Master în Business Analytics
Queen's University Belfast - Faculty of Arts, Humanities and Social Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Belfast, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 23.100 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Irlanda de Nord, Republica Irlanda, Anglia, Scoția sau Țara Galilor: 7.470 GBP | UE, altele și internaționale: 21.500 GBP
Introducere
Creșterea volumului, varietății și vitezei datelor creează oportunități pentru companii de a îmbunătăți procesul decizional și de a dezvolta noi produse și servicii bazate pe date. MSc Business Analytics a fost dezvoltat pentru a satisface cererea de profesioniști calificați care posedă expertiza necesară pentru a realiza soluții de analiză de afaceri end-to-end și sunt echipate pentru a utiliza datele în scopuri de luare a deciziilor de afaceri.
Programul este construit în jurul celor trei domenii de bază necesare pentru a reuși în analiză: cunoștințe de afaceri, statistici și calcul. Aceasta include module care se concentrează pe aplicarea analizei în funcțiile de bază ale afacerii, cum ar fi marketingul și resursele umane, precum și module care se concentrează pe dezvoltarea și aplicarea abilităților tehnice, cum ar fi analiza avansată și învățarea automată, managementul datelor și luarea deciziilor bazate pe date. În total, studenții vor studia opt module pe lângă pregătirea prealabilă și un proiect de disertație finală. Proiectul de disertație va implica aplicarea abilităților de afaceri, tehnice și statistice dobândite în timpul modulelor predate.
Programul va include un curs de inițiere, în care pregătirea prealabilă în statistici cheie și abilități de calculator se va asigura că studenții dintr-o serie de medii au abilitățile necesare pentru a urma cursul.
Legături din industrie
Dezvoltat de personal cu experiență industrială și academică, cursul este adaptat pentru abilitățile cheie necesare pentru a reuși într-un rol de analiză de afaceri.
Dezvoltarea carierei
Rapoartele din industrie arată o lipsă globală de oameni de știință de date. Elevii vor învăța să folosească instrumente și tehnici de ultimă oră și standard din industrie pentru a permite dezvoltarea carierei.
Galerie
Admitere
Curriculum
Semestrul 1
Statistici pentru afaceri
Cunoașterea teoriei și a aplicării probabilității și statisticii este o componentă esențială a analizei de afaceri. Metodele statistice fac parte din setul de instrumente necesare în analiza afacerilor și formează baza pentru subiecte mai avansate, cum ar fi învățarea automată și inteligența artificială.
În acest modul, studenții se vor concentra pe statisticile descriptive și inferențiale folosind limbajul de programare R. Aceasta oferă baza statistică necesară pentru analiza de afaceri și introduce programarea R.
Subiectele pot include, dar nu se limitează la:
- Statisticile descriptive
- Corelație
- Probabilitate
- Distribuții
- Testarea ipotezelor și intervalele de încredere
- Regresia liniară cu două variabile
- Regresie multiplă
- Evaluarea performanței și a ipotezelor
- Regresie logistică
- Programare R
Management de date
Gestionarea eficientă a datelor mici și mari este o componentă crucială a tuturor proiectelor de analiză de afaceri.
Acest modul explorează teoria și practica gestionării datelor, inclusiv identificarea și extragerea datelor, preprocesarea datelor, calitatea datelor, depozitarea datelor, bazele de date relaționale și soluțiile de date mari.
Conținutul cursului poate include, dar nu se limitează la:
- Date structurate și nestructurate
- Achizitie de date
- Extragerea datelor folosind SQL
- Stocarea datelor (sisteme de gestionare a bazelor de date relaționale)
- Soluții de date mari
- Pregătirea datelor
- Calitatea datelor
- Securitate, legislație și considerații etice
HR Analytics
Utilizarea eficientă a datelor de resurse umane (HR) poate îmbunătăți managementul resurselor umane (HRM) și, prin urmare, performanța organizațională mai largă. Acest modul va lua în considerare utilizarea practică a datelor în HRM prin aplicații precum monitorizarea și evaluarea activității și performanței angajaților, prezicerea performanței viitoare și anticiparea uzării angajaților. Modulul va lua în considerare, de asemenea, baza teoretică pentru utilizarea datelor în HRM, legând astfel latura practică a analizei oamenilor cu teoria HRM.
Conținutul cursului poate include, dar nu se limitează la:
- Introducere și prezentare generală a analizei HR.
