Master în Comunicare Strategică
Lund University
Informatie cheie
Locația campusului
Helsingborg, Suedia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Prezentare generală a programului
MSc în Comunicare Strategică este un program de master interdisciplinar de doi ani. Programul oferă teorie, concepte și abilități pentru a opera și a lucra cu succes cu comunicarea în medii internaționale. Veți învăța cum comunicarea este esențială pentru organizațiile de diferite tipuri și cum poate fi înțeleasă și utilizată comunicarea pentru a atinge obiective strategice și pentru a asigura organizații durabile.
Programul se bazează pe o abordare holistică a comunicării, ceea ce înseamnă că este inclusă comunicarea direcționată către diferite părți interesate, diferite mijloace de comunicare și pentru diverse scopuri. Programul oferă studenților o înțelegere a comunicării strategice și a domeniilor strâns legate de comunicare organizațională, relații publice și comunicare de brand. Scopul este de a oferi cunoștințe aprofundate despre procesele de comunicare și modul în care acestea sunt interconectate.
În ceea ce privește rolurile profesionale, evoluțiile recente au mutat accentul de la abilitățile operaționale la cunoștințe strategice mai avansate. Profesioniștii au nevoie de o înțelegere aprofundată a comunicării strategice și a rolului acesteia în societate.
Programul dezvoltă atât o înțelegere teoretică, cât și una practică a comunicării strategice. Cercetarea și educația sunt strâns legate, deoarece toți profesorii sunt ei înșiși educați la nivel de doctorat și sunt implicați activ în cercetare. Programul promovează legăturile cu industria prin legături strânse cu practicieni de top, de exemplu prin prelegeri invitate și studii de caz.
Programul se bazează pe o mulțime de sarcini de grup și prezentări, permițându-vă să dezvoltați abilități suplimentare care sunt atractive pentru piața muncii. Lucrând la cursuri internaționale cu colegi studenți din întreaga lume, dobândești competențe interculturale și construiești rețele importante pentru un profesionist în comunicare strategică.
Programul oferă studenților cunoștințe teoretice solide, metode de cercetare aplicată, precum și abilități referitoare la o serie de domenii și provocări actuale. În timpul celui de-al treilea semestru al programului, este posibil să alegeți dintre cursuri opționale în comunicare strategică pentru a vă dezvolta în continuare profilul, pentru a alege un curs de stagiu sau pentru a aplica pentru un semestru de schimb la una dintre universitățile internaționale partenere Lund University
Curriculum
Structura programului
- Comunicare strategică într-un context intercultural (7,5 credite)
- Comunicarea mărcii (7,5 credite)
- Comunicare organizațională (7,5 credite)
- Relații publice (7,5 credite)
- Metode calitative (7,5 credite)
- Metode cantitative (7,5 credite)
- Cercetare și evaluare pentru practică: planificare și control (7,5 credite)
- Comunicare de criză (7,5 credite)
- Cursuri opționale în comunicare strategică, curs de stagiu sau studii în străinătate (30 de credite)
- Teză de master (30 credite)
Oportunități de carieră
Perspectivele de carieră
Programul oferă studenților o bază solidă pentru o carieră în comunicare. La finalizarea programului, absolvenții noștri au abilitățile necesare pentru o carieră în comunicare, precum și pentru cercetare. Programul califică unul pentru studii de doctorat.
Abilitățile pe care le dețin absolvenții noștri sunt la mare căutare la nivel global, iar foștii studenți pot fi găsiți în posturi precum consultant, manager de comunicare corporativă, manager de comunicare, manager de brand, manager de proiect, comunicator, comunicator strategic sau specialist. Absolvenții sunt deosebit de mulțumiți de amestecul de teorie și practică pe care îl oferă programul.
Majoritatea studenților noștri își găsesc de lucru în sectorul comunicațiilor într-un an de la absolvire. Absolvenții noștri s-au angajat cu succes într-un număr mare de organizații, de la companii sau organizații multinaționale și companii și organizații naționale (agenții) până la organizații guvernamentale și neguvernamentale (ONG-uri).
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în comunicare în afaceri
- Vienna, Austria
Masterat în publicitate și comunicare în domeniul internațional
- Saint Petersburg, Rusia
MS în cercetare în comunicare de marketing
- Boston, Statele Unite ale Americii