Master în Design de experiență digitală
BAU, Centro Universitario de Artes y Diseño de Barcelona
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 9.320
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Aflați cum să proiectați experiența ideală pentru consumator în relație cu un brand și să creați experiențe digitale memorabile care vor transforma utilizatorii în clienți.
Vă vom învăța să treceți dincolo de stratul vizual pentru a crea o experiență de brand ideală pentru consumator. În acest scop, vom învăța să investigăm contextul, să definim arhetipuri, să identificăm probleme și nevoi, să detectăm oportunități și puncte de durere și, bineînțeles, să proiectăm Customer Journey perfect.
Tehnicile agile de dezvoltare a produselor digitale vor fi aplicate pentru a facilita lucrul într-un mod incremental și iterativ, împreună cu metodologia Google Ventures Design Sprint, care ne permite să facem față provocărilor sau punctelor de îmbunătățire pe care le-am identificat în Customer Journey, concentrându-ne mereu pe viziunea de afaceri.
Cuvinte precum Discovery, Research, Ideation, Journey, Prototyping, Sketching, Sprint și Release vor deveni parte din vocabularul tău de zi cu zi.
Companie asociată
Masterul în Digital Experience Design este strâns legat de Runroom, o agenție specializată în consultanță în afaceri digitale, pentru a oferi studii de caz reale și pentru a înțelege și implementa noi tendințe, metodologii și tehnologii digitale care conectează oamenii cu afacerile.
Curriculum
- Modulul 1 - Strategia CX (Experiența clientului)
- Modulul 2 - Designul experienței
- Modulul 3 - Programare front-end
- Modulul 4 - Afaceri digitale
- Modulul 5 - Proiect final
Oportunități de carieră
- Cercetator UX.
- Designer UX/UI.
- Manager de proiect digital.
- Dezvoltator interfețe.