Master în Design Interacțiune
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
9 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 15.100 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
18 Jan 2025
* Taxa de înscriere 3.900 € + taxa de școlarizare 11.500 €
Introducere
Master în Design Interacțiune își propune să antreneze profesioniști care aspiră să fie liderii digitali de mâine echipați cu gândirea colaborativă, critică și abilitățile tehnice necesare pentru a reacționa, adapta și influența impactul transformării digitale și pentru a înțelege modul în care digitalizarea poate fi utilizată pentru proiectarea strategică.
Masterul oferă un mediu de creativitate, design și inovație tehnologică prin concentrarea pe proiecte printr-un obiectiv viitor. Oferă studenților abilitatea și mentalitatea de a contesta status quo-ul și de a produce designeri bine rotunjiți care pot lucra peste granițe disciplinare, culturale și geografice pentru a proiecta soluții care să abordeze nevoile viitoare individuale, sociale și de afaceri, prin creșterea curiozității, experimentării, abilităților tehnice și gândire critică, precum și abilități empatice, de colaborare.
Specializări
UX Design
Modulul de design UX antrenează viitorii creatori ai economiei digitale , oameni capabili să ofere soluții pentru a revoluționa experiența utilizatorului și comunicarea de mâine. Datorită colaborării unui partener, programul este condus de experimentare și inovație, alături de o pregătire solidă în design critic și noi modele de afaceri.
UI Design
Modulul UI Design este axat pe dezvoltarea machetei și pe detaliile fine ale modului în care utilizatorii interacționează cu un produs. Cu colaborarea unui partener, studenții care lucrează în echipe multidisciplinare vor rezolva provocarea dată.
Codificarea creativă
Modulul Creative Coding își propune să antreneze viitorii profesioniști din economia digitală , persoane versatile, cu cunoștințe despre proiectarea experiențelor, stăpânirea celor mai versatile limbaje de programare și abilități antreprenoriale deosebite.
Unul dintre obiectivele modulului este de a forma profesioniști care sunt capabili să comunice între discipline, folosind tehnologiile în avantajul lor decât în contra.
Sub umbrela unui partener, studenții creează un portofoliu bazat pe informații reale, care lucrează în echipe multidisciplinare și dezvoltă aplicații tehnologice de la ideea inițială până la produsul final.
Obiective
- Să dobândească cunoștințele teoretice și tehnologice necesare pieței muncii digitale.
- Dezvoltarea abilităților largi în proiectarea, producția și conducerea proiectelor interactive.
- Pentru a învăța de la companiile importante din acest sector.
- Pentru a crea un portofoliu larg de profesioniști, bazat pe materiale reale.
- Pentru a accesa contextul cultural și de afaceri al orașului.
- Pentru a stăpâni noile instrumente digitale de fabricare și software-ul.
- Pentru a promova munca eficientă, multidisciplinară și colaborativă.
- Îmbunătățirea abilităților de comunicare pentru prezentările publice.
- Pentru a spori autonomia elevilor prin autoevaluare și învățare prin practică.
- Pentru a încuraja creativitatea, experimentarea și inovarea.
Metodologie
Master-ul este împărțit în 2 etape, fiecare un modul: primul este o etapă transversală în care elevii sunt învățați abilități de bază pentru discipline care răspund nevoilor viitoare, urmată de oa doua etapă specializată în care studenții își pot dezvolta în continuare competențele în disciplina la alegere: Management digital, Codificare creativă, Design UX / UI sau Fabricare digitală.
Prima etapă pune bazele conceptelor de proiectare a interacțiunii prin introducerea elementelor de bază ale celor patru specializări diferite ale cursurilor.
Această etapă a Masterului este structurată în jurul unui program săptămânal repetat care urmărește etapele de dezvoltare a serviciului sau produsului digital (gândește, proiectează, codează, creează și inspiră), asigurând astfel o pregătire echilibrată asupra punctelor de temelie ale lumii companiilor digitale creative.
A doua etapă a Maestrului intră în specializări și, prin urmare, urmează o structură diferită. Studenții lucrează împreună la proiecte în zile de activități transversale, care sunt împărțite pe specialități atunci când abordează conținutul cursurilor lor.
Profilul studenților
Cele mai importante companii din acest sector și dornici de antreprenoriat și inovație pe una dintre piețele cele mai promițătoare.
Programul se adresează tuturor creatorilor interesați să proiecteze experiențe interactive, precum:
- Designeri și profesioniști în comunicare cu o pasiune pentru noile tehnologii.
- Designeri care doresc să învețe cum să programeze și programatori cu interese UX / UI.
- Viitori întreprinzători și producători din sectorul digital.
- Producătorii, designerii de produse și artiștii digitali.
- Managerii și reclamele din lumea publicității și a comunicării.
Posibilități de angajare
În funcție de specializarea aleasă, posturile posibile de absolvire includ:
- Design interfețe și poziții de utilizator (UX, UI) în studiouri de design și companii de conținut digital.