- Rolul strategic și operațional al analizei HR în cadrul unei organizații.
- Monitorizarea și îmbunătățirea performanței resurselor umane folosind date.
- Aplicațiile analitice la HRM și baza teoretică pentru aceste aplicații.
- Analiză descriptivă și vizuală cu date HR.
- Analiză predictivă cu date de HR.
- Considerații etice cu analiza HR.
De gestionare a operațiunilor
Acest curs dezvoltă temele și strategiile majore ale managementului operațiunilor atât în cadrul organizațiilor de producție, cât și ale organizațiilor de servicii și utilizarea tehnicilor cantitative și analitice în aceste domenii. Obiectivul principal este de a familiariza studenții cu conceptele, tehnicile, metodele și aplicațiile de bază ale managementului operațiunilor și modul în care este utilizată analitica în aceste domenii.
Subiectele se vor concentra pe domenii precum:
- Strategia de operațiuni
- Proiectarea si analiza proceselor
- Managementul capacitatii
- Administrare de calitate
- Managementul lent
- Gestionarea stocurilor și managementul lanțului de aprovizionare și utilizarea analizelor în aceste domenii
Semestrul 2
Analiza avansată și învățarea automată
Învățarea automată este tehnologia de bază care stă la baza analizei predictive și a inteligenței artificiale, precum și a multor alte sarcini analitice.
Acest modul se va baza pe abilitățile dezvoltate în modulul de statistică atât în ceea ce privește programarea, cât și tehnicile statistice mai avansate, și anume aplicarea algoritmilor de învățare automată.
Subiectele pot include, dar nu se limitează la:
- Procesul de analiză
- Instrumente de analiză
- Selectarea funcțiilor
- Învățare supravegheată
- Învățare nesupravegheată
- Evaluarea performanței modelului
- Programarea modelelor de învățare automată
- Evaluarea implicațiilor etice ale utilizării algoritmilor, de exemplu potențialul de consolidare a părtinirii, securității și confidențialității.
Decizie bazată pe date
Analiza datelor este utilă doar dacă contribuie la îmbunătățirea procesului decizional în afaceri. Acest modul explorează modul în care companiile utilizează datele pentru a lua decizii de afaceri. Aceasta include un accent pe obținerea de informații despre afaceri din gestionarea și analiza eficientă a datelor, vizualizarea și povestirea datelor și tehnicile de analiză prescriptivă. Studenții vor avea posibilitatea de a lucra cu software avansat de vizualizare și optimizare, cum ar fi Tableau, Excel și R. Modulul va lua în considerare și partea de analiză a oamenilor, plasând tehnici analitice pentru luarea deciziilor într-un context de afaceri și luând în considerare aspectele manageriale și organizaționale. factorii implicați în a deveni o organizație bazată pe date.
Conținutul modulului poate include, dar nu se limitează la:
- Rolul analizei în luarea deciziilor, atât la nivel operațional, cât și strategic
- Vizualizarea datelor: vizualizarea unei varietăți de tipuri de date, cum ar fi date numerice, text și geospațiale.
- Analiză prescriptivă și optimizare
- Rolul luării deciziilor bazate pe date în organizații
- Beneficiile, barierele și limitările luării deciziilor bazate pe date
- Considerații etice în utilizarea datelor în luarea deciziilor
- Aprecierea diferențelor culturale în utilizarea datelor și a potențialului ca datele să fie utilizate în procesul de luare a deciziilor la nivel național și internațional (de exemplu, dezvoltare durabilă, planificare în caz de dezastre, responsabilitate socială corporativă)
Inteligența artificială în afaceri și societate
Inteligența artificială (AI) a avut deja un impact substanțial asupra afacerilor și societății, cum ar fi strategiile de afaceri bazate pe date, schimbările în natura muncii, dezvoltarea inovațiilor care modelează comportamentul indivizilor și al societății, preocupările privind confidențialitatea și supravegherea și crize etice recente în utilizarea datelor.
Odată cu ritmul rapid al dezvoltării AI, aceste tendințe par să continue, ceea ce face esențial să se ia în considerare implicațiile mai largi ale AI asupra afacerilor și societății. Acest modul va încuraja studenții să se implice în aceste probleme, construind o înțelegere mai profundă a implicațiilor mai largi ale AI și a modului în care studenții pot contribui la dezvoltarea responsabilă și utilizarea AI în cariera lor viitoare.
