proveniți din cele mai importante și calificate companii din industrie.
Admitere
Curriculum
Descrierea cursului
Conținutul Masterului integrează diferite teme interdisciplinare pentru o mai bună înțelegere și gestionare a proceselor de management al mărcii și managementul retailului. Masterul constă din 720 de ore de prelegeri la clasă și un stagiu final de cel puțin 480 de ore. Structura este compusă din șase blocuri de învățare: încălzire, instrumente cantitative și de proiect, piloni de modă, procese de modă, curiozitate, practici de modă, proiecte de teren, împuternicire și stagiu. Obiectivul este de a însoți studentul la cunoașterea progresivă a industriei și a proceselor cheie care caracterizează profilurile profesionale implicate în managementul mărcii. Prelegerile sunt organizate în module bazate pe prezența profesorilor din diferite domenii care pot transmite o imagine completă a structurii și mecanismului de funcționare a industriei. Acestea includ o parte din cadrul teoretic și un spațiu mare dedicat exercițiilor, cu scopul de a transfera metode, tehnici și instrumente de lucru concrete.
Galerie
Burse și finanțare
Burse disponibile pentru Master 2025
Milano Fashion Institute oferă în fiecare an solicitanților săi mai multe burse care acoperă jumătate din costurile de înscriere în Master și sunt oferite de companiile italiene care activează în industria modei.
Cum functioneazã?
Atribuirea bursei are loc înainte de începerea cursului, luând în considerare atât veniturile, cât și criteriile de merit, de către Comisia Academică. Admiterea la Maestru este independentă de acordarea oricărei burse.
Cum să aplicați?
Formularul de cerere pentru burse este inclus în „Formular de cerere”, și se poate completa pe https://www.milanofashioninstitute.com/apply-now, sub pagina „Aplica”. Odată ce ați depus Formularul de înscriere, Comisia Academică va decide asupra oricărei sarcini, cu notificarea rezultatului până la începutul cursului. Pentru orice informații suplimentare, vă rugăm să citiți regulile din interiorul modulului.
Cui îi sunt destinate bursele?
Bursele sunt destinate atât cetățenilor italieni, cât și străinilor care doresc să participe la masteranții Institutului de modă din Milano.
De când să aplicați?
Cererea de bursă trebuie depusă până la 30 noiembrie 2024.
Oportunități de carieră
Dezvoltarea carierei
Personalitățile profesionale formate de Masterul în Brand & Business Management vor putea să planifice și să gestioneze distribuția și marketingul off-line și online: de la DOS de branduri internaționale, până la magazine universale, retaileri fast-fashion și online e- Tailers. Sunt profiluri Junior și calificate care vor sprijini procesele de cumpărare, merchandising retail, management digital, management CRM, merchandising vizual, management magazin și management omnicanal. Profilurile pot fi astfel calificate ca figuri junior precum:
- Cumpărător
- Comerciant cu amănuntul
- Planificator de marfă
- Manager de marketing cu amănuntul
- Manager e-commerce
- Digital Brand Manager
- Manager CRM
- Manager junior al magazinului
- Manager omnicanal.
Întrucât este un domeniu extrem de inovator, potențialul profilului va fi dezvoltat printr-un proces de selecție care să faciliteze participanții proveniți din medii educaționale diferite, pentru a crea în clasă toate abilitățile și competențele care sunt tipice echipelor interfuncționale ale companiei.În plus, diferitele medii fac posibilă crearea condițiilor pentru dezvoltarea abilităților și competențelor interdisciplinare de „management creativ cu amănuntul”, capabile să declanșeze o abordare agilă a problemelor creative și analitice.