- Producator de evenimente si lider de proiect in agentiile de publicitate.
- Furnizor de facilități și experiențe interactive pentru evenimente și congrese.
- Profesioniști din sectorul profesionist în laboratoare fab și spații de producție digitale.
- Creativ în agenții de comunicare specializate în tehnologie și noi media.
Coordonator
Jordi Planas
Proiectant de experiențe interactive care combină tehnologie și creativitate, artă digitală și publicitate. Este fondatorul companiei de instalare interactivă Vimod Studio , care împreună cu agențiile de publicitate precum Ogilvy sau S, C, P, F, etc. concep și produce evenimente tehnologice pentru mărci precum Garmin, Zurich sau Lenovo la Mobile World Congress, printre alte evenimente.
Un fan al muzicii electronice experimentale, al producătorilor de culturi, al bricolajelor și al fabricației digitale, este un programator creativ în Arduino, Processing, C, Internet of Things și robotică. Predă cursuri și seminarii în mai multe programe educaționale (Școala de artă a Consiliului Provincial Tarragona, Curs de nivel superior în jocuri și medii interactive la IED). Este licențiat în arte plastice de la Universitatea din Barcelona și un master în artă digitală de la Universitatea Pompeu Fabra.
Eduardo de Felipe
Designer independent și consultant creativ cu 20 de ani de experiență care sprijină unii dintre cei mai buni clienți, mărci și produse de nivel mondial prin inovație digitală și creativitate orientată pe design, centrată pe om.
El și David Boleas au fondat Pirata, unul dintre cele mai inovatoare studiouri de producție digitală din Londra și un jucător obișnuit la masa superioară a producției digitale.
În 2016, după aproape 15 ani de viață și de muncă la Londra, s-a mutat la Barcelona, unde continuă să lucreze la nivel global, cu accent pe piața europeană.
Galerie
Studenți ideali
Cele mai importante companii din acest sector și dornici de antreprenoriat și inovație pe una dintre piețele cele mai promițătoare.
Programul se adresează tuturor creatorilor interesați să proiecteze experiențe interactive, precum:
- Designeri și profesioniști în comunicare cu o pasiune pentru noile tehnologii.
- Designeri care doresc să învețe cum să programeze și programatori cu interese UX / UI.
- Viitori întreprinzători și producători din sectorul digital.
- Creatori, designeri de produse și artiști digitali.
- Managerii și reclamele din lumea publicității și a comunicării.
Admitere
Curriculum
Masterul este împărțit în 2 etape, fiecare un modul: prima este o etapă transversală în care studenților li se predau abilități de bază pentru discipline care se adresează nevoilor viitoare, urmată de o a doua etapă de specializare în care studenții își pot dezvolta în continuare abilitățile în disciplina la alegere: management digital, codare creativă, design UX/UI sau fabricație digitală.
Prima etapă pune bazele conceptelor de proiectare a interacțiunii prin introducerea elementelor de bază ale celor patru specializări diferite de curs.
Această etapă a Masterului este structurată în jurul unui program săptămânal repetat care urmărește fazele de dezvoltare a serviciului sau produsului digital (gândește, proiectează, codifică, creează și inspiră), oferind astfel o pregătire echilibrată pe piatra de temelie a lumii companiilor digitale creative.
A doua etapă a Masterului intră în specializări și, prin urmare, urmează o structură diferită. Studenții lucrează împreună la proiecte în zilele de activități transversale care sunt împărțite pe specialități atunci când abordează conținutul cursurilor lor.
Rezultatul programului
- Să dobândească cunoștințele teoretice și tehnologice necesare pieței muncii digitale.
- Dezvoltarea abilităților largi în proiectarea, producția și conducerea proiectelor interactive.
- Pentru a învăța de la companiile importante din acest sector.
- Pentru a crea un portofoliu larg de profesioniști, bazat pe materiale reale.
- Pentru a accesa contextul de afaceri și cultural al orașului.
- Pentru a stăpâni noile instrumente digitale de fabricare și software-ul.
- Pentru a promova munca eficientă, multidisciplinară și colaborativă.
- Îmbunătățirea abilităților de comunicare pentru prezentările publice.
- Pentru a spori autonomia elevilor prin autoevaluare și învățare prin practică.
- Pentru a încuraja creativitatea, experimentarea și inovarea.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
În funcție de specializarea aleasă, posibilele posturi de carieră la absolvire includ:
- Design interfețe și poziții de utilizator (UX, UI) în studiouri de design și companii de conținut digital.
- Producator de evenimente si lider de proiect in agentiile de publicitate.
- Furnizor de facilități și experiențe interactive pentru evenimente și congrese.
- Profesioniști din sectorul profesionist în laboratoare fab și spații de producție digitale.
- Creativ în agenții de comunicare specializate în tehnologie și noi media.