Conținutul cursului poate include, dar nu se limitează la:
- Implicațiile strategice ale inovațiilor AI pentru afaceri
- Consecințele economice și societale mai largi ale IA
- Schimbări în natura muncii din cauza IA
- Utilizarea etică a datelor
- Considerații de supraveghere și confidențialitate în utilizarea datelor
- Considerent juridic în utilizarea datelor
Analiza marketingului
Descrierea modulului
Acest modul se concentrează pe o dezvoltare nouă și interesantă în teoria și practica de marketing. Utilizarea datelor, „big data”, pentru a ajuta la luarea deciziilor de marketing și la responsabilitatea continuă să crească în importanță, în special în era actuală a austerității și a deficitului de resurse. Modulul are o abordare atât teoretică, cât și practică a utilizării analizei de marketing în practică.
Un punct culminant al modulului este utilizarea software-ului SAS sau SPSS pentru a analiza datele pentru luarea deciziilor legate de marketing și în scopuri de evaluare. Studenții care finalizează și trec cu succes modulul vor putea să le semnaleze potențialilor angajatori că au abilitățile teoretice, practice, plus abilitățile software standard din industrie pentru a concura.
Conținutul modulului:
Conținuturile orientative includ:
- Introducere și prezentare generală a analizei de marketing
- Concurența în analiza de marketing – dezvoltarea unei culturi de analiză de marketing
- Analize de marketing la nivel strategic, funcțional, analitic și de depozit
- Implicarea clienților și analiza clienților
- Implicațiile de performanță ale analizei de marketing
- Probleme și tendințe actuale în analiza de marketing
- Partea întunecată a analizei de marketing
Alte conținuturi se concentrează pe tehnicile de extragere a datelor pentru marketing (inclusiv gestionarea vânzărilor și a relațiilor cu clienții). Predat prin ateliere informatice conduse de instructori folosind software-ul SAS sau SPSS pentru a rezolva problemele legate de marketing. Conținutul include:
- Instruire SAS sau SPSS – introducere și prezentare generală
- Procesul de analiză de marketing
- Date pentru analiza de marketing
- Înțelegerea clientului
- Predicția comportamentului clienților
- Amalgamarea în operațiuni de marketing
- Studii de caz
- Auto-învățare
Semestrul 3
Disertație
Teza oferă studenților posibilitatea de a întreprinde un proiect independent. Aceasta va implica dezvoltarea unei soluții tehnice de analiză de afaceri care să încorporeze elemente din curs. Tehnologiile sugerate pentru soluție vor fi cele abordate în curs. Soluția ar trebui să includă de obicei o combinație de bază de date, învățare automată și o componentă de vizualizare. Este recunoscut că, în unele cazuri, proiectele se pot concentra pe componente specifice (de exemplu, stocare și procesare, analiză predictivă sau vizualizare și interpretare avansată), iar acest lucru ar trebui convenit în prealabil de către supervizorul studenților. Studenților li se vor oferi, de asemenea, sugestii cu privire la potențialele surse de date pentru utilizare în proiect.
În plus față de soluția tehnică, studenții vor trebui să elaboreze un raport scris, care să includă o trecere în revistă a literaturii de specialitate, metodologia de rezolvare a problemei și rezultatele și concluziile.
Modulul solicită studenților să tragă de pe parcursul cursului, încorporând cunoștințe din cele trei domenii de bază de analiză a afacerilor: statistică, calcul și afaceri.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
MSc Business Analytics va atrage studenții care intenționează să urmeze o carieră într-un domeniu legat de analiza de afaceri, cum ar fi știința datelor, inteligența de afaceri, consultanța, informatica sau inteligența decizională.
Grad plus premiu pentru abilități extrașcolare
Pe lângă programul dvs. de studii, la Queen's, puteți avea oportunitatea de a obține abilități mai largi de viață, academice și de angajare. De exemplu, plasamente, voluntariat, cluburi, societăți, sport și multe altele. Deci, nu numai că absolviți cu o diplomă recunoscută de la o universitate lider mondial, ci veți avea experiență practică națională și internațională, plus o expunere mai largă la viață în general. Numim acest lucru Grad Plus. Este ceea ce face ca studiul la Queen's University Belfast să fie special.