Master în Community Manager și Social Media
Spain Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Madrid, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
12 months
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 2.850 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Mar 2024
* aplicați pentru bursa dvs. Posibilitate de până la 40%
Introducere
Cine ar trebui să participe
Se adresează tuturor persoanelor care doresc să creeze, să gestioneze, să modereze, să dezvolte și să conducă comunități virtuale, să țină evidența conturilor și să interpreteze rapoarte de metrice pentru a evalua rentabilitatea investiției oricărui brand sau companie. Atât profilul Community Manager, cât și Social Media sunt solicitate de tot felul de organizații și una dintre profesiile cu cel mai mare viitor.
obiective
- Învață să interpretezi comportamentele pe care utilizatorii le au în rețea și să cunoască, să înțeleagă și să aplice elementele fundamentale ale oricărei companii, dar din perspectiva rețelelor sociale.
- Cunoașteți provocările pe care le întâmpină utilizatorii, companiile și mărcile lor în rețelele sociale.
- Poziționați strategic compania dvs. în RRSS din punctul de vedere al gestionării conținutului, al marketingului social și al serviciului pentru clienți.
- Stăpâniți toate tehnicile unui Community Manager în fiecare rețea socială.
- Știți cum să măsurați, analizați și raportați rezultatele obținute.
- În plus, există o serie de obiective globale pentru toate programele care constau în: gestionarea eficientă a echipelor de lucru, învățarea deciziilor strategice, dezvoltarea unei viziuni globale și integrate, stăpânirea managementului schimbării și captarea aptitudinilor manageriale.
agendă
Modulul 1: Noțiuni de bază
- Sesiunea 1: Mediul tehnologic și juridic
- Sesiunea 2: Introducere în Social Media Marketing
- Sesiunea 3: Introducere în lumea motoarelor de căutare
Modulul 2: Community Manager
- Sesiunea 1: Community Manager
- Sesiunea 2: Community Manager pe Facebook
- Sesiunea 3: Community Manager pe Twitter
- Sesiunea 4: Community Manager pe Instagram
- Sesiunea 5: Community Manager pe LinkedIn
- Sesiunea 6: Community Manager pe Google+
Modulul 3: Social Media Manager
- Sesiunea 1: Strategia în rețelele sociale
- Sesiunea 2: Strategia Social Media
- Sesiunea 3: Managementul reputației online
- Sesiunea 4: Marketing digital
- Sesiunea 5: Loialitatea clienților
- Sesiunea 6: Google Adwords I
Modulul 4: Analiza datelor
- Sesiunea 1: Valori în rețelele sociale
- Sesiunea 2: Google Analytics I
Modulul 5: Abilități și instrumente
- Sesiunea 1: Vorbirea în public
- Sesiunea 2: Comunicare scrisă
- Sesiunea 3: Hootsuite
- Sesiunea 4: Buzz
Proiect final de master: întotdeauna însoțit de expertul dvs., de tutorele de proiect și de șeful studiilor.
informatii suplimentare
Acei studenți care doresc să facă acest lucru au posibilitatea de a face stagii în principalele companii.
Această formare poate fi finanțată de către Fundația tripartită.
Opiniile elevilor
Amalia Blanco Polo (2015)
Primul lucru de evidențiat este platforma online, este foarte simplă și intuitivă.
În ceea ce privește Masterul, programul este foarte complet, subiectele sunt foarte bine structurate pe blocuri, informațiile și conținutul sunt foarte bune, iar forumul pe care îl are fiecare disciplină permite participarea într-un mod simplu, în plus, fiecare profesor răspunde cu o mare agilitate și invitați să participați. Vorbire, prezentări eficiente, reputație online, cred că acestea sunt subiecte care pot fi aplicate foarte mult în fiecare zi de lucru. Două dintre întrebările care sunt foarte interesante în acest master sunt: Măsurarea și strategia sunt fundamentale, în plus față de un subiect pentru fiecare rețea socială specială și instrumente. În ciuda faptului că sunteți online, nu vă simțiți singuri în niciun moment, există control de către fiecare profesor, există sarcini practice, examene, dar fiind constant este perfect acceptabil, iar cel mai important lucru este să învățați și dacă participați mult mai bine.